Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35
Очікувана вартість
30 819 101,80 UAH
UA-2019-11-05-000725-a 78fb24d9f5f94755842f3fd97d237ba2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фролова Ірина Олександрівна

380487374748
380930220801
ondekc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
Код ЄДРПОУ: 25574222
Місцезнаходження: 65005, Україна , Одеська обл., Одеса, Прохоровська б.35
Контактна особа: Фролова Ірина Олександрівна
380487374748,380930220801
ondekc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:19
Очікувана вартість: 30 819 101,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Предмет закупівлі замовником визначено у порядку, установленому Уповноваженим органом - за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Обсяг виконання робіт – згідно технічного завдання до тендерної документації . Строк виконання робіт є орієнтовним, та визначатиметься згідно умов договору, в тому числі календарного графіку виконання робіт, але не пізніше ніж до 31.12.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65005, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Прохоровська, будинок, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до пункту 4 статті 23 Бюджетного кодексу України Замовник бере фінансові зобов’язання та здійснює платежі тільки в межах фактичних надходжень протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів бюджетного призначення на фінансування робіт на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт (місяців): 20%
Виконання робіт у строк, що складає менше 8 місяців: 20%
Виконання робіт у строк, що складає 8-9 місяців: 10%
Виконання робіт у строк, що складає 10-11 місяців: 5%
Виконання робіт у строк, що складає 12 місяців: 0%
13 листопада 2019 11:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:40
перелік змін.docx
13 листопада 2019 11:40
ТД - реконструкція - зі змінами.docx
13 листопада 2019 11:40
Проект договору - до документації зі змінами.docx
13 листопада 2019 11:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 11:40
перелік змін.docx
13 листопада 2019 11:40
ТД - реконструкція - зі змінами.docx
05 листопада 2019 12:30
Тендерна документація - реконструкція.docx
13 листопада 2019 11:40
Проект договору - до документації зі змінами.docx
05 листопада 2019 12:30
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-11-000014 ● aa0e2962e9584198a41990d31d0f6744
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2019 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2019 Одеса № 435

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.12.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 435
Витяг
з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-11-05-000725-a 05.11.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-11 15:10:25

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «РД-Строй СУ-2» вимогам пункту 7 Додатку № 7 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Антикорупційної програми, яка затверджена наказом директора від 01.09.2016 № 22, що не відповідає Типовій антикорупційній програмі, яка затверджена рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 та в якому установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-16 14:46:14

Відповідь на запит

Направляємо пояснення з питань, викладених у запиті.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-23 19:37:44

Про надання роз'яснення по встановленим порушенням

Одеський НДЕКЦ МВС звертається до Південного офісу Держаудитслужби за наданням роз'яснення по встановленим порушенням по закупівлі UA-2019-11-05-000725-a.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-12-28 10:53:22

Роз'яснення змісту висновку

Південний офіс Держаудитслужби розглянув звернення Одеського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та повідомляє наступне.
Замовник у пункті 7 Додатку № 7 «Інші документи, які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання копії антикорупційної програми та копії наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми.
Слід зазначити, що рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за № 326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи та установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням.
Проте на порушення пункту 7 Додатку № 7 до тендерної документації та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, учасником товариства з обмеженою відповідальністю «РД-СТРОЙ СУ-2» у складі тендерної пропозиції надано Антикорупційну програму, яка затверджена наказом директора від 01.09.2016 № 22 та не відповідає Типовій антикорупційній програмі.
Однак, на порушення пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «РД-СТРОЙ СУ-2» у зв’язку з наявністю підстави, зазначеної у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому.
Варто зазначити, що Замовник звернувся через електронну систему закупівель до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо висновку на п’ятий робочий день, з дня оприлюднення висновку, чим недотримав вимоги частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Панстрой" 30 800 000,00
UAH з ПДВ
24 650 000,00
UAH з ПДВ
1 24 650 000 Документи
ТОВ Будівельна компанія "АВРА" 30 819 000,00
UAH з ПДВ
27 675 000,00
UAH з ПДВ
1.125 24 600 000 Документи
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2" 30 819 101,80
UAH з ПДВ
30 687 500,00
UAH з ПДВ
1.25 24 550 000 Документи
ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010 29 814 961,91
UAH з ПДВ
28 475 531,25
UAH з ПДВ
1.0625 26 800 500 Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:46
Захист довкілля.pdf
21 листопада 2019 10:46
Техніка.pdf
21 листопада 2019 10:46
Статут.pdf
21 листопада 2019 10:46
Ст.17.pdf
21 листопада 2019 10:46
Про субпідрядника.pdf
21 листопада 2019 10:46
Про санкції.pdf
21 листопада 2019 10:46
Приказ на директора.pdf
21 листопада 2019 10:46
Погодження з договором.pdf
21 листопада 2019 10:46
Персональні дани.pdf
21 листопада 2019 10:46
Персонал.pdf
21 листопада 2019 10:46
Договір.pdf
21 листопада 2019 10:46
Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 10:46
Витяг.pdf
21 листопада 2019 10:46
Виписки_дозволи.pdf
21 листопада 2019 10:46
Досвід_3.pdf
21 листопада 2019 10:46
Досвід_2.pdf
21 листопада 2019 10:46
Досвід_1.pdf
21 листопада 2019 10:46
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:59
тендерна пропозиція.pdf
21 листопада 2019 14:59
лист згода пд.pdf
21 листопада 2019 14:59
лист згода істотні умови.pdf
21 листопада 2019 14:59
довідка субпідряд.pdf
21 листопада 2019 14:59
довідка про досвід.pdf
21 листопада 2019 14:59
довідка кваліфікац.pdf
21 листопада 2019 14:59
гарантійний лист.pdf
21 листопада 2019 14:59
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 19:21
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
28 листопада 2019 15:05
Підтвердження ст. 17 (довідка 2)
28 листопада 2019 15:05
Підтвердження ст. 17 (довідка 1)
22 листопада 2019 17:14
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:03
Тендерна пропозиція
22 листопада 2019 17:00
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:18
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:17
016-001-45445-2019.zip
21 листопада 2019 17:17
Банківська гарантія.pdf
20 листопада 2019 20:04
Електронний підпис
20 листопада 2019 20:01
Форма тендерної пропозиції.PDF
20 листопада 2019 20:01
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

21 листопада 2019 15:09
Електронний підпис
21 листопада 2019 15:08
гарантія.rar
21 листопада 2019 15:08
Ліцензія МТБ наказ.rar
21 листопада 2019 15:08
Довідки з банку.rar
21 листопада 2019 15:08
47Проект договору.pdf
21 листопада 2019 15:08
44Відомості з ЄДРПОУ 13.05.19.pdf
21 листопада 2019 15:08
38Дозвіл та Декларації АРТ.pdf
21 листопада 2019 15:08
37Ліцензія АРТ ПРОЕКТ.pdf
21 листопада 2019 15:07
35Статут Арт проект.pdf
21 листопада 2019 15:07
34Довідка ст 236.pdf
21 листопада 2019 15:07
33Відомості про учасника.pdf
21 листопада 2019 15:07
28Копія паспорту Каратай.pdf
21 листопада 2019 15:07
27копія протоколу наказу.pdf
21 листопада 2019 15:07
24Кошторис ч 2.pdf
21 листопада 2019 15:07
24Кошторис ч 1.pdf
21 листопада 2019 15:07
22Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2019 15:07
19Інформація по ст 17.pdf
21 листопада 2019 15:07
15Лист відгук АРТ 13112019.pdf
21 листопада 2019 15:07
14КБ_3 та КБ_2в ч.2 Салгани.pdf
21 листопада 2019 15:07
14КБ_3 та КБ_2в ч.1 Салгани.pdf
21 листопада 2019 15:07
7Акт надання послуг Юг М 94.pdf
21 листопада 2019 15:07
5Договір послуг Юг М.pdf
21 листопада 2019 15:07
3Інвентарна книга.pdf
21 листопада 2019 15:07
2Довідка МТБ.pdf
21 листопада 2019 15:07
1Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Панстрой"

ТОВ Будівельна компанія "АВРА"

ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2"

ТОВ АРТ ПРОЕКТ-2010

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2"
#38368123
Переможець 30 687 500,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РД - СТРОЙ СУ - 2"
#38368123
30 687 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:06
Додаткова угода №5 від 30.09.2021.pdf укладений
30 вересня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 14:48
Додаткова угода №5 від 30.09.2021.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:48
Додаткова угода 4 від 22.02.2021.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 11:07
Додаткова угода №3 з додатками.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:14
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 14:14
Re_ Додаткова угода № 2.docx.zip зміни до договору
27 березня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 19:53
Додаткова угода.zip зміни до договору
20 березня 2020 19:49
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 21:47
Договір скан.PDF укладений
11 грудня 2019 21:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт продовжено до 31.09.2020
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням фінансування Замовника строк виконання робіт та строк дії договору продовжено до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу 3 "Ціна договору" п. 3.2 "Вартість доручених підряднику робіт" на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 3 "Ціна договору" п. 3.2 "Вартість доручених підряднику робіт" на 2020-2021 роки внесення змін до Додатку № 1 Договору "Договірна ціна" , Додатку № 3 "План фінансування", Додатку № 4 "Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва"
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", ч.1 ст. 48 БКУ, абз. 2 п. 2.1 Р.2 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України,затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 березня 2012 року № 309 та п. 16 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди, що вартість доручених Підряднику робіт на 2021 рік складає 12 589 395, 52 грн. (дванадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто п’ять гривень п’ятдесят дві копійки), в тому числі ПДВ 20 % - 2 098 232,59 грн. (два мільйона дев’яносто всім тисяч двісті тридцять дві гривні п’ятдесят дев’ять копійок) за рахунок спеціального фонду.
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, п. 12.4. Договору та у зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації, що унеможливлює виконання Договору на раніше укладених умовах, Сторони дійшли згоди про розірвання Договору по об’єкту «Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35» з 30.09.2021 року. та зменшення ціни Договору на 6 805 032,45 грн (шість мільйонів вісімсот п’ять тисяч тридцять дві гривні 45 копійок) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 23 882 467,55
UAH (в тому числі ПДВ 3 980 411,26 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, п. 12.4. Договору та у зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації, що унеможливлює виконання Договору на раніше укладених умовах, Сторони дійшли згоди про розірвання Договору по об’єкту «Реконструкція науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України за адресою: вул. Прохоровська, 35» з 30.09.2021 року