Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання та приладдя (Планшет з клавіатурою та чохлом для планшету)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000700-a b6493b36666e4358a04d46b0fe035b9a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Барбаш Ганна Григорівна

380567427064 upmm.oga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління протокольних та масових заходів Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25725508
Вебсайт: http://adm.dp.ua
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Олександра Поля, 1
Контактна особа: Барбаш Ганна Григорівна
380567427064
upmm.oga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 46 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Планшет Lenovo IdeaPad D330 10.1'' 4/64GB (81H3002SRA) Mineral Grey або аналог та чохол для планшету Lenovo YOGA BOOK Sleeve Gray (ZG38C01299) або аналог

Планшет Lenovo IdeaPad D330 10.1'' 4/64GB (81H3002SRA) Mineral Grey або аналог та чохол для планшету Lenovo YOGA BOOK Sleeve Gray (ZG38C01299) або аналог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Комплект комп’ютерного обладнання та приладдя (Планшет з клавіатурою та чохлом для планшету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. О.Поля 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019  —  21 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:04
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 14:24
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
06 листопада 2019 14:24
сертификатWindows-10-Pro.jpg
06 листопада 2019 14:24
Сервіс_центри.pdf
06 листопада 2019 14:24
Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2019 14:24
propozitsiya_ 45000.pdf
06 листопада 2019 14:24
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 11:36

Документи

11 листопада 2019 11:13
сканирование.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2019 11:13
сканирование.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan.pdf укладений
15 листопада 2019 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 500,00 UAH)