Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000659-a ● b0707ccc1cde4341b7258a91c040ddd3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Кам'янець-Подільський коледж будівництва, архітектури та дизайну" |
Код ЄДРПОУ: | 01276000 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Хмельницька обл. м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна 1 |
Контактна особа: |
Просандєєв Євген Миколайович +380384974269, +380960493449 Kpkbad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 15:52 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
(Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з моменту підписання даного договору, здійснює попередню оплату на користь Підрядника в розмірі 30 % від суми. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання даних документів. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 13:04 |
Додаток_1_до_протоколу.docx | |
08 листопада 2019 13:04 |
ЗТД акт.зала.doc | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 6.docx | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 5.docx | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 4.docx | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 3.docx | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 2.docx | |
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 1.docx |
08 листопада 2019 13:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2019 13:04 |
Додаток_1_до_протоколу.docx
|
|||
08 листопада 2019 13:04 |
ЗТД акт.зала.doc
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 6.docx
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 5.docx
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 4.docx
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 3.docx
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 листопада 2019 12:07 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-05-000659-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3259519119
Дата подання: 24 листопада 2019 16:37
Оскарження рішення про переможця
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 05.11.2019р., та Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника №8 про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс від 22.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче.
В учасника торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс на закупівлю за предметом «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відсутні слідуючі документи ,які учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.а саме :
1) Відсутній Календарний графік виконаня робіт .який є невід'ємною частиною цього договору!
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс від 22.11.2019р.. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Розгорнути
Згорнути
В учасника торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс на закупівлю за предметом «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відсутні слідуючі документи ,які учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.а саме :
1) Відсутній Календарний графік виконаня робіт .який є невід'ємною частиною цього договору!
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс від 22.11.2019р.. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 10:47
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Оскільки тендерна пропозиція ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не розглядалася і відповідно не відхилена, у Замовника відсутні підстави для розгляду Вашої вимоги, оскільки вона не містить обґрунтованих підстав її подання відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, повідомляємо Вас, що згідно п.3 Розділу VI ТД, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору відповідно до Додатку №5 ТД. Разом з тим, вимоги щодо надання проекту договору разом із його невід’ємними частинами умовам ТД не передбачалось.
Враховуючи вищевикладене, ПП ВКФ "Будмонтажсервіс" у складі пропозиції надано гарантійний лист вих. № 461 від 13.11.2019 року про згоду з проектом договору на закупівлю «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідно до Додатку № 5 ТД. Таким чином, Учасником у повній мірі дотримано вимоги ТД та у Замовника відсутні законні підстави для відхилення його пропозиції згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Оскільки тендерна пропозиція ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не розглядалася і відповідно не відхилена, у Замовника відсутні підстави для розгляду Вашої вимоги, оскільки вона не містить обґрунтованих підстав її подання відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, повідомляємо Вас, що згідно п.3 Розділу VI ТД, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору відповідно до Додатку №5 ТД. Разом з тим, вимоги щодо надання проекту договору разом із його невід’ємними частинами умовам ТД не передбачалось.
Враховуючи вищевикладене, ПП ВКФ "Будмонтажсервіс" у складі пропозиції надано гарантійний лист вих. № 461 від 13.11.2019 року про згоду з проектом договору на закупівлю «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідно до Додатку № 5 ТД. Таким чином, Учасником у повній мірі дотримано вимоги ТД та у Замовника відсутні законні підстави для відхилення його пропозиції згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
288 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
292 218,12
UAH з ПДВ
|
289 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Світ-Пластік |
294 994,00
UAH з ПДВ
|
294 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" #22784491 |
Переможець |
288 525,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 13:42
|
Договір №5.pdf | укладений |
03 грудня 2019 13:41
|