Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000659-a b0707ccc1cde4341b7258a91c040ddd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Просандєєв Євген Миколайович

+380384974269
+380960493449
Kpkbad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Кам'янець-Подільський коледж будівництва, архітектури та дизайну"
Код ЄДРПОУ: 01276000
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Хмельницька обл. м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна 1
Контактна особа: Просандєєв Євген Миколайович
+380384974269, +380960493449
Kpkbad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:52
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


(Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з моменту підписання даного договору, здійснює попередню оплату на користь Підрядника в розмірі 30 % від суми. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 на протязі 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання даних документів. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:04
Додаток_1_до_протоколу.docx
08 листопада 2019 13:04
ЗТД акт.зала.doc
05 листопада 2019 12:07
Додаток 6.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 5.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 4.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 3.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 2.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 1.docx
08 листопада 2019 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 13:04
Додаток_1_до_протоколу.docx
08 листопада 2019 13:04
ЗТД акт.зала.doc
05 листопада 2019 12:07
ТД акт.зала.doc
05 листопада 2019 12:07
Додаток 6.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 5.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 4.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 3.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 2.docx
05 листопада 2019 12:07
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-000659-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3259519119
Дата подання: 24 листопада 2019 16:37
Оскарження рішення про переможця
Фізична особа підприємець, Павлюк Олександр Миколайович – Учасник торгів, уважно розглянув ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі від 05.11.2019р., та Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника №8 про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс від 22.11.2019р. Ми оскаржуємо рішення засідання комітету Замовника про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс та просимо Комітет розглянути наші зауваження та докази, що викладені нижче.
В учасника торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс на закупівлю за предметом «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відсутні слідуючі документи ,які учасник повинен був надати у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.а саме :
1) Відсутній Календарний графік виконаня робіт .який є невід'ємною частиною цього договору!
Враховуючи вище наведні обгрунтування та докази, просимо Комітет Замовника відмінити рішення про визначення переможцем торгів ПП ВКФ "Будмонтажсервіс від 22.11.2019р.. та визнати наше підприємство переможцем,при тому ,що в нашій пропозиції присутні всі довідки та пояснення щодо неподання довідок стосовно тендерної документації ,на відміну від інших учасників закупівлі. У разі негативного рішення ми залишаємо за собою право оскарження рішення у відповідних органах, вимагання перевірок дотримання діючого законодавства, тощо. З повагою керівник ФОП О.М.Павлюк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 10:47
Доброго дня.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Оскільки тендерна пропозиція ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" не розглядалася і відповідно не відхилена, у Замовника відсутні підстави для розгляду Вашої вимоги, оскільки вона не містить обґрунтованих підстав її подання відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, повідомляємо Вас, що згідно п.3 Розділу VI ТД, в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору відповідно до Додатку №5 ТД. Разом з тим, вимоги щодо надання проекту договору разом із його невід’ємними частинами умовам ТД не передбачалось.
Враховуючи вищевикладене, ПП ВКФ "Будмонтажсервіс" у складі пропозиції надано гарантійний лист вих. № 461 від 13.11.2019 року про згоду з проектом договору на закупівлю «Поточний ремонт актової зали Кам’янець-Подільського коледжу будівництва архітектури та дизайну по вул. Соборна, 1 в м. Кам’янці-Подільському» (код ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») відповідно до Додатку № 5 ТД. Таким чином, Учасником у повній мірі дотримано вимоги ТД та у Замовника відсутні законні підстави для відхилення його пропозиції згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" 290 000,00
UAH з ПДВ
288 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 292 218,12
UAH з ПДВ
289 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Світ-Пластік 294 994,00
UAH з ПДВ
294 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:50
Електронний підпис
22 листопада 2019 12:20
Довідка про несудимість.pdf
19 листопада 2019 16:00
10. Рішення власника.pdf
19 листопада 2019 16:00
23. Розрахунки № 1-4.pdf
19 листопада 2019 16:00
17. Проект договору.pdf
19 листопада 2019 16:00
1. Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 16:00
11 Рішення власника.pdf
19 листопада 2019 16:00
19. Договірна ціна.pdf
19 листопада 2019 16:00
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 21:09
22.Неподання ліцензії.pdf
18 листопада 2019 21:09
21.Неподання документів.pdf
18 листопада 2019 21:09
19.Довідка про ПДВ.pdf
18 листопада 2019 21:09
14. Кошторис.pdf
18 листопада 2019 21:09
12Договір підряду.pdf
18 листопада 2019 21:09
8.Наявність працівників.pdf
18 листопада 2019 21:09
6.Ідентифікаційний код.pdf
18 листопада 2019 21:09
5.Копія паспорта.pdf
18 листопада 2019 21:09
3.Виписка з єдр.pdf
18 листопада 2019 21:09
2.Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2019 21:09
1.Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 10:03
Електронний підпис
19 листопада 2019 21:52
Електронний підпис
19 листопада 2019 21:47
Ліцензія з додатком.pdf
19 листопада 2019 21:46
Істотні умови.pdf
19 листопада 2019 21:46
довідка щодо строку дії ТП.pdf
19 листопада 2019 21:46
Рекомендаційні листи.pdf
19 листопада 2019 21:46
додаток2 гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 21:46
Статут.pdf
19 листопада 2019 21:46
Довідка 1 ОПП.pdf
19 листопада 2019 21:46
реєстр наданих документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВКФ "Будмонтажсервіс"

ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП Світ-Пластік

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
Переможець 288 525,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс"
#22784491
288 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 13:42
Договір №5.pdf укладений
03 грудня 2019 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 288 525,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 087,50 UAH)