Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор)
Очікувана вартість
163 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000636-c ● 088ccf34cde845a6a5323c95083d6815
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент фінансів Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37537246 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Соборна,59 |
Контактна особа: |
Бондарєв Олександр Миколайович +380432595210 bondarev@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 15:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 163 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,23% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Програмно-технічні комплекси (системний блок, монітор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Соборна,59, каб. 412
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2019
—
29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 15:05 |
2. договір ПТК.docx | |
05 листопада 2019 15:05 |
1. Документація ПТК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 10:48
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім вимогам наведеним у Додатку 1 «Технічні вимоги до товару». Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначений в технічних вимогах товар, інші еквіваленти/ аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано.
2. У Додатку 2 «Форма цінової пропозиції» до документації зазначено, що необхідно обов’язково вказати марку, модель, назву товару відповідно до технічних вимог Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До участі в торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
У Додатку 2 до документації, зазначено, що, при розрахунку вартості цінової пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, страхування, доставку, розвантаження, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Ціна пропозицій учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ буде розглядатись як остаточна.
1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім вимогам наведеним у Додатку 1 «Технічні вимоги до товару». Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначений в технічних вимогах товар, інші еквіваленти/ аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано.
2. У Додатку 2 «Форма цінової пропозиції» до документації зазначено, що необхідно обов’язково вказати марку, модель, назву товару відповідно до технічних вимог Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється.
3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До участі в торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
У Додатку 2 до документації, зазначено, що, при розрахунку вартості цінової пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, страхування, доставку, розвантаження, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Ціна пропозицій учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ буде розглядатись як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
128 568,00
UAH з ПДВ
|
124 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Смірнова Ольга Володимирівна |
137 160,00
UAH з ПДВ
|
126 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
142 920,36
UAH з ПДВ
|
137 159,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
147 600,00
UAH з ПДВ
|
147 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Компанія "Вінець" |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:57
|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Переможець |
124 568,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
22 листопада 2019 14:20
|