Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
50 902 365,00 UAH
UA-2019-11-05-000563-a 8af64511223f4585924332e05b176fb7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22726737
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
Контактна особа: Ляліна Тетяна Олександрівна
+38(05742)5-19-07
ujkh_kupjansk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:55
Очікувана вартість: 50 902 365,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 254 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 254 511,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право провести попереднє авансування, розмір авансу не може перевищувати 30% від загального річного обсягу робіт, згідно Постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001р. Учасник у строк, що не перевищує 60 днів з дня надходження коштів, як попередньої оплати, підтверджує їх використання згідно проміжного акту виконаних робіт відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р. Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок (остаточний розрахунок) проводиться після підписання акту виконаних робіт за формою КБ-2 та КБ-3, які складаються Учасником та подаються для підписання Замовнику. Розрахунок кошторисного прибутку, адміністративних та загальновиробничиих витрат виконується, згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013. Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок Учасника. Учасник зобов’язаний надати на підпис Замовнику акти форми КБ-2, КБ-3 після виконання робіт в строк, зазначений в календарному плані, який є невід’ємною частиною договору. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 листопада 2019 11:43
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 11:43
ТД_колектор.docx
05 листопада 2019 11:43
ТД_титул.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-000563-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 02 грудня 2019 10:06
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №3 від 28.11.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 17:13
Тендерний комітет управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області, розглянувши вимогу про усунення порушень ТОВ “СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ” від 02.12.2019 року, ідентифікатор вимоги UA-2019-11-05-000563-а.с1, повідомляє наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог відповідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями, далі - Закону). Згідно п. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Тендерним комітетом (протокол засідання №3 від 28.11.2019 року) було визначено тендерну пропозицію Учасника ТОВ “Данко”, ЄДРПОУ 32727466 з остаточною ціновою пропозицією 48 860 004,00 грн. з ПДВ такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визначено переможцем процедури закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») Учасника ТОВ “Данко”.
З приводу зауваження ТОВ “СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ” щодо відсутності нумерації сторінок тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Данко”, повідомляємо, що нумерування Учасником усіх сторінок не передбачено тендерною документацією.
Щодо вартості експлуатації необхідної техніки, яка використовується учасником, повідомляємо, що кошторисна вартість експлуатації будівельних машин та механізмів визначається виходячи з нормативного часу їх роботи, необхідного для встановленого обсягу будівельних робіт та вартості експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (м/год).
У вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у тому числі зазначається заробітна плата робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Згідно договору оренди машин № 08/11/2019-18 від 08.11.2019 року, орендодавець передає в строкове платне користування саме машини та зазначає кількість машин та ціну експлуатації 1 години машини без урахування заробітної плати водія.
У складі договірної ціни, наданої переможцем торгів, знаходиться табл. 2-1 (Розрахункова вартість експлуатації 1 м/год), де зазначена повна вартість експлуатації машин, що відповідає вимогам та рекомендаціям ДСТУ-БД.1.1-1:2013.
Надані Учасником ТОВ “Данко” в складі тендерної документації кошториси складені в поточних цінах станом на 03 вересня 2019 року. Вказана дата не є датою складання кошторисів.
Учасником ТОВ “Данко” виконано вимоги п. 3.1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо надання інформації про виконання аналогічних договорів. Учасником в складі тендерної пропозиції надані копії аналогічних договорів по виду робіт “Реконструкція”, процедура закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») передбачає саме реконструкцію даного об’єкту. Акти виконаних робіт за формою КБ2-в до аналогічних договорів тендерною документацією не вимагались.
Вказана в Додатку 3 “Технічне завдання” до Тендерної документації примітка є загальною вимогою, яка є обов’язковою для виконання у разі наявності вимог щодо відображення операцій зі зворотними матеріалами у технічному завданні (Додаток № 3 до ТД). У випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізація матеріалів від розбирання, їх вар

Документи подані скаржником

02 грудня 2019 10:06
Скарга до замовника.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-05-000563-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 06 грудня 2019 15:36
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника - Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області, скасувати Протокол засідання тендерного комітету №3 від 28.11.2019 року про визначення переможцем ТОВ «ДАНКО» по предмету закупівлі: «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2019 13:45
рішення від 10.12.2019 № 18210.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 13:45
Рішення від 26.12.2019 № 19348.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:58

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000139 ● 6620fa2b1dcb45b187ec234500476843
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 19:09:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 289
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 03.12.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 289

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24 UA-2019-11-05-000563-a 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про надання інформації на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2019 року Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-05-000563-а Згідно чинного законодавства надаємо інформацію через електронну систему закупівель на висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби № UA-M-2019-12-03-000139 від 03.12.2019 року по процедурі відкритих торгів «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-05-000563-а. Розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-05-000563-а щодо виявлення за наслідками моніторингу порушень вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, управління житлово-комунального господарства,благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради повідомляє наступне. 06.12.2019 року товариством з обмеженою відповідальністю “СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ” до Постійно діючої комісії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України було подано Скаргу на прийняте рішення замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») учасника ТОВ “Данко”. Рішенням Постійно діючої комісії адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18210-р/пк-пз від 10.12.2019 року скаргу товариства з обмеженою відповідальністю “СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ” від 06.12.2019 року № UA-2019-11-05-000563-а.b2 прийнято до розгляду. Відповідно пункту 7 ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”, у разі прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. По суті виявлених Північно-східним офісом Держаудитслужби порушень законодавства в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції та визначення учасника-переможця ТОВ “Данко” по процедурі відкритих торгів «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») пояснюємо наступне. ТОВ “ДАНКО” на виконання вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції надало кошториси та розрахунки, відповідно до технічного завдання тендерної документації. Надані Учасником ТОВ “Данко” в складі тендерної документації кошториси складені в поточних цінах станом на 03 вересня 2019 року. Вказана дата не є датою складання кошторисів. З наданих документів вбачається, що розрахунки зроблені ТОВ “ДАНКО” були зроблені в програмному комплексі АВК - 5 (3.4.1.1.) укр. Щодо датування кошторисів та розрахунків, Замовник повідомляє, що у використаному програмному комплексі АВК - 5 (3.4.1.1.) укр, дата складання документів проставляється вручну. Відповідно до статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до розділу 3 тендерної документації: “Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки”. Замовником були перевірені надані ТОВ “ДАНКО” кошториси та розрахунки, які не викликали у Замовника жодних зауважень, в зв'язку з чим датування вказаних документів було віднесено до формальної помилки, оскільки воно жодним чином не впливає на зміст пропозиції. Щодо порушення умов примітки Додатку №1 до тендерної документації повідомляємо, що надання Витягу з реєстру платників єдиного податку вимагалось лише для Учасника, який є платником єдиного податку. ТОВ “ДАНКО” в складі тендерної пропозиції надало Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, як і вимагалось для Учасника, який є платником податку на додану вартість. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ “ДАНКО” документів, що підтверджують повноваження посадових осіб на підписання документів тендерної пропозиції, а саме кошторисної документації, повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ “ДАНКО” надані наступні файли: “2 Повноваження посадової особи.pdf”, “10 Відомості з ЄДРПОУ.pdf”, “9 Виписка.PDF”, “3 Рішення Учасника щодо надання повноважень підпису документів.pdf”. Відповідно до вказаних вище документів, у Замовника не виникає жодного сумніву щодо повноважень директора ТОВ “ДАНКО” Бебіх Юлії Сергіївни на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів. Підпис директора ТОВ “ДАНКО” Бебіх Юлії Сергіївни міститься на всіх без виключення документах тендерної пропозиції, в тому числі і на кошторисних розрахунках тендерної пропозиції ТОВ “ДАНКО”. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо надання підтверджуючих документів на кошторисників Учасників. У Замовника відсутні будь-які докази щодо надання ТОВ “ДАНКО” недостовірної інформації щодо посадових осіб, які підписали наданий ТОВ “ДАНКО” кошторис. Враховуючи вищенаведену інформацію, тендерний комітет управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради вважає, що рішення щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області», ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція») Учасника ТОВ “Данко” є правомірним і не суперечить діючому законодавству та принципам здійснення публічних закупівель. Подальші дії тендерного комітету щодо здійснення заходів по усуненню порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-05-000563-а будуть вчинені відповідно до рішення, яке буде прийнято за результатами розгляду скарги ТОВ “СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ” від 06.12.2019 року вих. №1 Постійно діючою комісією адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Голова тендерного комітету Олексій КЛІМОВ

2019-12-18 08:35:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 22726737, Україна, Куп'янськ, Харківська обл., місто Куп'янськ, ПРОСПЕКТ КОНСТИТУЦІЇ, будинок 5
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція самопливного каналізаційного колектора по вул. Садова від вул. Давидова-Лучицького до КНС-1 L=2809м в м. Куп’янськ, Харківської області, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»), 50902365UAH, 45454000-4, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 8af64511223f4585924332e05b176fb7, 2019-11-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп'янської міської ради Харківської області (далі - Замовник) від 04.11.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «Данко» (далі - учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2019 року. За результатами моніторингу відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «Данко» не відповідає умовам тендерної документації. За результатом моніторингу установлено, що учасником-переможцем, на порушення вимог абзацу другого пункту першого розділу третього, у складі тендерної пропозиції надані документи, які датовані 03.09.2019 тобто раніше, ніж оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі. Також, моніторингом встановлено, що на порушення умов примітки Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника - переможця відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника відсутній оригінал (копія) витягу з реєстру платників єдиного податку для Учасника, який є платником єдиного податку. Крім того встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутні документи, що підтверджують повноваження посадових осіб, на підписання документів тендерної пропозиції, а саме: кошторисну документацію, чим порушено вимоги підпункту четвертого пункту першого розділу третього тендерної документації. Також слід зазначити, що інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, не містить даних про кошторисника Ратуш І.Г., який підписав кошторисні розрахунки до тендерної пропозиції, що є порушенням вимог підпункту 2.1. пункту другого Таблиці першої Додатку №1 до тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ТОВ «Данко» переможцем торгів та 28.11.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 48 860 004,00
UAH з ПДВ
48 860 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 49 844 679,46
UAH з ПДВ
49 844 679,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТОУНСЕНД 50 801 064,00
UAH з ПДВ
50 801 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:59
документи переможця
21 листопада 2019 15:21
аукціон
20 листопада 2019 11:53
sign.p7s

Публічні документи

20 листопада 2019 12:44
sign.p7s
20 листопада 2019 12:41
G6833.19.7z

Публічні документи

20 листопада 2019 10:53
sign.p7s
20 листопада 2019 10:52
Тендерна пропозиція.PDF
20 листопада 2019 10:52
статут стоунсенд.PDF
20 листопада 2019 10:52
Ст 17.PDF
20 листопада 2019 10:52
Проект договора.PDF
20 листопада 2019 10:52
Персонал.PDF
20 листопада 2019 10:52
Опис до Статуту Стоунсенд.pdf
20 листопада 2019 10:52
Матеріально-тех база.PDF
20 листопада 2019 10:52
Згода проект договора.PDF
20 листопада 2019 10:52
Договірна ціна.PDF
20 листопада 2019 10:52
відомості.PDF
20 листопада 2019 10:52
Витяг ПДВ_протокол_наказ.pdf
20 листопада 2019 10:52
Виписка з ЄДР Стоунсенд.pdf
20 листопада 2019 10:52
Аналог. договір.rar
20 листопада 2019 10:52
44_ДЦ_ДЦ_3.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 48 860 004,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 15:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
48 860 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 січня 2020 13:36
Коментар щодо відміни: На підставі п. 3 ч. 2 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями, а саме: “скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг”
Документи:
02 січня 2020 13:36
протокол №5.pdf

Актуальні тендери

До пошуку