Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Н-р аксесуарів для дошки (4 мар+губка), калькулятор 1 шт., папір 80 гр. 500 аркушів, крейда (100 шт.), папка реєстратор 9 шт., лоток вертикальний 25 шт., за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (відповідальне батьківство)
Очікувана вартість
2 464,74 UAH
UA-2019-11-05-000536-b 113c321951464e53b4389ee8cb5e11de
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грохотська

+380985769502 marschool55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031629
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ВОЛГОДОНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Ольга Грохотська
+380985769502
marschool55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Н-р аксесуарів для дошки (4 мар+губка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Кулькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
Папір 80 гр. 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 набір
Крейда (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
9 штука
Папка реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штука
Лоток вертикальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Волгодонська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

05 листопада 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ
#2196121593
Переможець 2 464,74
UAH
05 листопада 2019 14:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 09:18
Доп соглашение 55.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 09:11
договор оф прил.pdf укладений
05 листопада 2019 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 3.2. "Ціна товару та сума договору" №55 від 31.10.2019 р.:Загальна вартість товару, що підлягає поставці за цим договором становить 2464 грн. 74. коп., (дві тисячі чотириста шістдесят чотири грн., 74 коп.) без ПДВ. Інші умови договору від 31.10.2019 р. залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №55 від 31.10.2019
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML