Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); 30213000-5 - Персональні комп’ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
32 043,00 UAH
UA-2019-11-05-000377-b ● b3c67ef84b99450aa6ebf9ea8a3f59c6
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад"Павлоградський пологовий будинок"Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23066473 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., місто Павлоград, ВУЛ.ШЕВЧЕНКА, будинок 102 |
Контактна особа: |
ТЕТЯНА Пальчик +380563200116 kzroddom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 15:25 |
Очікувана вартість: | 32 043,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), 30213000-5 Персональні комп'ютери (ноутбуки )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул.Шевченка,102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 10:02 |
Договір (ноутбук).doc | |
05 листопада 2019 10:02 |
оголошення ноутбук.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:16
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В оголошенні про закупівлю не була вказана модель або марка , що відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" . Основним критерієм відповідності ноутбуків є технічні характеристики, які були прописані в Додатку 1 "Технічні (якісні) вимоги до товару Персональний комп'ютер (Ноутбук)". Стосовно ФО-П : ціна приймається як остаточна.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 14 листопада 2019 09:03 |
Коментар щодо відміни: | В зв'язку з реорганізацією, керуючись ЗУ №922, новий замовник(тобто КНП) не зможе оприлюднити документи стосовно закупівлі. |
Документи:
14 листопада 2019 09:03
|
Електронний підпис |
14 листопада 2019 09:02
|
протокол про скасування закупівлі ноутбуки.pdf |