Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор(Навіси тіньові для дитячих майданчиків)
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000361-c 313b684079074ff4882188ddd81eceb9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зла Світлана Леонідівна

+380516721438 nodmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новоодеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410568
Вебсайт: http://www.novaodesa.mk.ua
Місцезнаходження: 56601, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Центральна, 208
Контактна особа: Зла Світлана Леонідівна
+380516721438
nodmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 20:00
Очікувана вартість: 164 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Навіси тіньові для дитячих майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул. Центральна,208
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор(Навіси тіньові для дитячих майданчиків) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 10:54
протокол 493.pdf
07 листопада 2019 10:54
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ навіс тіньовий.doc
05 листопада 2019 11:56
ТД навіс тіньовий.doc
07 листопада 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 10:54
протокол 493.pdf
07 листопада 2019 10:54
ТД НОВА РЕДАКЦІЯ навіс тіньовий.doc
05 листопада 2019 11:56
ТД навіс тіньовий.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:06
Дата відповіді: 07 листопада 2019 09:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання №1
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь №1
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”.
Пропозиція учасника має відповідати габаритним розмірам, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (Згідно з Додатком №3 тендерної документації), а саме:
Довжина по боковим стінкам не менше 3-х м., довжина по передній та задній стінці не менше 4-х м.,задня стінка повністю закрита, бокові та передня стінки (за виключенням проходу) закриті від 0,75 м до 1 м. від землі. Повністю з натуральної деревини, дошка підлоги не менше 27 мм, стіни з натуральної дерев'яної вагонки, дах - ондулін, всі дерев'яні деталі просочені сертифікованим засобом вогнебіозахисту, затоновані спеціальною лазур'ю для деревени з додатковим біозахистом (колір від світло- коричневого до темно- коричневого ), фінішне покриття- лак яхтений (для кращого захисту від впливу навколишнього середовища). Передня стінка висотою не менше 2,5 м., задня стінка не менше 2-х м. Навіс тіньовий повинен бути облаштований лавкою для сидіння.
Всі знімки предмета закупівлі, та кольорова гамма має орієнтовний приклад
Питання №2
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
Відповідь №2
Ми як замовники не маємо наміру зобов'язувати Учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару у своїх тендерних пропозиціях, щоб не порушувати пункт 1. стаття 3.Принципи здійснення закупівель Закону України "Про державні закупівлі":
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
пункти 1,2,3. статті 5. Недескримінація учасників Закону України "Про державні закупівлі":
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Ми як замовники маємо право контролювати технічні, якісні характеристики предмету закупівлі при поставці товару що передбачено в тендерній документації, а саме:
Згідно п. 3.7. Додатку №1 до тендерної документації замовника
Учасник повинен надати "Гарантійний лист в довільній формі про те що Учасник при поставці товару обов'язково надасть документи які підтверджують якість товару (копію сертифікатів якості, або паспорта якості, тощо...) на продукцію, яка є предметом закупівлі"
Згідно Додатку №4 до тендерної документації " ПРОЕКТ ДОГОВОРУ":
- розділ ІІ. Якість товару:
2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам чинного законодавства та пропозиції учасника.
2.2. Постачальник здійснює поставку товарів тільки дозволених до застосування на території України.
2.3. Якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник. Термін, протягом якого постачальник повинен замінити товар – не пізніше ніж протягом 10 днів з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам.
2.4. Гарантійний термін використання не менше 12 місяців з дня отримання товару.
2.5. Постачальник зобов'язаний у момент передачі Товару надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, які підтверджують якість товару (сканкопії сертифікатів якості, або паспорта якості, тощо...) на продукцію яка є предметом закупівлі.
2.6. Маркування на зовнішній упаковці Товару повинно включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адресу виробника, інформацію про умови зберігання, тощо.
2.7. Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування.
2.8. Сторони можуть внести зміни до характеристик предмету закупівлі (товару) за цим договором у разі покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, та ціни за одиницю товару
- пункт 6.2. "Замовник має право" розділ VI. "Права та обов'язки сторін ":
6.2.1. Достроково, розірвати Договір про закупівлю у разі невиконання зобов’язань Учасником, повідомивши про це його у строк не менше ніж 10 діб.
6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені Договором про закупівлю.
6.2.3. Повернути рахунок Постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність підписів тощо).
6.2.4. Інші права:
- відмовитися від прийняття товару у разі виявлення недоліків, якi виключають можливість їx використання вiдповiдно до мети, зазначеної у договорі i не можуть бути усунені Постачальником, Замовником або третьою особою;
- вимагати безоплатного виправлення недолiкiв, що виникли внаслідок допущених Постачальником порушень, або виправити їх своїми силами, якщо інше не передбачено договором. У такому разі збитки, завдані Замовнику, відшкодовуються Постачальником, у тому числі за рахунок вiдповiдного зниження договірної ціни;
- вимагати розірвання договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Постачальником умов договору.
- пункт 6.3. "Постачальник зобов'язаний" розділ VI. " Права та обов'язки сторін ":
6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені Договором про закупівлю.
6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає встановленим умовам.
6.3.3. У випадку поставки Товару неналежної якості Постачальник зобов’язаний за свій рахунок протягом 10 днів замінити неякісний Товар на Товар належної якості

Згідно п. 1 Додатку №3 до тендерної документації замовника
Учасник при поставці товару обов'язково повинен надати документи які підтверджують якість товару (сканкопії сертифікатів якості, або паспорта якості, тощо...) на продукцію яка є предметом закупівлі.
Питання №3
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь №3
- Згідно п. 35 частини першої статті 1 закону України " Про публічні закупівлі"
"учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;"
- Згідно пп. 5.1 п. 5 " Недискримінація учасників " розділу 1. "Загальні положення":
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
- Згідно пункту 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію", розділу 5. "Оцінка тендерної пропозиції"тендерної документації :
"Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерія - Ціна з ПДВ (питома вага критерію становить 100%) включаючи завантаження, перевезення та розвантаження товару на місці призначення.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч.ПДВ, якщо учасник торгів є платником ПДВ), що сплачується або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексуУкраїни.
У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів тендерного комітету простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менше двох третин членів тендерного комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має голова тендерного комітету."
- Згідно пункту 2 " Інша інформація ", розділу 5. "Оцінка тендерної пропозиції"тендерної документації:
"Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат.
В пропозиції учасника ціни вказуються за кожну одиницю виміру товару, який пропонується для постачання, вимоги щодо вартості кожного найменування з урахуванням кількості, зазначеної в технічних вимогах та остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції.
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції процедури закупівлі, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати Учасника, пов'язані з підготовкою та поданням пропозиції відкритих торгів, не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися )"
- Згідно п. 12 частини першої статті 1 закону України " Про публічні закупівлі"
Найбільш економічно вигідна пропозиція , що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 закону України " Про публічні закупівлі"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бараненко Ростислав Анатолійович. 152 000,00
UAH з ПДВ
152 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:23
ТендПрод152-1.jpg
21 листопада 2019 10:23
ТендПрод152-2.jpg
21 листопада 2019 10:23
Пасп2.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналог1.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналог3.jpg
21 листопада 2019 10:23
Пасп1.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналог2.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналогНакл.jpg
21 листопада 2019 10:23
Код.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналогСпец.jpg
21 листопада 2019 10:23
ДоговорАналог4.jpg
21 листопада 2019 10:23
ТехнЧаст.jpg
21 листопада 2019 10:23
Лист-згода про захист перс.jpg
21 листопада 2019 10:23
Гарантія про довкілля.jpg
21 листопада 2019 10:23
Лист згода - Договір.jpg
21 листопада 2019 10:23
Довідка про податки.jpg
21 листопада 2019 10:23
Лист про якість.jpg
21 листопада 2019 10:23
Довідка про судимість.jpg
21 листопада 2019 10:23
Доручення.jpg
21 листопада 2019 10:23
Довідка про санкції.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бараненко Ростислав Анатолійович.

Інформація про відміну

Дата відміни
21 листопада 2019 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій