Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку)
Очікувана вартість
5 460,00 UAH
UA-2019-11-05-000346-a 3aa75861f42a471fbc101adaa258dd82
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сіренко Ольга Володимирівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Сіренко Ольга Володимирівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 13:06
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 5 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 пачка
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 листопада 2019  —  05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 10:52
Договір папір.docx
05 листопада 2019 10:51
пропозиції папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 277,24
UAH з ПДВ
5 277,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 5 460,00
UAH з ПДВ
5 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 11:40
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:39
Лист про неліцензування.pdf
08 листопада 2019 11:39
Згода з договором.pdf
08 листопада 2019 11:39
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2019 11:39
ЕКО5047_Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 11:39
ЕКО5047_Проект договору.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:35
Коммерческое предложение.pdf
07 листопада 2019 13:35
сканирование0008.pdf
07 листопада 2019 13:35
Уставные документы.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 5 277,24
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
5 277,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 106 від18.11.19 ТОВ ЕКОПРОМ СІСТЕМ папір.pdf укладений
18 листопада 2019 15:07