Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Зайдуліна Юлія Олександрівна 0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2019 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 5 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, Акту прийому-передачі товару, Товарно-транспортної накладної або залізничної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2019 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2019 14:00 |
Зміни - word.docx | |
15 листопада 2019 14:00 |
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:00 |
тендерна документація - зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:00 |
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - зміни.docx | |
15 листопада 2019 14:00 |
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) - зміни.docx | |
05 листопада 2019 15:44 |
Малюнок А.1.pdf | |
05 листопада 2019 11:26 |
Додаток 7(документи для переможця).docx | |
05 листопада 2019 11:26 |
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx | |
05 листопада 2019 11:26 |
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx | |
05 листопада 2019 11:26 |
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-08-000024 ● c18bb0ffc7974137ae970dabbb1a3fbf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2020 № 236
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-05-000293-c, 05.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення ДАСУ від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-11 10:31:17
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-05-000293-c, яка проводилась Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником за результатами торгів укладено з переможцем торгів ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» договір від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю на поставку колес суцільнокатаних в кількості 100 штук на суму 3 597 600,00 гривень.
Згідно з пунктом 10.1 договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30.06.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) Чи здійснено ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» поставку колес суцільнокатаних в кількості 100 штук згідно умов договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю (надати підтверджуючі документи)?
2) Чи здійснено Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» оплату за договором від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю в повному обсязі (надати підтверджуючі документи)?
3) Чи наявна в Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» станом на день публікації цього запиту кредиторська забогованість перед ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» за договором від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю?
4) Чи укладались додаткові угоди до договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю та, якщо укладались, які саме (зміна ціни, строку дії договору тощо) та чому їх не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-15 12:35:30
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Даним повідомляємо, що по укладеному договору поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю від 16.12.2019р. з постачальником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», поставки на адресу філії «ПВРЗ» не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки за вищевказаним договором. Також кредиторської заборгованості за даним договором наше підприємство не має, додаткові угоди не укладалися.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-24 10:29:31
Колесо суцільнокатане
Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-05-000293-c, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо розірвання договору від 16.12.2019 №ПВРЗ(ВМТП-19.230)ю та публікації звіту про виконання договору, так як чинне законодавство не передбачає можливість укладання будь-якої додаткової угоди до договору, термін дії якого вже закінчився. Також неможливо розірвати договір навіть і в судовому порядку, що підтверджується висновком Верховного суду у постанові від 07.08.2018 по справі №910/7981/17, а саме що «договір може бути розірвано лише його стороною та на момент розірвання договір має бути чинний».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" #33668606 |
Переможець |
3 597 600,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 07:45
|
19.230.pdf | укладений |
17 грудня 2019 07:45
|