Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колесо суцільнокатане
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000293-c 576f121d086c4cf19a21c5c177e4cea9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайдуліна Юлія Олександрівна

0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Зайдуліна Юлія Олександрівна
0574578063
ZAYDULINA@USV.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 12:52
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Колесо суцільнокатане
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 5 банківських днів з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку – фактури, видаткової накладної, Акту прийому-передачі товару, Товарно-транспортної накладної або залізничної накладної, податкової накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:00
Зміни - word.docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx
15 листопада 2019 14:00
тендерна документація - зміни.docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - зміни.docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) - зміни.docx
05 листопада 2019 15:44
Малюнок А.1.pdf
05 листопада 2019 11:26
Додаток 7(документи для переможця).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
15 листопада 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 14:00
Зміни - word.docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 6(проект договору) -зміни.docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 6(проект договору).docx
15 листопада 2019 14:00
тендерна документація - зміни.docx
05 листопада 2019 11:26
тендерна документація.docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця) - зміни.docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
15 листопада 2019 14:00
Додаток 1 (Тендерна пропозиція) - зміни.docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
05 листопада 2019 15:44
Малюнок А.1.pdf
05 листопада 2019 11:26
Додаток 7(документи для переможця).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 4 (інформація по 17 Статті).docx
05 листопада 2019 11:26
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-05-000293-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 07 листопада 2019 17:54
Вимога стосовно внесення змін до умов оплати.
Відповідно до тендерної документації, в розділі 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника», зазначено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити цінову пропозицію на участь за формою, згідно Додатку №3. В ціновій пропозиції, відповідно до Додатку №3 в примітці зазначені умови оплати, а саме: «кількість днів відтермінування становить не менше 30 банківських днів». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» просить розглянути можливість внесення змін до умов оплати, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів та внести ці зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 09:55
Будуть внесені зміни до умов оплати.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000024 ● c18bb0ffc7974137ae970dabbb1a3fbf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.12.2020 № 236

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-05-000293-c, 05.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення ДАСУ від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-11 10:31:17

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-11-05-000293-c, яка проводилась Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснення.
Так, Замовником за результатами торгів укладено з переможцем торгів ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» договір від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю на поставку колес суцільнокатаних в кількості 100 штук на суму 3 597 600,00 гривень.
Згідно з пунктом 10.1 договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30.06.2020, а в частині розрахунків – до повного виконання
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1) Чи здійснено ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» поставку колес суцільнокатаних в кількості 100 штук згідно умов договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю (надати підтверджуючі документи)?
2) Чи здійснено Філією «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» оплату за договором від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю в повному обсязі (надати підтверджуючі документи)?
3) Чи наявна в Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» станом на день публікації цього запиту кредиторська забогованість перед ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» за договором від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю?
4) Чи укладались додаткові угоди до договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю та, якщо укладались, які саме (зміна ціни, строку дії договору тощо) та чому їх не оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-15 12:35:30

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Даним повідомляємо, що по укладеному договору поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.230)ю від 16.12.2019р. з постачальником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», поставки на адресу філії «ПВРЗ» не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки за вищевказаним договором. Також кредиторської заборгованості за даним договором наше підприємство не має, додаткові угоди не укладалися.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-24 10:29:31

Колесо суцільнокатане

Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-05-000293-c, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо розірвання договору від 16.12.2019 №ПВРЗ(ВМТП-19.230)ю та публікації звіту про виконання договору, так як чинне законодавство не передбачає можливість укладання будь-якої додаткової угоди до договору, термін дії якого вже закінчився. Також неможливо розірвати договір навіть і в судовому порядку, що підтверджується висновком Верховного суду у постанові від 07.08.2018 по справі №910/7981/17, а саме що «договір може бути розірвано лише його стороною та на момент розірвання договір має бути чинний».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 3 597 600,00
UAH з ПДВ
3 597 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 3 600 000,00
UAH з ПДВ
3 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:15
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:14
Статут.pdf
02 грудня 2019 16:14
Перелік документів.pdf
02 грудня 2019 16:14
Довідка з МВС.pdf
02 грудня 2019 16:14
Довідка з банку.pdf
02 грудня 2019 16:13
Відсутність підстав.pdf
02 грудня 2019 16:13
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2019 12:14
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:13
17 Свідоцтво НДКТІ.pdf
21 листопада 2019 12:13
16 Умовний код виробника.pdf
21 листопада 2019 12:13
15 ДНДЦ продовж..pdf
21 листопада 2019 12:13
13 Сертифікат відповідності.pdf
21 листопада 2019 12:13
12 Сертифікат якості 190.pdf
21 листопада 2019 12:13
10.3 Сертифікат довкілля.pdf
21 листопада 2019 12:13
10.1. Екологічна політика.pdf
21 листопада 2019 12:13
8.2 Рішення єдиного часника.pdf
21 листопада 2019 12:13
7 Довідка Ст 17 ч 2.pdf
21 листопада 2019 12:13
6 Не було засуджено.pdf
21 листопада 2019 12:13
4 Відсутність підстав ЄРД.pdf
21 листопада 2019 12:13
3.1 Працівники ІУ.pdf
21 листопада 2019 12:13
Підписаний_Лицензия.pdf
21 листопада 2019 12:13
Підписаний_G1119-9494-GL_tender.pdf
21 листопада 2019 12:13
9.Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2019 12:13
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 листопада 2019 12:54
Технічна частина.pdf
22 листопада 2019 12:54
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 12:54
Сертифікат відповідності.pdf
22 листопада 2019 12:54
Проект договору поставки.pdf
22 листопада 2019 12:54
Ліцензія завірена копія.zip
22 листопада 2019 12:54
Кваліфікаційна частина.pdf
22 листопада 2019 12:54
Довідки Ст.17.pdf
22 листопада 2019 12:54
гарантия 14831.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 3 597 600,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
3 597 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 07:45
19.230.pdf укладений
17 грудня 2019 07:45