Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій формату А4
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2019-11-05-000084-c fe799ad4932545e48ddb15a19b22637d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2019 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 09:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 09:46
Початок аукціону: 12 листопада 2019 13:21
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Canon i-SENSYS MF3010 (USB-кабель в комплекті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій формату А4 (Canon i-SENSYS MF3010 (USB-кабель в комплекті))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 09:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
05 листопада 2019 09:41
Технічні вимоги.PDF
05 листопада 2019 09:41
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 листопада 2019 11:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 5 480,00
UAH з ПДВ
4 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС 6 000,00
UAH з ПДВ
4 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 5 964,00
UAH з ПДВ
5 964,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 6 632,00
UAH з ПДВ
6 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 10:05
2_Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 10:05
1_Контактна інформація.pdf
08 листопада 2019 10:05
Статут Ріалавтопартс.pdf
08 листопада 2019 10:05
Витяг (новий).pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 08:38
Довідки для кваліфікації.zip
11 листопада 2019 08:38
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 09:22
Гарант 12 міс Нов товар.PDF
11 листопада 2019 09:22
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
11 листопада 2019 09:22
Декл Canon MF3010.pdf
11 листопада 2019 09:22
Податки і збори 1.PDF
11 листопада 2019 09:22
Паспорт код1.pdf
11 листопада 2019 09:22
Інформація про учасника.PDF
11 листопада 2019 09:22
Док Андросович1.pdf
11 листопада 2019 09:22
Пропозиція1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

ТОВ РІАЛАВТОПАРТС

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ
#2960909955
Відхилено 4 989,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 12:58
ТОВ РІАЛАВТОПАРТС
#32009769
Відхилено 4 990,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:08
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 5 964,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:11

Документи

13 листопада 2019 12:58
Електронний підпис

Документи

13 листопада 2019 14:08
Електронний підпис

Документи

13 листопада 2019 14:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
5 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 14:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 16:31
Протокол 96.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 15:57
Договір про закупівлю укладений
25 листопада 2019 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5.1 договору, постачальник зобов’язаний здійснити поставку товару замовнику протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення від замовника. Управління неодноразово зверталося до ФОП Приходька О.Б. з проханням здійснити поставку вищевказаного товару. Станом на 18.12.2019 р. поставка товару не відбулась, незважаючи на те, що термін поставки, передбачений п. 5.1 договору минув (оскільки договір укладений 25.11.2019 р.). Управління є бюджетною організацією, тому, відповідно до п. 4.2 договору, оплата по договору здійснюється протягом 14-ти банківських днів з дня поставки товару. Відповідно до п. 9.3 договору, замовник має право достроково розірвати договір у разі невиконання постачальником зобов’язань за договором, повідомивши його про це у строк 3 (три) робочі дні. Управлінням був надісланий ФОП Приходько О.Б. рекомендований лист № 37/07-17601 від 12.12.2019 р. (що підтверджується фіскальним чеком № ФН 3000433283 від 12.12.2019 р. о 14.02 год.) з повідомленням про дострокове розірвання договору № 839 від 25.11.2019 р., укладеного між Управлінням та ФОП Приходько О.Б., з 18.12.2019 р. Протоколом тендерного комітету № 96 від 18.12.2019 р. було прийняте рішення про дострокове розірвання вказаного договору через невиконання постачальником своїх зобов'язань щодо поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 839
Договір:
Номер додаткової угоди: 96 (протокол тендерного комітету)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML