Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо)
Oil and distillates (Gasoline, diesel)
Очікувана вартість
18 367 625,00 UAH
UA-2019-11-04-002352-b 34c385eb4cbf4d838950f34acda91678
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП "Полтаваелектроавтотранс"
Код ЄДРПОУ: 03328511
Місцезнаходження замовника: 36014, Україна, Полтавська область обл., Полтава, С.Халтуріна 10
Контактна особа замовника: Садовий Сергій Миколайович
+380532561151
poltavaelektrotrans@ukr.net
Official name: Municipal Enterprise “Poltavaelectroavtotrans”
National ID: 03328511
Contact point: Sadovij Sergiy Mykolajovich
+380532561151
poltavaelektrotrans@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 15:23
Очікувана вартість: 18 367 625,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 838,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 04 листопада 2019 18:07
Enquiries until: 25 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 01 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 грудня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 18 367 625 UAH including VAT
Minimal lowering step: 91 838 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95, дизельне паливо згідно тендерної докумнації замовника. Поставка здійснюється через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС) скретч-картками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
609500 літр
Нафта і дистиляти (Бензин, дизпаливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Відповідно до документації, місто Полтава, Поставка здійснюється через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС) скретч-картками, згідно тендерної документації Замовника)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Oil and distillates (Gasoline, diesel)
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець оплачує Постачальнику Товари відповідно до отриманих рахунків-фактур протягом 120-ти (сто двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами первинних документів, які підтверджують поставку Товарів і є підставою для оплати згідно з умовами цього Договору (акт приймання-передачі Товарів, та видаткова накладна, рахунку фактури). Оплата Товарів здійснюється Покупцем відповідно підписаного Сторонами рахунку фактури та видаткової накладної, в яких вказується конкретний асортимент, кількість та ціна Товарів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2019 15:09
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 14:58
Додаток 4_договір ПММ (зі змінами).doc
21 листопада 2019 14:58
Перелік змін.docx
04 листопада 2019 18:08
ТД А92 А95 ДТ .doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 3_цінова пропозиція.doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 2_технічні вимоги .doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 1_ кваліфікаційні вимоги .doc
21 листопада 2019 15:09
Електронний цифровий підпис
04 листопада 2019 18:12
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2019 14:58
Додаток 4_договір ПММ (зі змінами).doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 4_договір ПММ (1).doc
21 листопада 2019 14:58
Перелік змін.docx
04 листопада 2019 18:08
ТД А92 А95 ДТ .doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 3_цінова пропозиція.doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 2_технічні вимоги .doc
04 листопада 2019 18:08
Додаток 1_ кваліфікаційні вимоги .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 15 листопада 2019 17:19
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації торгів UA-2019-11-04-002352-b у зв’язку з внесенням до їх складу дискримінаційних вимог. Зазначаємо, що жоден з нафтотрейдерів на території України не користується АЗС на праві власності, а автозаправні комплекси за договорами оренди по Полтавській області використовує лише ТОВ "Торговий дім Автотранс-Ойл", ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» та ТОВ "ТАТНЄФТЬ-АЗС-УКРАЇНА". Всі інші оператори ринку нафтопродуктів, які мають розгалужені мережі АЗС по всій території України ( Авіас, AMIC, Glusko, ОККО, WOG тощо) та зарекомендували себе, як надійні постачальники на ринку нафтопродуктів, використовують АЗС на підставі договорів, що мають відмінні назви від «Договір оренди». Проте це жодним чином не свідчить про їх ненадійність, адже для відпуску товару на своїх та партнерських АЗК використовують талони та смарт-карти єдиного зразка та бренду. Таким чином вимога тендерної документації: «1.Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних або орендованих АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава). Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. », являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, що підтверджено рішеннями АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Таким чином вимагаємо видалити вимоги стосовно власних або орендованих АЗС, або включити до цього списку емітентські договори, що підтверджують гарантії постачання нафтопродуктів за бланками-дозволами, що емітовані Учасниками
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2019 17:03
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду даної вимоги : UA-2019-11-04-002352-b.c1 по суті, встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 2 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-11-04-002352-b.
З аналізу викладених норм вбачається, що тендерна документація включає в себе перелік обов'язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, Замовник в змозі та має право самостійно визначатися з необхідними технічними якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, що підтверджується відповідними рішеннями Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b (рішення додаються), та не має обов’язку проводити аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж нафтопродуктів.
Відповідно до змісту вимоги про усунення порушення, номер вимоги UA-2019-11-04-002352-b.c1, Вами зазначено, що «1.Обов’язкова наявність розгалуженої мережі власних або орендованих АЗС не менше двох (з можливістю заправки по карткам на пальне, яке є предметом закупівлі даного тендеру, на території м. Полтава). Перелік АЗС надається в складі тендерної пропозиції учасника. », являється явно дискримінаційною та виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції, що підтверджено рішеннями АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається)».
Відповідно до Рішення Колегії №15085-р/пк-пз від 21.10.2019 року (наданого Вами), на сторінці 2 абзац 2 зазначається, що «Скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації саме в редакції, наведеній у Скарзі», а саме: «в кількості не менше 60% (або не менше 13 базувань) повинні бути забезпечені заправкою пальним на власних, орендованих АЗС учасника або які обслуговують талони та смарт-карти, емітентом яких він являється» (абзац 2 пункту 1 Рішення Колегії №15085-р/пк-пз від 21.10.2019 року).
Ви повідомляєте, про можливість включення до тендерної документації постачання товарів на підставі «емітентських договорів», що у свою чергу може свідчить про відсутність власної (орендованої) мережі АЗС, а як наслідок відпуск палива фактично буде відбуватися з АЗС ваших партнерів, що в свою чергу не гарантує для Замовника забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання (зберігання) пального.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та в повному обсязі забезпечує послуги з пасажирських перевезень пасажирським транспортом. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність щоденної заправки автобусів Замовника та його технологічного транспорту.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Заправка транспорту Замовника не може залежати від «третіх осіб», у власності яких перебувають АЗС, відповідно до укладених Вами «емітентських договорів».
Таким чином Замовник не вбачає причинно – наслідкового зв’язку для внесення змін до тендерної документації, виходячи із специфіки Вашої діяльності, вибору способів чи методів господарювання.
Крім того, не обґрунтованість Вашої вимоги підтверджується відповідними рішеннями Колегії по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b, які наведені вище.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.c1, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 22 листопада 2019 17:02
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Ще раз наголошуємо про внесення ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ у частині власних або орендованих АЗС, які має використовувати Учасник закупівлі. Таким вони визнані на сторінці 3 (виділені жовтим кольором) рішенням АМКУ по закупівлях UA-2019-09-04-000955-b та UA-2019-09-04-000741-b (рішення додається). Аби не зятягувати проведенням торгів повторним поданням скарги в АМКУ по аналогічним причинам, вимагаємо не відстоювати інтереси постійних учасників ваших закупівель та видалити ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ. Просимо внести замість них норму "АЗС у користуванні" відповідно до норм Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:19
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону, щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
За результатами розгляду вимоги : UA-2019-11-04-002352-b.a2 по суті, встановлено та повідомляється наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, крім того відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Відповідну інформацію Замовником наведено в Додатку № 2 тендерної документації Замовника, що має назву «Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ID закупівлі UA-2019-11-04-002352-b.
З аналізу викладених норм вбачається, що тендерна документація включає в себе перелік обов'язкових складових, а також може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, за умови, що така інформація не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене, Замовник в змозі та має право самостійно визначатися з необхідними технічними якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі, що підтверджується відповідними рішеннями Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) по закупівлях UA-2017-11-22-001440-c та UA-2018-03-27-002014-b, та не має обов’язку проводити аналіз господарської діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж нафтопродуктів.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана з специфікою господарської діяльності Замовника, який є комунальним підприємством та в повному обсязі забезпечує послуги з пасажирських перевезень пасажирським транспортом. Під час виконання покладених на комунальне підприємство функцій та обов`язків існує необхідність щоденної заправки автобусів Замовника та його технологічного транспорту.
Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги тендерної документації вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Заправка транспорту Замовника не може залежати від «третіх осіб», у власності яких перебувають АЗС, що в свою чергу не гарантує для Замовника забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати угоду на постачання (зберігання) пального.
Принагідно повідомляємо, що взагалі не відстоюємо будь яких інтересів, окрім інтересів територіальної громади міста Полтави.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a2, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 22 листопада 2019 17:04
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Звертаємо Вашу увагу, що інтернет – ресурс Google Maps не є офіційним органом чи сайтом, який встановлює відстань між об'єктами на мапі України. Тому вимагаємо зазначити в таблиці Додатку 2.1 якийсь офіційний сайт, або державний орган, який має право надавати таку інформацію, або взагалі видалити посилання на інтернет – ресурс Google Maps.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:21
За результатами розгляду вимоги UA-2019-11-04-002352-b.a3 повідомляємо, що ніяким нормативним документом не передбачено державний орган або офіційний сайт, за допомогою якого необхідно проводити виміри відстані між об’єктами на мапі України. Тобто не передбачено як саме, яким способом чи за допомогою якого ресурсу виміряти відстані. Ресурс Google Maps було використано тому що він є загальнодоступним, простим у використанні та при цьому має досить високу точність вимірів.
Відповідно у разі наявності сумнівів, щодо достовірності інформації наданої учасниками згідно частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації до балансоутримувачів доріг.
Враховуючи зазначене «Вимога про усунення порушення» номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a3, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002352-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 22 листопада 2019 17:24
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Вимагаємо пояснити необхідність двох АЗС на відстані 4 км від бази Замовника. Для безперебійного постачання предмету закупівлі цілком достатньо однієї АЗС на цій відстані та однієї-двох АЗС в інших районах м. Полтави чи Полтавського району, що дозволить найефективніше використовувати ПММ. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити ще один інструмент для недопущення Учасників до торгів, що призводить до зменшення економії державного бюджету за рахунок аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2019 16:23
За результатами розгляду вимоги UA-2019-11-04-002352-b.a4 повідомляємо, що з метою стабільного виконання регулярних перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування необхідно мати дві АЗС одного оператора на відстані приблизно 4 км від бази Замовника. Ця вимога викликана тим, що за період проведення господарчої діяльності і здійснення регулярних пасажирських перевезень під час заправки на АЗС іноді бувають перебої з програмним забезпеченням або технічні несправності, що унеможливлює заправку транспортних засобів та ставить під загрозу здійснення регулярних пасажирських перевезень та здійснення іншої господарчої діяльності на наступний день.
Підприємство виконує регулярні пасажирські перевезення відповідно до Договору №475 Про організацію перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування від 23.01.2018 року на маршрутах, які розташовані у межах одного сектору міста Полтава. Транспортні засоби здійснюють заправку пальним до початку роботи під час виконання нульового рейсу або після закінчення зміни. Віддалене розташування АЗС приведе до збільшення робочого часу водія автотранспортних засобів, кілометражу, що в свою чергу збільшать витратну частину при ціноутворенні вартості проїзду у міському пасажирському транспорті.
Враховуючи зазначене вимога: UA-2019-11-04-002352-b.a4, оприлюднену в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі UA-2019-11-04-002352-b задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:19
Рішення АМКУ.pdf

Документи

20 листопада 2019 17:03
Рішення

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 17:02
Рішення АМКУ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-04-002352-b.a5
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 29 листопада 2019 10:42
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Замовник вперто відстоює інтереси одного Учасника. За допомогою дискримінаційних вимог у тендерній документації намагається завадити участі у торгах інших надійних постачальників. Текст Скарги та інші документи додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 17:14
Рішення від 03.12.2019 № 17863 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 17:14

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 10:42
Платіжка 8454 (2).jpg
29 листопада 2019 10:42
Платіжка 8454.jpg
29 листопада 2019 10:42
Довіреність Ачкасов.pdf
29 листопада 2019 10:42
Скарга.pdf
29 листопада 2019 10:42
Рішення АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку