Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
Cars. (NC 024:2019 – 35988 Ambulance car)
Cars. (NC 024:2019 – 35988 Ambulance car)
Очікувана вартість
13 949 314,50 UAH
UA-2019-11-04-002278-b ● ec422665774f45be88cb3eb3f296d885
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Зубань Марина Олександрівна +380956300246 docemp.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Medical-Preventive Establishment "Regional Center of Emergency Medical Aid and Catastrophe Medicine" |
National ID: | 13491258 |
Contact point: |
Zuban Marina +380956300246 docemp.tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 13 949 314,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 746,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 278986.29 UAH |
Publication date: | 04 листопада 2019 17:38 |
Enquiries until: | 25 листопада 2019 16:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2019 16:00 |
Information
Estimated total value: | 13 949 315 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 69 747 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
1. Місце поставки: КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24.
2. Обсяг поставки: згідно з п.№ 4.3 тендерної документації;
3. Строк поставки: протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”
Розгорнути
Згорнути
2. Обсяг поставки: згідно з п.№ 4.3 тендерної документації;
3. Строк поставки: протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”
1. Place of delivery: Municipal Medical-Preventive Establishment "Regional Center of Emergency Medical Aid and Catastrophe Medicine" for the address 84331, Donetsk region, s. Kramatorsk, str. Ostapa Vishnі, h. 24.
2. Scope of supply: in accordance with clause № 4.3 of the tender documentation;
3. Delivery term: within 90 calendar days from the date of prepayment in accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of April 23, 2014 No. 117 “On prepayment of goods, works and services purchased for budgetary funds”.
Розгорнути
Згорнути
2. Scope of supply: in accordance with clause № 4.3 of the tender documentation;
3. Delivery term: within 90 calendar days from the date of prepayment in accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of April 23, 2014 No. 117 “On prepayment of goods, works and services purchased for budgetary funds”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, Остапа Вишні, б.24
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
NC 024:2019 – 35988 Ambulance car (specialized sanitary transport of emergency type В with equipment)
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Здійснення попередньої оплати здійснюється на строк не більше 3 (трьох) місяців в порядку та на умовах постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” у розмірі 100 % (сто) відсотків від ціни Договору на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі 14 Договору.Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів (спеціальний фонд). | Аванс | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 17:35 |
ТД (тип В ).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002278-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 08 листопада 2019 14:57
Порушення розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі»
Доброго дня. Замовнику!,
Звертаємо Вашу увагу та те, що згідно торгів UA-2019-11-04-002278-b умовами Документації тогрів, передбачено постачання «Автомобілів швидкої допомоги» «по 31.12.2019р.», в системі ПРОЗОРО в даних «Інформації про процедуру» вказано що кінцевий термін подання пропозицій «до 05.12.2019р», ПРОТЕ аукціон назначено на «10.01.2020р.», що є порушенням розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеної інформації просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію, відносно термінів постачання продукції, та виложити відповідні зміни у торги UA-2019-11-04-002278-b
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу та те, що згідно торгів UA-2019-11-04-002278-b умовами Документації тогрів, передбачено постачання «Автомобілів швидкої допомоги» «по 31.12.2019р.», в системі ПРОЗОРО в даних «Інформації про процедуру» вказано що кінцевий термін подання пропозицій «до 05.12.2019р», ПРОТЕ аукціон назначено на «10.01.2020р.», що є порушенням розділу І ст.3, та розділу ІІІ ст.12 п.3, Закону україни «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеної інформації просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію, відносно термінів постачання продукції, та виложити відповідні зміни у торги UA-2019-11-04-002278-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 09:40
Доброго дня!
Відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 зазначеного Закону (з публікацією англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Згідно внутрішнього регламенту електронної системі закупівель ProZorro, після оголошення замовником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, електронна система закупівель автоматично призначає аукціон через 20 робочих днів після подання оголошення. Але в разі, якщо замовник здійснює оцінку тендерних пропозицій раніше, ніж 20 робочих днів, після проведення замовником прекваліфікації та формування протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель дата і час проведення електронного аукціону автоматично змінюється та встановлюється нова дата проведення аукціону, а саме через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Як правило, тендерним комітетом нашої установи оцінка тендерних пропозицій здійснюється значно раніше, ніж 20 робочих днів, тому електронна система закупівель завжди переносить термін проведення електронного аукціону.
Звертаємо увагу на аналогічну процедуру відкритих торгів на закупівлю Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код НК 024:2019- 11407 - електрокардіограф основного призначення) за номером UA-2019-08-29-001543-a, як приклад зазначеного вище.
І головне: Умовами тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням), оголошення про яку опубліковано в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2019-11-04-002278-b, передбачено постачання товару протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (пункт 4.4 розділу 1 тендерної документації та пункт 5.2 проекту договору).
Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Відповідно до пункту 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 зазначеного Закону (з публікацією англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Згідно внутрішнього регламенту електронної системі закупівель ProZorro, після оголошення замовником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, електронна система закупівель автоматично призначає аукціон через 20 робочих днів після подання оголошення. Але в разі, якщо замовник здійснює оцінку тендерних пропозицій раніше, ніж 20 робочих днів, після проведення замовником прекваліфікації та формування протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель дата і час проведення електронного аукціону автоматично змінюється та встановлюється нова дата проведення аукціону, а саме через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Як правило, тендерним комітетом нашої установи оцінка тендерних пропозицій здійснюється значно раніше, ніж 20 робочих днів, тому електронна система закупівель завжди переносить термін проведення електронного аукціону.
Звертаємо увагу на аналогічну процедуру відкритих торгів на закупівлю Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код НК 024:2019- 11407 - електрокардіограф основного призначення) за номером UA-2019-08-29-001543-a, як приклад зазначеного вище.
І головне: Умовами тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням), оголошення про яку опубліковано в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2019-11-04-002278-b, передбачено постачання товару протягом 90 календарних днів з моменту проведення попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (пункт 4.4 розділу 1 тендерної документації та пункт 5.2 проекту договору).
Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-002278-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 08 листопада 2019 15:05
Дискримінація участників
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати Привід: 2х4 с приводом на передню вісь. Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції між виробниками АШМД просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати привід передній або задній). У разі не виконання даної вимоги будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2019 10:03
Доброго дня! Відповідь на вимогу надаємо в окремому файлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 грудня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна, Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
13 684 979,00
UAH з ПДВ
|
13 614 573,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
13 949 285,00
UAH з ПДВ
|
13 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС #31778059 |
Переможець |
13 614 573,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2020 16:20
|
Додаткова угода №1 від 16.03.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 березня 2020 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 14:15
|
_Договір № 231219.1 від 23.12.2019.pdf | укладений |
23 грудня 2019 14:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв’язку з реорганізацією шляхом перетворення КЛПУ «ОЦЕМДтаМК» в КНП «ОЦЕМДтаМК», зміною керівника та реквізитів ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС». |
Номер договору про закупівлю: | 231219/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |