Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Короб архівний на скобах 200*280*400 мм
Очікувана вартість
4 399,50 UAH
UA-2019-11-04-001841-b a1e8ce7057f64178a1b6dfd86718eb7b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Валентинівна Онішко

+380575351461 tendermrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Валківська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058657
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., м. Валки, вул. Харківська, 16
Контактна особа: Наталія Валентинівна Онішко
+380575351461
tendermrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Короб архівний на скобах 200*280*400 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63002, Україна, Харківська область, м. Валки, Харківська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставку товару по даному договору здійснюється Покупцем у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання сторонами видаткової накладної. У разі затримання бюджетного фінансування, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України, розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ОБРОБКИ ДОКУМЕНТІВ І НАУКОВО ТЕХНІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ"
#36556591
Переможець 4 399,50
UAH
04 листопада 2019 16:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:35
договір №Ш2309-03.pdf укладений
04 листопада 2019 16:31