Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мініатюрна відеокамера
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2019-11-04-001539-a 3ff69e38834045d083ba7f12447fcc1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катютіна Людмила Анатоліївна

+380612190534 prozorodfs08@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 39396146
Вебсайт: http://zp.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166
Контактна особа: Катютіна Людмила Анатоліївна
+380612190534
prozorodfs08@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 17:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:59
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:11
Очікувана вартість: 9 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Протокольне рішення тендерного комітету від 04.11.2019 № 268
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мініатюрна відеокамера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Проспект Соборний,166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником протягом 7-ми банківських днів після поставки Товару на підставі рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:55
TENDER.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних вимогах (додаток 5 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 5 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2. В примітці до додатку 4 до документації вказано: «У найменуванні товару повинна бути вказана тип, марка товару».
3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІКА ЛТД" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ЮАлекс Дизайн Лтд" 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 16:53
19 №321 Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:49
19 №324_Супровод.PDF
26 листопада 2019 16:34
Довідка_ДФС_16832.PDF
26 листопада 2019 15:24
Довідка судимість камера.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №286 Гарантія.pdf
12 листопада 2019 16:25
Виробник_якість_походження.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №302 Технічні вимоги.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №300 Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:25
Статут ТОВ УНІКА Лтд завір.pdf
12 листопада 2019 16:25
Статут ТОВ УНІКА Лтд зміни.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №285 Відомості стаття 17.pdf
12 листопада 2019 16:25
Договор 1059 от 30-10-2017.pdf
12 листопада 2019 16:25
Договор 506 от 06-08-19.pdf
12 листопада 2019 16:25
Договор 506 Накладная .pdf
12 листопада 2019 16:25
Договор 120-2018.pdf
12 листопада 2019 16:25
Договор 120-2018 Накладная.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №282 Працівники.pdf
12 листопада 2019 16:25
19 №281 Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІКА ЛТД"

ТОВ НВФ "ЮАлекс Дизайн Лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІКА ЛТД"
#31250144
Переможець 9 600,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІКА ЛТД"
#31250144
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:56
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
23 грудня 2019 17:55
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:59
2.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:42
Договір від 03.12.2019 № 03/12/2019-2 укладений
03 грудня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Наступним повідомляю, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІКА Лтд» має юридичну адресу: 69120, м. Запоріжжя, вул. Куйбишева, буд. 470, кв. 185 фізичну адресу: 69057, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 2. В документах, що були надані на закупівлю № UA-2019-11-04-001539-a вказана юридична адреса підприємства, а саме: 69120, м. Запоріжжя, вул. Куйбишева, буд. 470, кв. 185. В договорі №03/12/2019-2 від 03.12.2019 вказана фактична адреса підприємства: 69057, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 2. Прошу вважати адресу, вказану в договорі №03/12/2019-2 від 03.12.2019, вірною.
Номер договору про закупівлю: 03/12/2019-2
Договір:
Номер додаткової угоди: Лист від 03.12.2019 № 335
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 600,00 UAH)