Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-11-04-001537-b ● 2cca71992bfb4a70bbd704d35b60083b
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42853384 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк , вул. Сметаніна, буд. 5 |
Контактна особа: |
ГЛІБ НОВИЦЬКИЙ +380509706428 knpkdc@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 64 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Сметаніна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 15:19 |
Оголошення Дезсредства 64 000.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001537-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 06 листопада 2019 11:18
Вимога!
Шановний Замовнику! Ви проводите закупівлю за кодом 24450000-4 Агрохімічна продукція. В Додатку №1 документації Ви вимагаєте надати комплект документів на вироби медичного призначення. Звертаємо увагу, що дезінфікуючі засоби мають окрему реєстрацію і супроводжуються зовсім іншим комплектом документів. Вимагаємо зробити відповідні зміни в документації торгів. Далі, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника є дискримінаційна і визнана такою неоднарозвими рішеннями АМКУ. Більш того, є офіційна позиція Міністерства економічного розвитку щодо вимоги надання гарантійних листів від виробників щодо гарантії постачання, в якій чітко зазначено, що ця вимога дискримінаційна та корупційна. Вимагаємо також прибрати її з документації торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 10:35
Розглянувши Вашу вимогу до Замовника повідомляємо наступне:
Щодо посилання на те, що Замовником зазначені невірний комплект документів на зазначену закупівлю, то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Нашим закладом відповідно до НАКАЗУ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та зазначено, що Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Щодо посилання про визнання АМКУ протизаконним норму щодо надання гарантійних листів від виробника, то про такі рішення, в яких прямо зазначено, що вимого щодо надання гарантійних листів від виробника є протизаконними, то нам не відомо.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або його представника вимагається лише з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Щодо посилання на те, що Замовником зазначені невірний комплект документів на зазначену закупівлю, то медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р., на підставі Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу.
Нашим закладом відповідно до НАКАЗУ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, була оголошена закупівля необхідної нам продукції, та зазначено, що Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Щодо посилання про визнання АМКУ протизаконним норму щодо надання гарантійних листів від виробника, то про такі рішення, в яких прямо зазначено, що вимого щодо надання гарантійних листів від виробника є протизаконними, то нам не відомо.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або його представника вимагається лише з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001537-b.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 15 листопада 2019 16:36
Вимога!
Чергова корупційна закупівля цього Замовника-хабарника! Аргументи відхилення не витримує критики! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, рчовини, які не пвинні міститись в засобі ( при чому ці речовини не є алергенами і не є агресивними), вказаний специфічний тільки для певних торгових марок спектр антимікробної дії. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! також Замовник брехливо вказує, що запропонований засіб "Вернедор Преміум" не придатний для для стерилізації ВМП, для знезараження медичних відходів (у т.ч. біологічних рідин та виділень, перев’язувального матеріалу, виробів медичного призначення одноразового використання). Читайте уважно надані документи, хабарнику!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, рчовини, які не пвинні міститись в засобі ( при чому ці речовини не є алергенами і не є агресивними), вказаний специфічний тільки для певних торгових марок спектр антимікробної дії. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! також Замовник брехливо вказує, що запропонований засіб "Вернедор Преміум" не придатний для для стерилізації ВМП, для знезараження медичних відходів (у т.ч. біологічних рідин та виділень, перев’язувального матеріалу, виробів медичного призначення одноразового використання). Читайте уважно надані документи, хабарнику!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
48 080,00
UAH з ПДВ
|
48 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
63 895,00
UAH з ПДВ
|
63 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
48 080,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 16:17
|
ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2757014416 |
Переможець |
63 895,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 09:21
|
211.pdf | укладений |
28 листопада 2019 09:20
|