Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відео/аудіо реєстратор (комплект)
Очікувана вартість
104 292,00 UAH
UA-2019-11-04-001516-a 6d70d90319344daf94bef41ce015acdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катютіна Людмила Анатоліївна

+380612190534 prozorodfs08@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 39396146
Вебсайт: http://zp.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166
Контактна особа: Катютіна Людмила Анатоліївна
+380612190534
prozorodfs08@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:45
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:47
Очікувана вартість: 104 292,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 521,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Протокольне рішення тендерного комітету від 04.11.2019 № 268
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Відео/аудіо реєстратор (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, Проспект Соборний,166
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником протягом 7-ми банківських днів після поставки Товару на підставі рахунку та видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:41
TENDER.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В технічних вимогах (додаток 5 до тендерної документації) не міститься посилання на певну торгову марку або модель. При цьому, зазначені у додатку 5 до тендерної документації технічні вимоги є принциповими стосовно відповідного предмету закупівлі.
2. В примітці до додатку 4 до документації вказано: «У найменуванні товару повинна бути вказана тип, марка товару».
3. Обмежень щодо участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців – неплатників ПДВ немає. Ціна для фізичної особи-підприємця буде розглядатись як остаточна, без додавання суми ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІКА ЛТД" 103 410,00
UAH з ПДВ
103 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ЮАлекс Дизайн Лтд" 104 292,00
UAH з ПДВ
104 292,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 16:57
Довідка судимість відеорег.pdf
26 листопада 2019 16:51
19 №319 Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:51
19 №322_Супровод.PDF
26 листопада 2019 16:35
Довідка_ДФС_16831.PDF
26 листопада 2019 15:22
Довідка судимість відеорег.pdf
12 листопада 2019 16:06
19 №286 Гарантія.pdf
12 листопада 2019 16:06
ПС AVR-14sd.pdf
12 листопада 2019 16:06
ПС AVR-12.pdf
12 листопада 2019 16:06
19 №296 Технічні вимоги.pdf
12 листопада 2019 16:06
Статут ТОВ УНІКА Лтд завір.pdf
12 листопада 2019 16:06
Статут ТОВ УНІКА Лтд зміни.pdf
12 листопада 2019 16:06
19 №285 Відомості стаття 17.pdf
12 листопада 2019 16:06
Договор 1059 от 30-10-2017.pdf
12 листопада 2019 16:06
Договор 506 от 06-08-19.pdf
12 листопада 2019 16:06
Договор 506 Накладная .pdf
12 листопада 2019 16:06
Договор 120-2018.pdf
12 листопада 2019 16:06
Договор 120-2018 Накладная.pdf
12 листопада 2019 16:06
19 №282 Працівники.pdf
12 листопада 2019 16:06
19 №281 Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІКА ЛТД"

ТОВ НВФ "ЮАлекс Дизайн Лтд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІКА ЛТД"
#31250144
Переможець 103 410,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІКА ЛТД"
#31250144
103 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 18:03
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
23 грудня 2019 18:02
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 14:59
4.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:50
Договір від 03.12.2019 № 03/12/2019-4 укладений
03 грудня 2019 16:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повідомляю, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УНІКА Лтд» має юридичну адресу: 69120, м. Запоріжжя, вул. Куйбишева, буд. 470, кв. 185 фізичну адресу: 69057, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 2. В документах, що були надані на закупівлю № UA-2019-11-04-001516-a вказана юридична адреса підприємства, а саме: 69120, м. Запоріжжя, вул. Куйбишева, буд. 470, кв. 185. В договорі №03/12/2019-4 від 03.12.2019 вказана фактична адреса підприємства: 69057, м. Запоріжжя, вул. Тамбовська, 2. Прошу вважати адресу, вказану в договорі №03/12/2019-4 від 03.12.2019, вірною.
Номер договору про закупівлю: 03/12/2019-4
Договір:
Номер додаткової угоди: Лист від 03.12.2019 № 337
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 410,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 235,00 UAH)