Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери та багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір).
Очікувана вартість
62 320,00 UAH
UA-2019-11-04-001476-a ● 1bc2a4eb41074e338ff559d7c12537b4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Каховської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146707 |
Вебсайт: | http://osvitakakhovky.ks.ua |
Місцезнаходження: | 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А |
Контактна особа: |
Семененко Ольга Олександрівна +380553621286 02146707@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 17:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 17:18 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 62 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Принтери та багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Cторонами | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 17:14 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 06 листопада 2019 08:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В даному оголошенні про допорогову закупівлю не вказані бажані торгові марки або моделі техніки. Окрім того, в Додатку 2 до оголошення вказано «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником».
2) В оголошенні про допорогову закупівлю, а саме в Додатку 2 (технічні вимоги) вже наявна вимога: "При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання".
3) Брати участь у закупівлі можуть всі бажаючі учасники без обмежень в системі оподаткування. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
2) В оголошенні про допорогову закупівлю, а саме в Додатку 2 (технічні вимоги) вже наявна вимога: "При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання".
3) Брати участь у закупівлі можуть всі бажаючі учасники без обмежень в системі оподаткування. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001476-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 07 листопада 2019 14:50
Зміни в ТД
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Технічні та якісні вимоги до товару» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 14:04
Шановні учасники! Вказана вами вимога надання учасниками авторизаційного листа-підтвердження від виробника або офіційного дистриб'ютора згідно з численими рішеннями АМКУ була б дискримінаційною, так як порушила б один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. З огляду на вищезазначене, зміни до оголошення в цій частині вноситить не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001476-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 16 листопада 2019 15:59
Скарга
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" запрпонувала принтер Samsung SL-M2026/SEE який офіційно не завозиться в Україну. Це ви можете дізнатися на офіційному сайті https://www.samsung.com/ua/ або зателефонувавши до служби підтримки. Просимо це враховувати при розгляді пропозиції ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" .
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 10:04
Дякуємо за зауваження, учасника ФОП Павлова Вікторія Миколаївна дискваліфіковано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" |
43 000,00
UAH з ПДВ
|
43 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
45 150,00
UAH з ПДВ
|
45 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
48 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
51 684,00
UAH з ПДВ
|
48 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
51 900,00
UAH з ПДВ
|
51 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
53 750,00
UAH з ПДВ
|
53 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" #2499113588 |
Відхилено |
43 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 10:07
|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
45 150,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 12:57
|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Відхилено |
48 890,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:41
|
ТОВ Сантарекс #30126040 |
Переможець |
48 900,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 17:23
|
дод угода 1.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 17:06
|
договір | укладений |
28 листопада 2019 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 11.5 Договору Сторони дійшли згоди викласти п. 5.1 у наступній редакції: «Строк поставки Товару за цим Договором становить 10 робочих днів з дня підписання цього Договору, але не пізніше 13 грудня 2019 року». |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |