Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтери та багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір).
Очікувана вартість
62 320,00 UAH
UA-2019-11-04-001476-a 1bc2a4eb41074e338ff559d7c12537b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:18
Початок аукціону: 12 листопада 2019 13:15
Очікувана вартість: 62 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
Принтери та багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір) (джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, заклади освіти згідно з Дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання акту приймання-передачі Товару Cторонами Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:14
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 06 листопада 2019 08:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В даному оголошенні про допорогову закупівлю не вказані бажані торгові марки або моделі техніки. Окрім того, в Додатку 2 до оголошення вказано «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен надати довідку, яка містить порівняльну таблицю, де зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Еквівалент повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником».
2) В оголошенні про допорогову закупівлю, а саме в Додатку 2 (технічні вимоги) вже наявна вимога: "При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні чітко зазначати найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується для постачання".
3) Брати участь у закупівлі можуть всі бажаючі учасники без обмежень в системі оподаткування. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-001476-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 07 листопада 2019 14:50
Зміни в ТД
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Технічні та якісні вимоги до товару» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 14:04
Шановні учасники! Вказана вами вимога надання учасниками авторизаційного листа-підтвердження від виробника або офіційного дистриб'ютора згідно з численими рішеннями АМКУ була б дискримінаційною, так як порушила б один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. З огляду на вищезазначене, зміни до оголошення в цій частині вноситить не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001476-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 16 листопада 2019 15:59
Скарга
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" запрпонувала принтер Samsung SL-M2026/SEE який офіційно не завозиться в Україну. Це ви можете дізнатися на офіційному сайті https://www.samsung.com/ua/ або зателефонувавши до служби підтримки. Просимо це враховувати при розгляді пропозиції ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" .
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2019 10:04
Дякуємо за зауваження, учасника ФОП Павлова Вікторія Миколаївна дискваліфіковано

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 43 000,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 45 150,00
UAH з ПДВ
45 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 50 000,00
UAH з ПДВ
48 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 51 684,00
UAH з ПДВ
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 51 900,00
UAH з ПДВ
51 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 53 750,00
UAH з ПДВ
53 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 16:45
Технічні.jpg
11 листопада 2019 16:45
Пропозиція.pdf
11 листопада 2019 16:45
Договір.pdf
11 листопада 2019 16:45
Кваліфакаційні документи.pdf
11 листопада 2019 16:45
Установчі документи.pdf
11 листопада 2019 16:45
Документи з довідками .pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 14:50
Довідка.pdf
11 листопада 2019 14:50
Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2019 14:50
Certificate-G2411.jpg
11 листопада 2019 14:50
Цінова пропозиція торгів.pdf
11 листопада 2019 14:50
СЕС Canon.pdf
11 листопада 2019 14:50
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 14:50
довідка про несертифікацію.pdf
11 листопада 2019 14:50
Установчі док.(підпис).pdf
11 листопада 2019 14:50
Аналог.дог. відгук.pdf
11 листопада 2019 14:50
Довідка без печатки.pdf
11 листопада 2019 14:50
Відомості ФОП Виничук.pdf
11 листопада 2019 14:50
Довідки для кваліфікації.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 13:29
Електронний підпис
11 листопада 2019 13:28
Інформаційна довідка.pdf
11 листопада 2019 13:28
Pantum декларації.pdf
11 листопада 2019 13:28
Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2019 13:28
СЕС Canon 2019.pdf
11 листопада 2019 13:28
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 13:28
Лист про санкції.pdf
11 листопада 2019 13:28
Паспорт.pdf
11 листопада 2019 13:28
CЕС Pantum.pdf
11 листопада 2019 13:28
Витяг.pdf
11 листопада 2019 13:28
Відгук Чернігів ПМСД.pdf
11 листопада 2019 13:28
ІПН.pdf
11 листопада 2019 13:28
Договір ПМСД.pdf
11 листопада 2019 13:28
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 13:28
Довідка про право підпису.pdf
11 листопада 2019 13:28
Проект договору.pdf
11 листопада 2019 13:28
Виписка.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 13:20
Електронний підпис
08 листопада 2019 13:18
CNE-KIE1-MPS02_CNE-KIE1-MPS02-PR004-UFR_4142_001.pdf
07 листопада 2019 18:20
Електронний підпис
07 листопада 2019 18:18
реком лист БФП октяб 21082018 (1).pdf
07 листопада 2019 18:18
копія паспорт код.pdf
07 листопада 2019 18:18
документи пропозиції.pdf
07 листопада 2019 18:18
витяг сантарекс 10 09 2019.pdf
07 листопада 2019 18:18
видаткова.PDF
07 листопада 2019 18:18
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
07 листопада 2019 18:18
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
07 листопада 2019 18:18
сантарекс виконком.PDF

Публічні документи

11 листопада 2019 16:22
Гарантійний лист на товар.pdf
11 листопада 2019 16:22
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2019 16:22
Canon 6030. 6230.pdf
11 листопада 2019 16:22
Certificate-2411.pdf
11 листопада 2019 16:22
СЕС Canon.pdf
11 листопада 2019 16:22
Договір Каховка .pdf
11 листопада 2019 16:22
Цінова Пропозиція Каховка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2499113588
Відхилено 43 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 10:07
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 45 150,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 12:57
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Відхилено 48 890,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:41
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 48 900,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:25

Документи

20 листопада 2019 10:07
Електронний підпис
20 листопада 2019 10:05
протокол

Документи

21 листопада 2019 12:57
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:40
протокол

Документи

22 листопада 2019 16:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:39
протокол

Документи

22 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
22 листопада 2019 17:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 17:23
дод угода 1.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 17:22
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 17:06
договір укладений
28 листопада 2019 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.5 Договору Сторони дійшли згоди викласти п. 5.1 у наступній редакції: «Строк поставки Товару за цим Договором становить 10 робочих днів з дня підписання цього Договору, але не пізніше 13 грудня 2019 року».
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML