Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
200 219,00 UAH
UA-2019-11-04-001355-a f9cc6b44c44d4fe1a6ec5d9784b212eb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Т.Ф.

+380444654547 TENDER_SOKOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центральна станція зв'язку» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081394
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЛИПИНСЬКОГО, будинок 5
Контактна особа: Соколовська Т.Ф.
+380444654547
TENDER_SOKOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:35
Очікувана вартість: 200 219,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 002,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


ОММ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 16:38
тенд док Сервер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 06 листопада 2019 11:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Якщо запропонований учасником товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
- Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Отже, у даній закупівлі немає необхідності вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в цінових пропозиціях, адже будуть перевірятися технічні та якісні характеристики запропонованого товару, які повинні відповідати Додатку 4 до Оголошення.
- Тендерна документація не передбачає жодних дискримінаційних умов, що можуть перешкоджати участі в торгах фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (Ч.5 Розділу І Тендерної документації)
Питання оцінки тендерної пропозиції висвітлено в Розділі V Тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-001355-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 20 листопада 2019 19:07
Відсутність інформації ,щодо підтвердження виконання аналогічного договору.
Шановний Замовник, інструкції з підготовки тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону 5.1 є умова :5.1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, Учасники процедури закупівлі повинні надати наступні довідки (у вигляді кольорових скан-копій): - Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (за період 2015-2019 р.р.) (Довідка складається по наведеній у Додатку 3, Таблиці 1 або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації). *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі даної процедури.Шановна компанія ПП "ПРОНЕТ" надала Довідку про виконання аналогочного договору ,копію договору та спеціфікацію,але не надали жодного підтверджуючого документу(видаткової чи акт-прийому або довіреності,чи позитивного відгуку, таким чином є неможливим перевірити цю інформацію.Просимо тендерний комітет звернути увагу на цей факт при розгляді локументації учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 11:35
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі саме Замовник визначає перелік документів на підтвердження інформації Учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
В п.п. 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено:
«На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, Учасники процедури закупівлі повинні надати наступні довідки (у вигляді кольорових скан-копій):
- Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (за період 2015-2019 р.р.) (Довідка складається по наведеній у Додатку 3, Таблиці 1 або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації)».
Учасник ПП «Пронет» надав в складі своєї тендерної пропозиції довідку про виконання аналогічного договору за формою передбаченою у тендерній документації. Інших документів на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в Тендерній документації Замовника не вимагалося.
Беручи до уваги вище викладене, Замовник вважає, що Учасник ПП «Пронет» задовольнив вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРОНЕТ" 146 482,02
UAH з ПДВ
146 482,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР" 168 960,00
UAH з ПДВ
168 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 195 204,00
UAH з ПДВ
195 204,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:26
2_ПРОНЕТ_Довідка МВС.pdf
26 листопада 2019 15:26
1_ПРОНЕТ_Довідка ДФС.pdf
18 листопада 2019 13:15
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:14
7_ПРОНЕТ_Статут.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 11:47
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:39
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 11:39
захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 11:39
статут.pdf
19 листопада 2019 11:39
інформація про учасника.pdf
19 листопада 2019 11:39
повноваження директора.pdf
19 листопада 2019 11:39
відповідність вимогам ст17.pdf
19 листопада 2019 11:39
виконання аналог договорів.pdf
19 листопада 2019 11:39
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 15:23
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:01
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:44
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:40
Копія паспорту та коду.pdf
19 листопада 2019 10:40
Статут 09.06.19.pdf
19 листопада 2019 10:40
Протокол загальних зборів.pdf
19 листопада 2019 10:40
соответствие R740XD R640.pdf
19 листопада 2019 10:40
PowerEdge R740_R740XD DoC.pdf
19 листопада 2019 10:40
PowerEdge R740_R740XD CoC.pdf
19 листопада 2019 10:40
Тендерна документація.pdf
19 листопада 2019 10:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРОНЕТ"

ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРОНЕТ"
#21680973
146 482,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 15:59
ЦСЗ-19-100 від 05.12.2019 р. ПП ПРОНЕТ Сервери (Сервер).pdf укладений
05 грудня 2019 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 482,02
UAH (в тому числі ПДВ 24 413,67 UAH)