Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
12 240,00 UAH
UA-2019-11-04-001335-a f0519c0530b2469eb557694b8659a014
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мичка

+380985258618 regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівенска обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12
Контактна особа: Тетяна Мичка
+380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 штуки
супровідна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30000 штуки
експертний висновок на молоко і молочні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30000 штуки
експертний висновок на продукти твар.походження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30000 штуки
експертний висновок на продукти росл.походження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
30000 штуки
акт передачі зразків для випробувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету за рахунок загального і спеціального фонду Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

04 листопада 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Терно-граф"
#24635074
Переможець 12 240,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 16:47

Документи

04 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
04 листопада 2019 16:46
договір 111-0001 від 04.11.2019р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:47
договір 111-0001 від 04.11.2019р.pdf укладений
04 листопада 2019 16:47