Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати,рентгенівська плівка
Очікувана вартість
32 400,00 UAH
UA-2019-11-04-001263-b 5dc98f97032b4c869c957c83bffe41e2
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Чайкіна

+380629344397 chayka1578@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольскої ради "Міський стоматологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 38349184
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, пр. Миру, 49
Контактна особа: Ірина Чайкіна
+380629344397
chayka1578@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:48
Очікувана вартість: 32 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис знаходиться в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 штука
Фотохімікати,рентгенівська плівка( власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Миру буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  13 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:17
оголошення плівка.doc
05 листопада 2019 14:50
Цінова пропозиція.docx
04 листопада 2019 14:32
Договор шаблон.doc
06 листопада 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 14:17
оголошення плівка.doc
04 листопада 2019 14:32
оголошення плівка.doc
05 листопада 2019 14:50
Цінова пропозиція.docx
04 листопада 2019 14:32
Договор шаблон.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проявник та фыксаж
Дата подання: 05 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:50
Скільки з проявника 1 літр концентрованого розчину виходить робочого розчину та скільки фіксажу 1 літр концентрованого розчину виходить робочого розчину?
Відповідь: Проявник: з 1 літру-6 літрів робочого розчину
Фіксаж : з 1 літру-5 літрів робочого розчину.
Форма цінової пропозиції
Дата подання: 05 листопада 2019 12:53
Дата відповіді: 05 листопада 2019 14:56
Доброго дня. В п.2 ви прописали, що цінова пропозиція має бути по вашому зразку. Проте форми цінової пропозиції не надали. Надайте, будь ласка. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. форма цінової пропозиції надана. Дякую.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-001263-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 05 листопада 2019 15:52
Вимога
Шановний замовнику
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Аналоги не пропонувати.
Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях). Також усі хімічні реактиви виробників/постачальників вирішують абсолютно ідентичні задачі під час їх використання. Проявники усіх виробників призначені для відновлювання металевого срібла із його (срібла) активованих бромідів в лужному середовищі (КОН) активними компонентами гідрохіноном та фенідоном. З другого боку призначення фіксажів усіх виробників - вимивання неактивованих бромідів срібла, що залишаються на проявлених знімках у кислому середовищі (оцтова кислота). Основним діючим компонентом фіксажів є тіосульфат натрію або тіосульфат амонію. Таким чином жодний виробник хімічних реактивів не оговорює конкретних типів рентгенівських плівок для використання з його продукцією. Оговорений тип продуктів є універсальним з точки зору використання з усіма рентгенівськими плівками. Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Аналоги не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути.
Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!!
Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними.
Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Аналоги не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови.
Сподіваємося на порозуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 14:14
Шановний Постачальник, звертаємо Вашу увагу, що закупівля проводиться за власні кошти комунального підприємства, яке отримало їх від власної діяльності і не фінансується ні з місцевого ні з Державного бюджетів. Таким чином ми вважаємо, що маємо право вимагати ті марки товарів, якими ми користуємося роками і які нам більш підходять. В своїх діях не бачимо ні протиправних ні дискримінаційних дій, тому що це наша перша закупівля таких товарів через систему Prozorro, жодний постачальник нам невідомий. Ми вирішили внести зміни до оголошення. З повагою. Сподіваємось на порозуміння.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 листопада 2019 15:01
Коментар щодо відміни: невірно зазначено тип процедури
Документи:
08 листопада 2019 15:01
Електронний підпис
08 листопада 2019 15:00
img460.jpg