Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

151. Крісла офісні
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-04-001209-b dbe7ffd9ab4c46798d9e7c93df7ade86
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Олександрівна Денисенко

+380442566330
+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 00019442
Вебсайт: http://www.kmu.gov.ua
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Любов Олександрівна Денисенко
+380442566330,+380442567057
denisenko@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 12:42
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Крісла офісні (державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:22
Оголошення.doc
04 листопада 2019 14:22
Додаток 2 (Зображення 1-7).doc
04 листопада 2019 14:22
Специфікація.doc
04 листопада 2019 14:22
Форма цінової пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:12
Дата відповіді: 05 листопада 2019 17:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні не допускаємо. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 р. № 10 з урахування м змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 р. № 11, Замовник у вимогах до предмета закупівлі вказав конкретні характеристики та вимоги. Пропозиції від Учасників стосовно аналогів та/або еквівалентів Замовником не вимагались (додаток № 1 до оголошення про проведення закупівлі «Специфікація крісел офісних»). У специфікації вказано конкретні характеристики товару та вимоги до предмету закупівлі.
Вимога вказувати учасникам конкретну торгову марку чи модель в цінових пропозиціях є в специфікації крісел офісних (Додаток № 1) та формі цінової пропозиції (Додаток № 3).
Пропозиції фізичних осіб-підприємців допускаються до участі в процедурах закупівлі на рівних умовах. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс" 56 376,00
UAH з ПДВ
55 476,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 57 511,80
UAH з ПДВ
55 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 58 798,80
UAH з ПДВ
55 698,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ" 60 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 58 500,00
UAH з ПДВ
58 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:32
ком.пр оновл
11 листопада 2019 15:44
Ком.пр. (52).PDF
11 листопада 2019 15:44
ліц.дозв.PDF
11 листопада 2019 15:44
Лист погодж.PDF
11 листопада 2019 15:44
сертифікат ISO.pdf
11 листопада 2019 15:44
zakljuchenie_sjes_stul_ja_i_kresla.pdf
11 листопада 2019 15:44
zakljuchenie_sjes_shkol_naja_mebel_nsu.pdf
11 листопада 2019 15:44
свід ОВС.PDF
11 листопада 2019 15:44
Свид ОВС.PDF
11 листопада 2019 15:44
Витяг оригинал 2019.rtf
11 листопада 2019 15:44
Витяг овс.PDF
11 листопада 2019 15:44
виписка овс.PDF
11 листопада 2019 15:44
реквиз.PDF
11 листопада 2019 15:44
Реквиз.2.PDF
11 листопада 2019 15:44
статистика.PDF
11 листопада 2019 15:43
4 опп.PDF

Публічні документи

08 листопада 2019 18:29
Цінова пропозиція.pdf
08 листопада 2019 18:29
Технічна специфікація.pdf
08 листопада 2019 18:29
Витяг з ЄДР ТОВ ВКФ ВВ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 17:01
Анкета Интеркав.doc
11 листопада 2019 17:01
5. Свідоцтво про пдв.pdf
11 листопада 2019 17:01
4. Довідка з єдрпоу.pdf
11 листопада 2019 17:01
3. Виписка з єдрпоу.pdf
11 листопада 2019 17:01
ИНТЕРКАВ - витяг з ЕДР_20,06,2018.pdf
11 листопада 2019 17:01
Пропозиція (3).pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОВС плюс"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ІНТЕРКАВ"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Переможець 55 476,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 11:27

Документи

13 листопада 2019 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
55 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:22
Договір № 24-171 від 29.11.2019.pdf укладений
29 листопада 2019 10:18