Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4«Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-11-04-001188-b 83f93a34b1634016b04a0f9241a446d2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Бурлаченко

+380955841065 klpu_mcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПУ Мар'їнська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01989852
Місцезнаходження: 85630, Україна , Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1
Контактна особа: Татьяна Бурлаченко
+380955841065
klpu_mcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:28
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
ДК 021:2015 код 30210000-4«Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 12:10
Порівняльна таблиця 1.doc
05 листопада 2019 09:03
Тендерна документація зі змінами.doc
04 листопада 2019 14:19
Оголошення (2).doc
04 листопада 2019 14:19
Проєкт договору.docx
04 листопада 2019 14:19
Тендерна документація на закупівлю персональних компьютерів ( 2019 року).doc
07 листопада 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 12:10
Порівняльна таблиця 1.doc
05 листопада 2019 09:03
Тендерна документація зі змінами.doc
04 листопада 2019 14:19
Оголошення (2).doc
04 листопада 2019 14:19
Проєкт договору.docx
04 листопада 2019 14:19
Тендерна документація на закупівлю персональних компьютерів ( 2019 року).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 16:35
Дата відповіді: 05 листопада 2019 09:07
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Задовольнить поставка якісного, збереженного при транспортуванні товару та перевірка комплектів на момент поставки.
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 16:36
Дата відповіді: 06 листопада 2019 10:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Windows 10 professional попередньо інстальована з оригінальною наліпкою та документами підтверджуючими ліцензійність цієї операційної системи.

Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 16:36
Дата відповіді: 06 листопада 2019 10:11
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ні, не розглядаємо системні блоки на базі процесора AMD як еквівалент.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 07 листопада 2019 11:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний учаснику! Замовник розглядає персональні комп’ютери в комплекті других торгових марок відрізних від моделей, вказаних в тендерній документації. Замовник вказує в тендерній документації (у додатку 5): «або еквівалент» товару.
Учасники в своїх тендерних пропозиціях обов’язково повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
До участі допускаються безумовно всі учасники. До кінцевої ціни пропозиції включаються усі витрати учасника, в тому числі, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) і т.д,. Учасники обов’язково надають інформацію про виконання аналогічних договорів до предмету закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 листопада 2019 11:55
Коментар щодо відміни: Перегляд та уточнення необхідної кількості товару
Документи:
15 листопада 2019 11:55
Електронний підпис