Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
766 900,00 UAH
UA-2019-11-04-001022-b eb5a1a99c9774f149b9877b9ef9f7b60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Перелома

+380956266289 aidsdonobl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ ІЗ СНІДОМ"
Код ЄДРПОУ: 21955559
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Ярослава Мудрого, 13
Контактна особа: Алла Перелома
+380956266289
aidsdonobl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 14:06
Очікувана вартість: 766 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Sulfamethoxazole and trimethoprim, Fluconazole, Silymarin, Arginine glutamate, Aciclovir, Valaciclovir, Ceftriaxone, Ganciclovir, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Fluconazole, Comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sulfamethoxazole and trimethoprim

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Sulfamethoxazole and trimethoprim, Fluconazole, Silymarin, Arginine glutamate, Aciclovir, Valaciclovir, Ceftriaxone, Ganciclovir, Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12, Fluconazole, Comb drug Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:55
Перелік змін до тендерної докум.07.11.2019.doc
07 листопада 2019 13:55
tenderna dok. 2019 зі зміною.doc
04 листопада 2019 13:40
проект договору.docx
07 листопада 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:55
Перелік змін до тендерної докум.07.11.2019.doc
07 листопада 2019 13:55
tenderna dok. 2019 зі зміною.doc
04 листопада 2019 13:40
tenderna dok. 2019.doc
04 листопада 2019 13:40
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-001022-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД", Код ЄДРПОУ:41465365
Дата подання: 07 листопада 2019 10:21
Внесення змін до документації
З метою недопущення дискримінації учасників та підвищення конкуренції серед учасників, що відповідає основним принципам ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації, зазначивши, замість, «Учасник повинен мати право на провадження діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами. Надати замовнику копію чинної ліцензії на здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами або копію чинної ліцензії на виробництво лікарських засобів якщо Учасник є вітчизняним виробником запропонованого Товару», наступну інформацію: «Учасник повинен мати право на провадження діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами. Надати замовнику копію чинної ліцензії на здійснення оптової та/або роздрібної та/або оптово-роздрібної торгівлі лікарськими засобами або копію чинної ліцензії на виробництво лікарських засобів якщо Учасник є вітчизняним виробником запропонованого Товару». Це суттєво збільшить коло конкурентних учасників та дасть змогу брати участь учасникам, які мають оптову, оптово-роздрібну, роздрібну ліцензію або ліцензію виробника. Також для Замовника/Покупця не є суттєвим, яку ліцензію має Учасник/Постачальник. Згідно чинного законодавства Учасник/Постачальник повинен мати ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності (оптову та/або роздрібну та/або оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 14:12
Учасник повинен мати право на провадження діяльності з оптової та/або роздрібної торгівлі лікарськими засобами. Надати замовнику копію чинної ліцензії на здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі лікарськими засобами або копію чинної ліцензії на виробництво лікарських засобів якщо Учасник є вітчизняним виробником запропонованого Товару, або, у разі якщо ліцензію оформлено Учаснику в електронному вигляді без видачі ліцензії на паперовому носії, надати лист-пояснення про це довільної форми та копію рішення органу ліцензування про видачу ліцензії та/або скріншот «Реєстру місць провадження діяльності з оптової та роздрібної торгівлі ЛЗ» чи «Реєстру діючих ліцензій з виробництва ЛЗ», який містить запис, що підтверджує право Учасника на провадження діяльності з оптової та/або роздрібної торгівлі лікарськими засобами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОМАШ" 764 225,58
UAH з ПДВ
764 225,58
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галафарм" 766 659,31
UAH з ПДВ
766 659,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 16:32
Пропозиція.pdf
21 листопада 2019 16:32
ДПИ.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка корубція ТОВ.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка корубція ТАС.pdf
21 листопада 2019 16:32
Довідка 1.pdf
21 листопада 2019 16:32
Банкротство.PDF
21 листопада 2019 16:32
Dovidka_19303579580280753566.pdf.p7s
21 листопада 2019 16:32
Dovidka_19303579580280753566.pdf
19 листопада 2019 11:17
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:10
Витяги.pdf
19 листопада 2019 11:10
Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2019 11:10
Таблиця відповідності МТВ.pdf
19 листопада 2019 11:10
МТВ.pdf
19 листопада 2019 11:10
Листи.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 6.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 5.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 4.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 3.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 2.pdf
19 листопада 2019 11:10
Квалификация 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОМАШ"

ТОВ "Галафарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОМАШ"
#25184975
Переможець 764 225,58
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОМАШ"
#25184975
764 225,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 19:05
доп..PDF зміни до договору
13 грудня 2019 19:05
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:25
дог. ліки.PDF укладений
04 грудня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів,
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 763 564,10
UAH (в тому числі ПДВ 49 952,79 UAH)