Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо тверде ДК 021:2015 код09110000-3 (вугілля)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-11-04-001002-b fa109059d1804b6b962d87b5e971e4d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Даценко

+380516231442
+380516231274
snigfgozuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 38789800
Місцезнаходження: 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72
Контактна особа: Вячеслав Даценко
+380516231442,+380516231274
snigfgozuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:11
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 тонни
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, Снігурівський район, заклади та установи замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару очікувана сума закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:40
Зміни ТД вугілля 2019 на грудень.doc
12 листопада 2019 15:40
ПЕРЕЛІК ЗМІН 12 11 2019.docx
04 листопада 2019 13:36
Додаток 4 Проект договору.docx
12 листопада 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 15:40
Зміни ТД вугілля 2019 на грудень.doc
04 листопада 2019 13:36
ТД вугілля 2019 на грудень.doc
12 листопада 2019 15:40
ПЕРЕЛІК ЗМІН 12 11 2019.docx
04 листопада 2019 13:36
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір. не коректне визначенння.
Дата подання: 07 листопада 2019 13:59
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:20
аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, кількістю, предметом закупівлі. Питання- на яку подібну кількість повинен бути укладений аналогічний договір ? це 130тон рівно чи це може бути 124т? взагалі то дискримінаційна вимога. подібна кількість. практика АМКУ позитивна в цьому питанні.
Відповідь: Дякуємо за запитання, Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та вилучена вимога стосовно кількості в аналогічному договорі
Під кого прописана ваша документація? Для учасника в Снігурівському районі і тільки!
Дата подання: 07 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 08 листопада 2019 08:29
для документального підтвердження наявності вугільного складу спеціально обладнаного для зберігання вугілля, надати скан-копію діючого договору його оренди або користування або надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та скан-копію Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна друкованої за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав та/або скан-копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, фото цього складу, гарантійний лист від власника складу про те, що договір є дійсним і учасник має можливість і право зберігати закуплене Замовником торгів в період до 15.04.2020р. (гарантійний лист повинен мати реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру ) . Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише скан-копія Інформаціі з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна друкованої за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав та/або скан-копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - надати скан-копію схематичного плану складу, складеного БТІ або іншим уповноваженим на це органом, на якому вказано його межі, їх розміри, адреса; - для документального підтвердження наявності вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам’яного, надати скан-копію документу який підтверджую право користування її учасником , у разі якщо це обладнання не є власністю учасника надати копію діючого договору оренди де вказано ця техніка або скан-копію діючого договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії документів (завірені Учасником та Власником), які містять інформацію про наявність вагового обладнання , його повірку**, остання повірка має бути здійснена, не пізніше дванадцятимісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції. - для документального підтвердження наявності вантажно-розвантажувальної техніки надати скан-копію документу який підтверджую право користування її учасником де вказано ця техніка, у разі якщо це обладнання не є власністю учасника надати копію діючого договору оренди цієї техніки або скан-копію діючого договору з надання відповідних послуг де вказано ця техніка (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії свідоцтв «свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу» або «свідоцтво про реєстрацію машини» або «свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу» Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надається лише копія свідоцтва «свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу» або «свідоцтво про реєстрацію машини» або «свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу»; - для документального підтвердження наявності вантажних автомобілів (не менше 2 шт.), якими буде постачатися товар, надати скан-копію документу який підтверджую право власності або користування її учасником , надати копію діючих/ого договорів/у оренди або договору з надання відповідних послуг, що містить інформацію про марку та реєстраційний номер транспортного засобу (якщо учасник користується ним на договірних засадах), а також копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо ця техніка належить учаснику на праві власності, то надаються лише копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, завірені нотаріально. - для підтвердження наявності цілодобової охорони спеціалізованого складу, учасник надає інформацію яким чином буде здійснюватись ця охорона, у разі здійснення охорони найманою охороною фірмою надати копію діючого договору , у разі здійснення охорони власними силами надати перелік працівників не менше 3-х , в обов’язки яких входить охорона складу. - площа складу не повина бути меншою ніж 150м.кв. а якщо площа складу 149 м.кв. ? - Кількість працівників в обов’язки яких входить перевезення товару повинна бути не меншою від кількості вказаних транспортних засобів. На вказаних водіїв надати скан копії медичних довідок щодо придатності до керування транспортним засобом (дійсних на момент розкриття ) -аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, кількістю, предметом закупівлі. Таким чином, з урахуванням наведеної вище iнформації Замовник повинен внести змiни до тендерної документації із зазначених вище підстав задля вiдновлення прав учасникiв процедури, та усунення iнших порушень законодавства щодо дискримiнацiї учасникiв, адже на цей час тендерна документація Замовника не забезпечує принцип прозоростi процедури, її конкурентностi, а ставить певнi необrрунтованi рамки та обмеження для учасникiв закупiвлi з наданням переваги певним суб’єктам господарюваня. В разі ігнорування звернення та відсутності видалення зазначених дискримінаційних вимог вимушені будемо звернутися із заявою на перевірку законності проведення торгів та встановлення дискримінаційних умов до Державної аудиторської служби України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Як бачимо, замовник не порушив вимог Закону при визначенні предмету закупівлі та складання технічної специфікації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 07 листопада 2019 14:05
Дискримінаційна вимога
Кількість працівників в обов’язки яких входить перевезення товару повинна бути не меншою від кількості вказаних транспортних засобів. На вказаних водіїв надати скан копії медичних довідок щодо придатності до керування транспортним засобом (дійсних на момент розкриття ).
Прохання відредагувати вимогу.
Дискримінація учасників які здіснюють постачання на підставі договорів перевезення . Такі учасники звичайно не можуть мати працівників , в обов’язки яких входить перевезення товару отже вимога надавати скан копії медичних довідок на таких працівників незаконна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 08:45
Відповідно п.1.3. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» затвердженого наказом МОЗ України разом з МВС України від 31.01.2013 № 65/80 водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, повинні проходити періодичний медичний огляд раз на рік, незалежно від віку. Такя як поставка товару здійснюється транспортними засобами не залежно від того чи це працівник Учасника чи працівник найманого транспорту , ви маєте право вказати цих водіїв та додати пояснення на яких підставах ці працівники будуть здійснювати перевезення
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 07 листопада 2019 14:10
Дискримінаційна вимога
Замовником в тендерній документації вимагається підтвердження наявності цілодобової охорони спеціалізованого складу, учасник надає інформацію яким чином буде здійснюватись ця охорона, у разі здійснення охорони найманою охороною фірмою надати копію діючого договору, у разі здійснення охорони власними силами надати перелік працівників не менше 3-х , в обов’язки яких входить охорона складу.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що призводить до звуження конкуренції.
Законодавством, що діє на території України не встановлено жодних зобов’язань щодо охорони власних , а тим паче орендованих складських територій задля виконання угод з постачання товарів.
Вимагаємо усунути існуючі порушення та протизаконні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 08:49
В п.1.1. Додатку 1 Тендерної документації міститься пояснення до цієї вимоги "Відповідно до інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю» та інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю» (надалі Порядок прийому товару), та чинних нормативних документів, де вказано що необхідно «створити для правильної та своєчасної приймання продукції умови, які забезпечували б збереження і попереджувалась можливість утворення нестач і розкрадань продукції» тому склад повинен бути оснащеним повіреним ваговим обладнанням, вантажно-розвантажувальною технікою, цілодобовою охороною
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 07 листопада 2019 14:18
Щодо наявності вагового обладнання за місцем поставки
Прохання прибрати дискриінаційну вимогу щодо наявності вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам’яного.
Ви штучно звужуєте можлівість приймати участь у закупівлі тільки до кола учасників (чи визначених заздалегіть учасників) які мають договори оренди чи у власності вагове обладнання що знаходиться в межах Снігурівського району Миколаївської області.
Задля визначення ваги поставленого товару учасник забезпечуватиме за свій рахунок зваження товару на будь-якій території із забезпеченням присутності представника замовника і для цього не повинен мати у власності чи в оренді ваги на території Снігурівського району Миколаївської області.
Вимога прибрати дискримінацію в данній частині тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 08:58
В додатку 1 Тендерної документації с вказано «для документального підтвердження наявності вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам’яного, надати скан-копію документу який підтверджую право користування її учасником , у разі якщо це обладнання не є власністю учасника надати копію діючого договору оренди де вказано ця техніка або скан-копію діючого договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії документів (завірені Учасником та Власником), які містять інформацію про наявність вагового обладнання , його повірку**, остання повірка має бути здійснена, не пізніше дванадцятимісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.» Замовник жодного разу в тендерній документації не вказав що ваги повинні знаходитись на території яка вказана в вимозі
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 08 листопада 2019 11:07
На Вашу відповідь: В додатку 1 Тендерної документації с вказано «для документального підтвердження наявності вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам’яного, надати скан-копію документу який підтверджую право користування її учасником , у разі якщо це обладнання не є власністю учасника надати копію діючого договору оренди де вказано ця техніка або скан-копію діючого договору з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), а також копії документів (завірені Учасником та Власником), які містять інформацію про наявність вагового обладнання , його повірку**, остання повірка має бути здійснена, не пізніше дванадцятимісячної давнини відносно дати розкриття тендерної пропозиції.» Замовник жодного разу в тендерній документації не вказав що ваги повинні знаходитись на території яка вказана в вимозі.
Замовником в Додатку 1 п.1.1 висунуто наступну вимогу:
"......- для документального підтвердження наявності вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам’яного, надати скан-копію документу який підтверджую право користування її учасником"

Місцем поставки згідно Додатку 3 . ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. визначено:
1. Місце поставки закуповуємого товару є заклади освіти виключно Снігурівського району Миколаївської області.

Прохання не порушувати законодавства про публічні закупівлі та виключити дану дискрімінаційну вимогу з тендерної документації шляхом внесення змін.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2019 13:26
Згідно Вашої вимоги в тендерну документацію буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 08 листопада 2019 11:14
на Вашу відповідь: Відповідно до інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю» та інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю» (надалі Порядок прийому товару), та чинних нормативних документів, де вказано що необхідно «створити для правильної та своєчасної приймання продукції умови, які забезпечували б збереження і попереджувалась можливість утворення нестач і розкрадань продукції» тому склад повинен бути оснащеним повіреним ваговим обладнанням, вантажно-розвантажувальною технікою, цілодобовою охороною.
Шановний Замовнику, яким чином та на підставі якого саме чинного законодавства ви втручаєтесь у господарську діяльність субєктів господарювання? Та яке відношення мають до поставки вугілля утворення нестач і розкрадань продукції на складах учасника коли це виключно його відповідальність та ніяким чином не може відобразитись на поставці необхідної кількості товару до замовника згідно укладеного договору.
Прохання не порушувати діюче законодавство про публічні закупівлі та прибрати дискримінаційну вимогу та не обмежувати коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 13:34
Після того як буде проведена оплата за отриманий товар , товар стає власністю Замовника, який на підставі Договору відповідального зберігання може зберігати свій товар на пропонованому складі переможця торгів , відповідно Замовник має право знати в яких умовах буде проводитись зберігання закупленого товару
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 08 листопада 2019 11:22
на Вашу відповідь: Відповідно п.1.3. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів» затвердженого наказом МОЗ України разом з МВС України від 31.01.2013 № 65/80 водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, повинні проходити періодичний медичний огляд раз на рік, незалежно від віку. Такя як поставка товару здійснюється транспортними засобами не залежно від того чи це працівник Учасника чи працівник найманого транспорту , ви маєте право вказати цих водіїв та додати пояснення на яких підставах ці працівники будуть здійснювати перевезення
Шановний Замовнику, Кількість працівників в обов’язки яких входить перевезення товару повинна бути не меншою від кількості вказаних транспортних засобів. Звідки така виога? ні чинним законодавством ні законодавством про публічні закупівлі не передбачено подібних вимог щодо здійснення перевезень (постачання) товару при виконання договору поставки.
Маючи в наявності два транспортних засобу та одного водія не є передумовою не виконання зобовязань чи виконання з порушенням строків чи якості. Це виключно відповідальність учасника яка передбачена умовами договору.
Прохання виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та не порушувати законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 13:15
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент». Так як товар завозиться на територію навчального закладу де знаходяться діти Замовник повинен забезпечити безпеку цього транспорту
Номер вимоги: UA-2019-11-04-001002-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 08 листопада 2019 13:47
Незаконне втручання у господарську діяльність субєктів господарювання
Шановний Замовнику, яким чином та на підставі якого саме чинного законодавства ви втручаєтесь у господарську діяльність субєктів господарювання? Та яке відношення мають до поставки вугілля утворення нестач і розкрадань продукції на складах учасника коли це виключно його відповідальність та ніяким чином не може відобразитись на поставці необхідної кількості товару до замовника згідно укладеного договору. Навіть якщо Після того як буде проведена оплата за отриманий товар та товар стає власністю Замовника, який на підставі Договору відповідального зберігання може зберігати свій товар на пропонованому складі переможця торгів , відповідно до якого відповідальність покладається на зберігача та обов’язок видати товар зі зберігання в такой самій кількості яка була прийнята на зберігання. Не залежно від кількості чи взагалі наявності осіб , що здійснюють охорону складу учасник повинен виконати свої зобовязання та нести за це відповідальність.
Замовник має право знати в яких умовах буде проводитись зберігання закупленого товару, а не втручатися в господарську діяльність субєктів господарювання оголошуючи дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Прохання не порушувати діюче законодавство про публічні закупівлі та прибрати дискримінаційну вимогу та не обмежувати коло потенційних учасників.
Якщо є сумніви на законність висунутих вимог від учасника можливо долучення працівників державної аудиторської служби з питання перевірки законності та відповідності до діючого законодавства з публічних закупівель вимог тендерної документації засовника а також правомірність та законність дій чи бездіяльності замовника по данному питанню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 13:19
Замовник має право знати на яких умовах буде здійсненно зберігання закупленого вугілля, тому і були виписані вищевказані вимоги, це ніяким чином не втручання в господаську діяльність учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПВКФ "Мирт" 770 000,00
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 17:27
Електронний підпис
26 листопада 2019 17:25
Довідка МВС.PDF
26 листопада 2019 17:25
Довідка ДФС.PDF
26 листопада 2019 17:25
Довідка 3.pdf
26 листопада 2019 17:25
Довідка 2.pdf
26 листопада 2019 17:25
Довідка 1.pdf
21 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
21 листопада 2019 12:59
Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 15:19
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:18
Наказ 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 7.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 6.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 5.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 4.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 3.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Фото 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Технічне завдання.pdf
19 листопада 2019 15:18
Сфера аккредитации.pdf
19 листопада 2019 15:18
Статут.PDF
19 листопада 2019 15:18
Сертифікат ДГР.pdf
19 листопада 2019 15:18
Сертифікат Г.pdf
19 листопада 2019 15:18
Сертифікат А.pdf
19 листопада 2019 15:18
Протокол ДГР.PDF
19 листопада 2019 15:18
Протокол ГМ.PDF
19 листопада 2019 15:18
Протокол АМ.PDF
19 листопада 2019 15:18
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 15:18
Паспорт ваги.PDF
19 листопада 2019 15:18
Накладна 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Накладна 1.PDF
19 листопада 2019 15:18
Наказ 1.PDF
19 листопада 2019 15:18
Навантажувач.PDF
19 листопада 2019 15:18
Мед довідка 2.PDF
19 листопада 2019 15:18
Мед довідка 1.PDF
19 листопада 2019 15:18
Лист-згода.pdf
19 листопада 2019 15:18
Лист згода.pdf
19 листопада 2019 15:18
Копія протоколу.PDF
19 листопада 2019 15:18
Копія наказу.PDF
19 листопада 2019 15:18
Інформаційна довідка.pdf
19 листопада 2019 15:18
Договор транспорт 2.PDF
19 листопада 2019 15:18
Договор транспорт 1.PDF
19 листопада 2019 15:18
Договір оренди.PDF
19 листопада 2019 15:18
Довідка 10.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 9.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 8.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 7.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 6.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 5.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 4.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 3.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Довідка 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантійний лист ДГР 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантійний лист ДГР 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантійний лист 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантійний лист 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантийний лист Г 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантийний лист А 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантийний лист А 1.pdf
19 листопада 2019 15:18
Гарантийгий лист Г 2.pdf
19 листопада 2019 15:18
Відгук.pdf
19 листопада 2019 15:18
Витяг ПДВ.PDF
19 листопада 2019 15:18
Виписка 2.PDF
19 листопада 2019 15:18
Виписка 1.PDF
19 листопада 2019 15:18
Ваги.PDF
19 листопада 2019 15:18
Аттестат аккредитации.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 16:04
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:02
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "Мирт"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВКФ "Мирт"
#25120857
Переможець 770 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВКФ "Мирт"
#25120857
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:37
ДОГОВІР вугілля грудень 2019.pdf укладений
03 грудня 2019 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 770 000,00
UAH