Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж за адресою: Вулиця Межигірська, 3/7-А; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Очікувана вартість
703 022,00 UAH
UA-2019-11-04-000992-b 26de7220ee184333a0e8dac517dedb32
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 13:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 13:38
Очікувана вартість: 703 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 030,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт інженерних мереж за адресою: Вулиця Межигірська, 3/7-А; (джерело фінансування – місцевий бюджет )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Межигірська, 3/7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування будівельних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. Розрахунки за отримані товари, роботи і послуги здійснюються відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснювати протягом п'яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання Сторін щодо фінансування будівельних робіт визначаються положенням цього Договору та узгодженого Сторонами Плану фінансування будівельних робіт на 2019 рік Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВД-ПРОМ" 703 022,00
UAH з ПДВ
703 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 20:34
Квал. документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВД-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВД-ПРОМ"
#34351802
Переможець 703 022,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:33

Документи

12 листопада 2019 14:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВД-ПРОМ"
#34351802
703 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 14:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0006.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:52
Договір зміни до договору
18 листопада 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з отриманням експертного звіту та на підставі п. 3.2 до договору №181119 від 18.11.2019
Номер договору про закупівлю: 181119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML