Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
73 600,00 UAH
UA-2019-11-04-000882-c a306316cd61e42169ef87a10ac4a653e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380562467014 obljust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 34984907
Вебсайт: http://obljust.gov.ua
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380562467014
obljust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 17:35
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 73 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 368,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Багатофункціональні пристрої (за рахунок коштів Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару не пізніше 10 (десяти) днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:13
ЗМІНИ БФП 11.11.2019.docx
11 листопада 2019 15:13
ТД БФП 04.11.2019 виправлена.doc
11 листопада 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 15:13
ЗМІНИ БФП 11.11.2019.docx
11 листопада 2019 15:13
ТД БФП 04.11.2019 виправлена.doc
04 листопада 2019 17:31
ТД БФП 04.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 08 листопада 2019 15:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Товар може бути будь-якої марки, але повністю відповідати вимогам Замовника, а саме: технічні параметри, функції, розміри та інші встановлені у специфікації показники, що в свою чергу і є «еквівалентом».
2. п.1.4. Додатку 3 Тендерної документації передбачено, зокрема: "Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку №3. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару."
3.До участі в закупівлі допускаються всі бажаючі взяти участь у торгах. Замовник торгів розглядатиме всі цінові пропозиції як остаточні з ПДВ чи без ПДВ. Замовник розглядатиме ціну ФО-П не платника ПДВ як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-000882-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання авторизаційного листа (тощо)
Шановний, Замовник!
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
Додатком № 3 до тендерної документації встановлена вимога надання будь-якого документ (авторизаційний лист, тощо), підтверджуючий партнерські взаємовідносини Учасника із виробником товару (не вимагається у разі, якщо учасник є виробником торговельної марки запропонованого товару).
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.

Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови з Додатку № 3 до тендерної документації – п.1.6 щодо обовязку надання будь-якого документ (авторизаційний лист, тощо), підтверджуючий партнерські взаємовідносини Учасника із виробником товару (не вимагається у разі, якщо учасник є виробником торговельної марки запропонованого товару).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 листопада 2019 12:43
Причина: усунено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 59 940,00
UAH з ПДВ
53 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА 65 610,00
UAH з ПДВ
54 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 16:59
Електронний підпис
22 листопада 2019 16:57
ВВМ ( переможець ).pdf
19 листопада 2019 15:57
Електронний підпис
19 листопада 2019 15:50
ВВМ ( ГТУЮ ДніпроОбл ).pdf
19 листопада 2019 15:50
ВВМ_висновок ДСЕЕ.pdf
19 листопада 2019 15:50
_ВВМ (наказ на директора).pdf
19 листопада 2019 15:50
ВВМ ( договір проект ).pdf
19 листопада 2019 15:50
ВВМ ( істотні умови ).pdf.p7s
19 листопада 2019 15:50
ВВМ ( істотні умови ).pdf
19 листопада 2019 15:50
ВВМ ( договір проект ).pdf.p7s

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП ГАЛКІНА ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 53 946,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
53 946,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:25
Звіт укладений
28 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:40
Договір укладений
03 грудня 2019 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 53 946,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 991,00 UAH)