Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за кодом CPV – 34350000-5 за ДК 021:2015 (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності)
Очікувана вартість
1 004 580,00 UAH
UA-2019-11-04-000867-c f6f66917c55b4463993b171efd8be62e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:02
Очікувана вартість: 1 004 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 004,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com технічна частина – Луцишін Олександр Юрійович, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-33-57, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com Місце поставки: 03057, м. Київ, вул. Богатирська, 1а Кількість: 226 штук Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку № 3 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 шт
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київська обл., Київ, Богатирська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у відповідності з частиною 1 статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Покупцем після підписання видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на підставі видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної Фінансування здійснюється згідно бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:00
Перелік змін Шини (11.11.2019).doc
11 листопада 2019 12:00
Додаток 4 11.11.2019.docx
11 листопада 2019 12:00
Додаток 3 11.11.2019.docx
04 листопада 2019 17:16
ОголошенняШини.doc
04 листопада 2019 17:16
Додаток 5.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 2.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 1.docx
04 листопада 2019 17:16
ТД Шини.docx
11 листопада 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 12:00
Перелік змін Шини (11.11.2019).doc
11 листопада 2019 12:00
Додаток 4 11.11.2019.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 4.docx
11 листопада 2019 12:00
Додаток 3 11.11.2019.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 3.docx
04 листопада 2019 17:16
ОголошенняШини.doc
04 листопада 2019 17:16
Додаток 5.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 2.docx
04 листопада 2019 17:16
Додаток 1.docx
04 листопада 2019 17:16
ТД Шини.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання згідно Технічного завдання
Дата подання: 08 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 11 листопада 2019 12:03
Доброго дня шановний замовнику торгів. Прошу надати роз'яснення щодо пункту 3 та 7 технічної частини, а саме згідно тендерної документації ви замовляєте Шину 11,00R20 (з камерою та фліпером) та Шину 235/75R17.5. Дана модифікація шини має три типи: 1. Кермова 2. Ведуча 3. Для причепу Яку саме ви замовляєте?
Відповідь: Доброго дня. По п.3, 7 технічної частини плануємо закупити універсальні шини, відповідні зміни внесено в тендерну документацію на закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АГРОПРОМШИНА" 985 732,00
UAH з ПДВ
985 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК" 1 004 000,00
UAH з ПДВ
1 004 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 13:35
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:33
Довідка ДПФ.PDF
29 листопада 2019 12:33
Dovidka_19319534320670039843.pdf.p7s
29 листопада 2019 12:33
Dovidka_19319534320670039843.pdf
20 листопада 2019 16:27
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:54
аналогічний договір.PDF
20 листопада 2019 12:53
довідка анаогічний договір.PDF
20 листопада 2019 12:53
згода на обробку даних.PDF
20 листопада 2019 12:53
видаткова.PDF
20 листопада 2019 12:53
наказ про директора.PDF
20 листопада 2019 12:53
рішення про директора.PDF
20 листопада 2019 12:53
протокол 19.11.19.PDF
20 листопада 2019 12:53
проект договору.PDF
20 листопада 2019 12:53
про несертифікацію.PDF
20 листопада 2019 12:53
лист гарантія ст. 17.PDF
20 листопада 2019 12:53
тех характеристики.PDF
20 листопада 2019 12:53
Цінова прпоозиція.PDF
20 листопада 2019 12:53
відгук.PDF
20 листопада 2019 12:53
порівняльна таблиця.PDF
20 листопада 2019 12:53
довідка код доступу.PDF

Публічні документи

20 листопада 2019 16:56
Статут Айтрак.pdf
20 листопада 2019 16:56
Протокол 1604.pdf
20 листопада 2019 16:56
Протокол 1.pdf
20 листопада 2019 16:56
Протокол 01.pdf
20 листопада 2019 16:56
ПДВ АЙТРАК.pdf
20 листопада 2019 16:56
Опис.pdf
20 листопада 2019 16:56
Наказ 1.pdf
20 листопада 2019 16:56
Відомості з ЄДРПОУ +.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД "АГРОПРОМШИНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТРАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АГРОПРОМШИНА"
#43212018
Переможець 985 732,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АГРОПРОМШИНА"
#43212018
985 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:27
Звіт про виконання 334.pdf укладений
24 грудня 2019 10:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 14:29
ПВЗ (шини) 10.12.2019 (1).doc зміни до договору
11 грудня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:05
Договір 334 (Шини).pdf укладений
10 грудня 2019 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із узгодженням Сторонами ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) досягнуто згоду: 1.1. Викласти п.2.1.Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору складається з ціни Товару і становить 985 372 грн. 00 коп. (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч триста сімдесят дві гривні нуль копійок), в тому числі ПДВ 164 288 грн. 67 коп. (сто шістдесят чотири тисячі двісті вісімдесят вісім гривень шістдесят сім копійок).». 1.2. Загальну вартість Товару, зазначену у Специфікації, що є Додатком № 1 до Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість, грн. з ПДВ: 985 372,00».
Номер договору про закупівлю: 334
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 985 372,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 228,67 UAH)