Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Облаштування робочих місць та оновлення парку комп’ютерної техніки КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Очікувана вартість
296 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000840-a 4b75e2fef32a485d82fbe2b8c2775cb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Душа Тетяна Володимирівна

380629511323 cpmsd2mariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: Душа Тетяна Володимирівна
380629511323
cpmsd2mariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 14:30
Очікувана вартість: 296 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Облаштування робочих місць та оновлення парку комп’ютерної техніки КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка Товару здійснюється Постачальником на умовах СРТ (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів. Міжнародної торгової палати Інкотермс 2010) - (м. Маріуполь, вул. Троїцька буд. 46а) згідно із заявками Покупця, за рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 14:13
Тендерна документація - Облаштування комп. технікою.doc
04 листопада 2019 14:12
209Протокол.PDF
04 листопада 2019 14:12
210Протокол.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 20:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 12:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваш інтерес та увагу до даної закупівлі. Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне.
У відповідності до ст. ст. 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги щодо предмету закупівлі та його складових частин містять посилання на назву, торгової марки/моделі, з обов’язковим уточненням "або аналог" (Додаток № 3 до тендерної документації). Таким чином, всі посилання на торгівельну марку/патент/ конструкцію/комплектування предмету закупівлі, джерело його походження або виробника у цьому Додатку до тендерної документації слід читати як «або аналог»
Аналогічним вважається товар, що за своїми технічними та якісними показниками (функціями) не гірше ніж зазначено в даному технічному завданні.
За процедурою відкритих торгів має відбуватися розміщення інформації учасниками у вигляді тендерних пропозицій у відповідності до вимог тендерної документації замовника та приписів діючого закону. У технічному описі предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції за наданою формою необхідно зазначити інформацію про конкретну назву виробника, моделі тощо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:13
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, визначених додатком 3 тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації та додатку 3 до неї підлягають розгляду еквіваленти з технічними характеристиками не нижчими ніж у замовленого як предмет закупівлі. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена.
У пропозиції повинна бути чітко вказана конфігурація та комплектність кожного виробу (тип, марка, назва виробника, кількість штук складової частини). Невідповідність конфігурації, вказаної в пропозиції, умовам документації дає право Замовнику на відхилення пропозиції.
Учасниками можуть бути як платники ПДВ, так і фізичні особи-підприємці - неплатники ПДВ. При розгляді пропозицій до ціни неплатника ПДВ не додається сума ПДВ 20%, а ціна платника ПДВ розглядається з урахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 284 268,00
UAH з ПДВ
284 268,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 295 875,60
UAH з ПДВ
290 877,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 292 380,00
UAH з ПДВ
290 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович 295 986,00
UAH з ПДВ
294 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 17:35
МВС от 16 ноября.pdf
27 листопада 2019 17:35
ДПС по 05 декабря.pdf
27 листопада 2019 17:35
Довідка_ст17.pdf
20 листопада 2019 11:54
Статут 2019.pdf
20 листопада 2019 11:54
Сертификаты качества PC.rar
20 листопада 2019 11:54
Регістраційні документи.pdf
20 листопада 2019 11:54
паспорт кки.pdf
20 листопада 2019 11:54
МОНИТОР PHILIPS СЕС 05-10-2020.pdf
20 листопада 2019 11:54
ид_код кки.pdf
20 листопада 2019 11:54
Договори+видаткові+відгуки.rar
20 листопада 2019 11:54
Витяг 25.10.2019.pdf
20 листопада 2019 11:54
Банкротство на 22 октября.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 06:53
Електронний підпис
20 листопада 2019 06:51
Порівняльна таблиця.pdf
20 листопада 2019 06:51
Тендерна пропозиція 40464.pdf
20 листопада 2019 06:51
Витяг з ЄДР копія.pdf
20 листопада 2019 06:51
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 06:51
Відомості з ЄДРПОУ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Лещенко Костянтин Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 284 268,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
284 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 13:34
ДУ №1 до договору №118.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:17
Договір №118.PDF укладений
09 грудня 2019 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в Додатку №1 до Договору ("Специфікація на поставку товару")
Номер договору про закупівлю: №118
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML