Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі гуртожитку комунального закладу "Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С.С. Прокоф`єва" за адресою: місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 33д
Очікувана вартість
3 395 620,00 UAH
UA-2019-11-04-000712-b 1c1019812ba243269f1f6e8f8bfac8bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філін Дмитро Олександрович

+380676029714 sevmuzuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Сєвєродонецький коледж культури і мистецтв імені Сергія Прокоф`єва"
Код ЄДРПОУ: 02214461
Місцезнаходження: 93408, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Хіміків, будинок 10
Контактна особа: Філін Дмитро Олександрович
+380676029714
sevmuzuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 12:17
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 12:17
Початок аукціону: 20 листопада 2019 14:34
Очікувана вартість: 3 395 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 956,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16907 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


здійснюється в рамках проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі – ЄІБ), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – Програма) від 22.04.2015 року № 346-VIII (місцевий бюджет).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі гуртожитку комунального закладу "Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С.С. Прокоф'єва" за адресою: місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 33д"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 33д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 90 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 12:12
_UERP_ТД_СККМ_06.06.18_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000059 ● 8f1c2f58cca747718d9ddeeffc9175e8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
14.11.2019 № 62
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 14.11.2019 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-04-000712-b 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі отриманої інформації за результатами моніторингу закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі гуртожитку комунального закладу «Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С.С. Прокоф’єва» за адресою: місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 33д» ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи повідомляємо наступне: 1. Вимоги частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) та пункту 2 частини другої статті 22 Закону були зазначені у розділі III пункту 5 підпункту 5.5 тендерної документації. 2. Процедура закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі гуртожитку комунального закладу «Сєвєродонецьке обласне музичне училище ім. С.С. Прокоф’єва» за адресою: місто Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 33д» (ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи) здійснюється в рамках проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі – ЄІБ), ратифікованої Законом України «Про ратифікацію угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – Програма) від 22.04.2015 року № 346-VIII (місцевий бюджет). Постановою КМУ «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» від 25.11.2015 року № 1068 (зі змінами) поміж іншим визначається перелік об’єктів, роботи за якими фінансуються за рахунок коштів Програми та до якого включено даний об’єкт, роботи за яким становлять предмет вищезазначеної закупівлі. Зазначені Вами у результаті моніторингу вимоги до умов тендерної документації, відносься до кваліфікаційних умов, що встановлюються у відповідності до вимог Європейського Інвестиційного банку для закупівельних процедур такого роду та є обов’язковим при проведенні процедур в рамках реалізації Програми (п. 4.3. «Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються ЄІБ, ознайомитись з яким можна на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf Таким чином, Замовник не вбачає за можливе внесення змін до тендерної документації, як таких, що не відповідають типовим вимогам ЄІБ, визначеним для даної процедури.

2019-11-18 11:29:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 3 384 692,40
UAH з ПДВ
3 350 736,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГАНЬ-БУД-ІНВЕСТ.К" 3 395 300,00
UAH з ПДВ
3 361 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 10:26
Документи_переможця_торгів.pdf
19 листопада 2019 11:00
Електронний підпис
19 листопада 2019 10:55
9_пакт_про_згоду_договору.pdf
19 листопада 2019 10:55
Гарантия.zip
19 листопада 2019 10:55
8_1_проект_договору_підряду.pdf
19 листопада 2019 10:55
8_лист_згода_умови_договору.pdf
19 листопада 2019 10:55
7_2_локальний_кошторис.pdf
19 листопада 2019 10:55
6_тендерна_пропозиція.pdf
19 листопада 2019 10:55
5_4_фінансова_звітність.pdf
19 листопада 2019 10:55
2_1довідки_КБ2в_Кб3_Щастя.pdf
19 листопада 2019 10:55
2_договір_лист_відгук_Щастя.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_6довідки_КБ3_ЖКГ.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_5довідки_КБ2_ЖКГ_ч5.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_4довідки_КБ2_ЖКГ_ч4.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_3довідки_КБ2_ЖКГ_ч3.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_2довідки_КБ2_ЖКГ_ч2.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_1довідки_КБ2_ЖКГ_ч1.pdf
19 листопада 2019 10:55
1_договір_лист_відгук_ЖКГ.pdf
19 листопада 2019 10:55
3_1_лист_пояснення_форма_ПДВ.pdf
19 листопада 2019 10:55
3_Свідоцтво_витяг_ПДВ_ориг.pdf
19 листопада 2019 10:55
2_Статут_остання_редакція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 08:44
СЕРТИФІКАТ ВЕРБИЦЬКИЙ Є.В.pdf
19 листопада 2019 08:44
Document_USR_1005125722.rtf
19 листопада 2019 08:44
002.jpg
19 листопада 2019 08:44
001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 20 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 19 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 18 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 17 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 16 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 15 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 14 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 13 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 12 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 11 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 10 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 9 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 8 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 7 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 6 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 5 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 4 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 3 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 2 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Устав 1 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Вытяг с ЕП ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Пакт про згоду.rar
19 листопада 2019 08:44
Проект дог- графік- фінплан.rar
19 листопада 2019 08:44
ФІНЗВІТ 2015.rar
19 листопада 2019 08:44
Выписка 2 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Выписка 1 ЛБИК 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Сертификат Лидер Года 2017 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Вих._лист_ВС-36828245.pdf
19 листопада 2019 08:44
Довідки- додатки.rar
19 листопада 2019 08:44
Підсумк - відом- ресурсів.rar
19 листопада 2019 08:44
Локальн.кошторис.rar
19 листопада 2019 08:44
ФІНЗВІТ 2015.rar
19 листопада 2019 08:44
Фин результати л1 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Фин результати л2 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Фін звіт 2016 л2 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Фін звіт 2016 л1 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Ліцензія ст.2 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Ліцензія ст.1 001.jpg
19 листопада 2019 08:44
Аналогічні договора.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГАНЬ-БУД-ІНВЕСТ.К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 3 350 736,39
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
3 350 736,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:46
ДУ _ 8 БМУ.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 13:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 13:37
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 15:07
Додаткова угода _ 7_pdf.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 15:06
Електронний підпис укладений
13 грудня 2022 15:01
10.0.ДОДАТКОВА УГОДА _6.pdf зміни до договору
05 грудня 2022 09:48
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 11:41
ДУ 5 БМУ.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 13:56
ДУ 4 ТОВ БМУ.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 09:21
Додаткова угода _ 3 до ДП_130.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:22
Додаткова угода_2 до ДП_130.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:06
Додаткова угода _1 до ДП _130.pdf зміни до договору
14 лютого 2020 15:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:57
Договір ЄІБ і Уставні Документи укладений
16 грудня 2019 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами чинного законодавства України, на підставі розділу 17.1. Договору, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, Сторони уклали цю додаткову угоду до договору підряду №130 від 16 грудня 2019 р.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано реквізити (ДКСУ) підрядника
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через нестечу фінансування у 2020 році згідно річного розподілу коштів підтверджено наказом Міністерства розвитку громад та тереторій України №288 від 24.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Керуючись нормами чинного законодавства України, на підставі розділу 17.1 Договору, у зв'язку з винекненням об'єктивних обставин (отримання позитивного експертного звіту на коригування) 2) Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через нестечу фінансування у 2020 році згідно річного розподілу коштів підтверджено наказом Міністерства розвитку громад та тереторій України №213 від 27.08.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору у звязку із відсутністю фінасування для оплати за виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 130
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору у звязку із відсутністю фінансування для оплати виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML