Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (35212 Голка спінальна, одноразового застосування; 37704 Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, нестерильний; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 34655 Марля, неткана)
Очікувана вартість
229 085,00 UAH
UA-2019-11-04-000642-a 728a6dd308f340c8a792de5b4f30a48d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махортова Олена Іванівна

380577258748
380577258395
tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://www.skoraya.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Контактна особа: Махортова Олена Іванівна
380577258748,380577258395
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:32
Очікувана вартість: 229 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 145,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
35212 Голка спінальна, одноразового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 штуки
37704 Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, нестерильний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
35900 штуки
47017 Шприц загального призначення, разового застосування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2130 штуки
34655 Марля, неткана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування з місцевого бюджету на закупівлю на свій реєстраційний рахунок). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 13:25
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД" 185 450,47
UAH з ПДВ
185 450,47
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 207 036,70
UAH з ПДВ
207 036,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 12:12
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:11
Технічний опис_.pdf
20 листопада 2019 12:11
Кваліфікаційні критерії..pdf
20 листопада 2019 12:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 11:04
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:03
Довідки.pdf
25 листопада 2019 11:03
Довідка МВС.pdf
25 листопада 2019 11:03
Довідка ДФС.pdf
14 листопада 2019 16:16
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:14
5 Документи на товар.pdf
14 листопада 2019 16:14
4 Установчі документи.pdf
14 листопада 2019 16:14
2 Технічна частина.pdf
14 листопада 2019 16:14
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
#42717957
Відхилено 185 450,47
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:29
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Переможець 207 036,70
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

22 листопада 2019 14:27
Електронний підпис
21 листопада 2019 11:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
207 036,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 16:53
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 13:40
Договір.pdf укладений
03 грудня 2019 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 3.4., 11.1.5., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 3.1. розділу ІІІ. Ціна Договору змінити та викласти цей пункт в редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить 207036,44 грн. (Двісті сім тисяч тридцять шість гривень 44 копійки), в тому числі ПДВ 7% - 13544,44 грн (тринадцять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 44 копійки), в тому числі: кошти загального фонду – 3616,44 грн. (три тисячі шістсот шістнадцять гривень 44 копійок); фінансування з залишків державної субвенції 2018 року– 203420,00 грн. (двісті три тисячі чотириста двадцять гривень)». Додаток 1 «Специфікація» до Договору змінено та викладено Додаток 1 в новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін - 207036,44 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 35212 Голка спінальна, одноразового застосування – 100 шт.; 37704 Контур дихальний анестезіологічний, одноразового використання, нестерильний – 150 шт.; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування – 35900 шт.; 34655 Марля, неткана – 2 130 шт.
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 207 036,44
UAH (в тому числі ПДВ 13 544,44 UAH)