Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для догляду за малюками
Очікувана вартість
98 507,00 UAH
UA-2019-11-04-000599-c 69e9367dd6654632b6f16406b42f33a9
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойлова Олена Вікторівна

+380473633048 kaniv_centr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38682646
Місцезнаходження: 19030, Україна , Черкаська обл., село Ковалі, Канівський район, вул. Центральна
Контактна особа: Самойлова Олена Вікторівна
+380473633048
kaniv_centr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 15:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 15:37
Очікувана вартість: 98 507,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


підгузки для дітей та дорослих
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 уп
Підгузки для дорослих, розмір M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
175 уп
Підгузки для дорослих, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
8 уп
Підгузки для дорослих, розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
56 уп
Підгузки для дітей № 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
8 уп
Підгузки для дітей № 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м.Канів, вул.Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Засоби для догляду за малюками (підгузки для дітей та дорослих) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 15:32
оголошення підгузки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поверховість
Дата подання: 04 листопада 2019 16:24
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:53
Доброго дня. Вкажіть, будь-ласка, на який поверх потрібно буде піднімати продукцію. Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику! Частина товару розгружається в підвальне приміщення , а частина піднімається на 3-тій поверх Центру. (В приміщенні є ліфт).
Уточнення щодо Додатку 1
Дата подання: 06 листопада 2019 11:37
Дата відповіді: 07 листопада 2019 13:09
В додатку №1 внесете зміни із зазначенням від 2 до 4 липучок? Дякуємо
Відповідь: Шановни
Повторне запитання
Дата подання: 07 листопада 2019 14:04
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:57
Доброго дня. Судячи із відповіді попередньої у Вас трапилась технічна помилка, тому дублюємо своє запитання: "В додатку №1 внесете зміни із зазначенням від 2 до 4 липучок? Дякуємо"
Відповідь: Дійсно, трапилась технічна помилка. Вибачте за неї будь-ласка. З відповіддю ознайомтесь у вимогах/скаргах.
Дякуємо.
Щодо порівняльної таблиці
Дата подання: 07 листопада 2019 15:19
Дата відповіді: 08 листопада 2019 09:57
Доброго дня. Судячи із відповіді на Вимогу - учасник який пропоную підгузники не ТМ Сені і не є ФОП Жмаєв Д.В, в порівняльній таблиці вказує свою кількість резинок, так як ви Вказували "Або еквівалент", і якщо його цінова пропозиція буде більш економічно вигідною, а в наявності буде лише 2 резинки, це не стане причиною для дискваліфікації, так як Ви маєте намір дотриматись умов проведення закупівель, а саме економічність пропозиції. Вірно? Без прихильності до ТМ СЕНІ. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Інформуємо Вас, про те, що наш заклад не ставить на меті придбання товару конкретної торгової марки, а лише виставляє умови щодо якості та технічних характеристик. Тим самим повністю дотримуючись норм закону на принципах прозорості та необмеженості участі у такій закупівлі постачальників. Саме в питаннях якості товарів медичного призначення, наші співробітники мають значний досвід та багаторічний термін спілкування із пацієнтами, для яких цей товар закуповується. Технічні умови та характеристики підгузок розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики підгузок мають найменші нарікання від людей.
Дякуємо.
Аналоги фасування
Дата подання: 07 листопада 2019 15:26
Дата відповіді: 08 листопада 2019 10:10
Доброго дня. Чи не буде причиною для дискваліфікації зміна фасування дитячих підгузників, при умові збереження загальної кількості штук? Так як Ви намагаєтесь провести чесні торги, а фасування дитячих у кожного виробника індивідуальні, тому підібрати точно таке ж важко. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що для зручності розподілу памперсів між хворими Замовнику найдоцільніше використовувати їх саме такої комплектації. Крім того, розподіляти памперси між хворими, порушуючи цілісність упаковки - це, як найменш, не гігієнічно.
Щодо аналогів
Дата подання: 08 листопада 2019 12:07
Доброго дня. Дякуємо Вам за Ваші намагання провести "чесні торги". На жодне запитання щодо липучок чіткої відповіді ми не отримали, фасування Ваші працівники розрахувати та розподілили завчасно знаючи яку упаковку і яку ТМ привезуть. Браво!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-000599-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 04 листопада 2019 16:25
Вимоги щодо липучок
Доброго дня. Вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт 3 4 резинками, і внести зміни вказавши 2 застрібки, який вдосталь для того щоб анатомінча форма підгузника стримувала сечу чи кал, та підгузник виконував свою функцію. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2019 16:20
Шановний Учаснику! Відповідно до Додатку 1 до Інструкції з проведення допорогової закупівлі, Замовник визначив: «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», зокрема вимоги до підгузків, а саме: "4 застібки-липучки (з переду та з заду) для багаторазового закриття".
У технічній специфікації Замовником вказано граничні мінімальні та максимальні показники, яким має відповідати товар. Тобто учасники мають право пропонувати товар з характеристиками, які не будуть гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників, більш детально зазначено в Примітках до Додатку1).
Дякуємо за порозуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-11-04-000599-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 06 листопада 2019 10:56
Щодо відповіді на Вимогу
Доброго дня. Ми не погоджуємось з Вашою відповіддю на Вимогою.
Якщо ви допускаєте відхилення в діапазоні - вкажіть "Від 2 до 4 липучок". А так як у вас вказано лише кількість - діапазону немає! Це спроба ухилитись від вимоги. Внесіть зміни!
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 14:47
Доброго дня шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: прописуючи вимоги до предмету закупівлі Замовник виходить із практики багаторічної роботи з пацієнтами, з якими працює замовник та їх побажань.
Метою розроблення технічного завдання є вибір медичних виробів, які би ідеально відповідав запитам оздоровчого процесу, а також вимогам щодо стабільності, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимогу закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі.
Також у тендерній документації міститься обґрунтування технічних умов та характеристики підгузок, що розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Для їх виготовлення використовують більш якісні матеріали та наповнювачі, вони гарно тримають вологу, не протікають, не потребують частої заміни та не розстібаються при носінні.
Бажаємо успіху і дякуємо за порозуміння!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ" 98 504,50
UAH з ПДВ
98 504,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 11:15
Cerificates_SENI.rar
13 листопада 2019 11:15
FOP_Zhmaiev_2019.rar
13 листопада 2019 11:15
Склад.rar
13 листопада 2019 11:15
teh_moszlyvosti.pdf
13 листопада 2019 11:15
Personal.pdf
13 листопада 2019 11:15
Garantiynyi_lyst_distribyutora.pdf
13 листопада 2019 11:15
Garant_postavka.pdf
13 листопада 2019 11:15
Tsinova_propozytsiya.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
Переможець 98 504,50
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 15:55

Документи

18 листопада 2019 15:54
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖМАЄВ ДЕНИС ВІКТОРОВИЧ"
#2854913619
98 504,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 15:54
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:43
договір укладений
29 листопада 2019 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 98 504,50
UAH