Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання: Персональні комп’ютери з комплектуючими (код за ДК 021:2015 -30230000-0 комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000586-b ● 4aef970ad8c14a7994480455f2c39b01
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ" ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43018676 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 59 |
Контактна особа: |
Олександр Вельгус +380671885984 velgus20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 74 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,68% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комп'ютерне обладнання: Багатофункціональний пристрій (код за ДК 021:2015 -30230000-0 комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 11:44 |
3 Персональні комп Ологошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. 1. Без аналогів та еквівалентів у разі зазначення Замовником конкретної марки, моделі тощо (умови зазначені в Додатку № 1 Оголошення). 2. Замовником зобов'язано учасників подати пропозицію (Додаток 2 Оголошення) якою відбувається підтвердження відповідності Товару всім технічним характеристикам заявленим Замовником. 3. Допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. За умовами Оголошення ціна в електронній пропозиції учасниками зазначається без ПДВ, критерій оцінки пропозицій всіх учасників є ціна без урахування ПДВ. У разі перемоги учасником, який є платником ПДВ, договір по результатам проведеної закупівлі укладається з урахуванням ПДВ, сума ПДВ додається до запропонованої ціни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
48 400,00
UAH
|
48 400,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
54 000,00
UAH
|
54 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПОСВАЛЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
73 500,00
UAH
|
73 500,00
UAH
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
48 400,00
UAH
|
25 листопада 2019 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 13:23
|
скан листа.pdf | укладений |
11 грудня 2019 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 14:14
|
Договір ПК.pdf | укладений |
04 грудня 2019 14:12
|