Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання: Персональні комп’ютери з комплектуючими (код за ДК 021:2015 -30230000-0 комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000586-b 4aef970ad8c14a7994480455f2c39b01
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Вельгус

+380671885984 velgus20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ МУНІЦИПАЛЬНОЇ НЕРУХОМОСТІ" ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43018676
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 59
Контактна особа: Олександр Вельгус
+380671885984
velgus20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:15
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,68%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Комп'ютерне обладнання: Багатофункціональний пристрій (код за ДК 021:2015 -30230000-0 комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 11:44
3 Персональні комп Ологошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. 1. Без аналогів та еквівалентів у разі зазначення Замовником конкретної марки, моделі тощо (умови зазначені в Додатку № 1 Оголошення). 2. Замовником зобов'язано учасників подати пропозицію (Додаток 2 Оголошення) якою відбувається підтвердження відповідності Товару всім технічним характеристикам заявленим Замовником. 3. Допускаємо фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. За умовами Оголошення ціна в електронній пропозиції учасниками зазначається без ПДВ, критерій оцінки пропозицій всіх учасників є ціна без урахування ПДВ. У разі перемоги учасником, який є платником ПДВ, договір по результатам проведеної закупівлі укладається з урахуванням ПДВ, сума ПДВ додається до запропонованої ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 400,00
UAH
48 400,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 54 000,00
UAH
54 000,00
UAH
Документи
ФОП "ПОСВАЛЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 73 500,00
UAH
73 500,00
UAH
Немає

Публічні документи

20 листопада 2019 11:42
Авторизаційний лист.pdf
20 листопада 2019 11:42
Досвід 2000.rar
20 листопада 2019 11:42
Документы Компаком 2000_1.rar
20 листопада 2019 11:42
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
20 листопада 2019 11:42
Сервіс_центри.pdf
20 листопада 2019 11:42
propozitsiya_ 54000.pdf
20 листопада 2019 11:42
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ПОСВАЛЮК ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 48 400,00
UAH
25 листопада 2019 15:07

Документи

25 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:04
Протокольне рішення ПК.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
48 400,00
UAH
Документи

Документи

25 листопада 2019 15:07
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:04
Протокольне рішення ПК.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 13:23
скан листа.pdf укладений
11 грудня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 14:14
Договір ПК.pdf укладений
04 грудня 2019 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Порушення строків поставки Товару