Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №5"Червона Шапочка" Скадовської міської ради Скадовського району Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 24949752 |
Місцезнаходження: | 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Шмідта, 42а |
Контактна особа: |
Ясла-Садок Червона Шапочка +380553752302 tetyana.latisheva@yandex.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:38 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:38 |
Очікувана вартість: | 287 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 436,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 07:40 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток5.doc | |
06 листопада 2019 15:58 |
ТД.doc | |
06 листопада 2019 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 15:54 |
ТД.doc | |
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток4.doc | |
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток3.doc | |
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток2.doc | |
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток1.doc |
07 листопада 2019 07:40 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток5.doc
|
||||||
06 листопада 2019 15:58 |
ТД.doc
|
||||||
06 листопада 2019 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2019 15:54 |
ТД.doc
|
||||||
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток4.doc
|
||||||
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток3.doc
|
||||||
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток2.doc
|
||||||
04 листопада 2019 15:05 |
ГАЗ 2020 ДК Додаток1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-10-000020 ● 034a3984c1fc48818d31628a9b10bfaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2020 № 4
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-04-000497-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-11 10:34:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу, що проводить Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №5 «Червона Шапочка» Скадовської міської ради Скадовського району Херсонської області (далі –Замовник) за номером UA-2019-11-04-000497-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
1. Поясніть чому не продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій у зв’язку з тим, що оприлюднення тендерної документації в повному обсязі відбулось 07.11.2019 07:40, що складає 14 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?
2. Яким чином переможцем торгів, ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ, підтверджено відповідність пропозиції вимогам тендерної документації при тому, що у складі пропозиції ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ не міститься позитивний лист – відгук щодо якості виконання договорів №2-9175Б-РГ від 22.10.2018 на суму 295268 грн та №2-9175Б-РГ від 05.02.2018 на суму 379542,62 грн?
3. Поясніть чому договір про закупівлю між Замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ №9-3667Б-РГ укладено 18.12.2019, що становить 24 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
4. З яких причин договір про закупівлю №9-3667Б-РГ від 18.12.2019, що укладений між Замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ відрізняється від умов, що викладені у додатку №4 тендерної документації та пропозиції переможця, в частині умов внесення змін до договору?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація щодо усунення порушень. На даний час проводиться робота по усуненню порушень до ТОВ"Херсонрегіонгаз" буде направлено лист для підписання додаткової угоді про розірвання договору проводились нові відкриті торги щодо закупівлі газу UA-2020-01-14 ,яка не відбулася, оголошені нові відкриті торги UA-2020-01-30 для проведення тендеру згідно з діючим законодавством
2020-01-30 11:48:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Виявлені порушення за результатами моніторингу усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-02-11 11:33:18
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ #39500143 |
Переможець |
178 500,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 08:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 08:30
|
20200203_090029.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2020 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 11:20
|
20200113_111851.pdf | зміни до договору |
13 січня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 08:13
|
20191219_085244.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085317.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085346.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085411.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085440.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085512.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085540.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
20191219_085612.pdf | укладений |
19 грудня 2019 08:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 9-3667Б-РГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-3667Б-РГ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |