Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ природній,скраплений або в газоподібному стані
Очікувана вартість
287 350,00 UAH
UA-2019-11-04-000497-c 25d2ff7dba38453184b67c536b79b571
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясла-Садок Червона Шапочка

+380553752302 tetyana.latisheva@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №5"Червона Шапочка" Скадовської міської ради Скадовського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24949752
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Шмідта, 42а
Контактна особа: Ясла-Садок Червона Шапочка
+380553752302
tetyana.latisheva@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:38
Початок аукціону: 21 листопада 2019 11:38
Очікувана вартість: 287 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 436,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 м.куб.
Газ природній,скраплений або в газоподібному стані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, СКАДОВСЬК, вул.Шмідта,42 А/Джарилгацька 201
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 07:40
ГАЗ 2020 ДК Додаток5.doc
06 листопада 2019 15:58
ТД.doc
06 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:54
ТД.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток4.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток3.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток2.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток1.doc
07 листопада 2019 07:40
ГАЗ 2020 ДК Додаток5.doc
06 листопада 2019 15:58
ТД.doc
06 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 15:54
ТД.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток4.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток3.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток2.doc
04 листопада 2019 15:05
ГАЗ 2020 ДК Додаток1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 06 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 06 листопада 2019 15:56
Доброго дня! Підвантажте будь ласка тендерну докеументацію.
Відповідь: Доброго дня,дякую! Не помітила,що не відбулось завантаження,добавила.
Тендерна документація
Дата подання: 06 листопада 2019 19:12
Дата відповіді: 07 листопада 2019 07:41
Доброго вечора! Підвантажте будь ласка Додаток 5. Форма «Тендерна пропозиція» згідно з тендерною документацією. Дякуємо
Відповідь: Доброго ранку,будь-ласка.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-10-000020 ● 034a3984c1fc48818d31628a9b10bfaf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.01.2020 № 4

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-04-000497-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-11 10:34:50

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу, що проводить Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) №5 «Червона Шапочка» Скадовської міської ради Скадовського району Херсонської області (далі –Замовник) за номером UA-2019-11-04-000497-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:

1. Поясніть чому не продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій у зв’язку з тим, що оприлюднення тендерної документації в повному обсязі відбулось 07.11.2019 07:40, що складає 14 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?

2. Яким чином переможцем торгів, ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ, підтверджено відповідність пропозиції вимогам тендерної документації при тому, що у складі пропозиції ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ не міститься позитивний лист – відгук щодо якості виконання договорів №2-9175Б-РГ від 22.10.2018 на суму 295268 грн та №2-9175Б-РГ від 05.02.2018 на суму 379542,62 грн?

3. Поясніть чому договір про закупівлю між Замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ №9-3667Б-РГ укладено 18.12.2019, що становить 24 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?

4. З яких причин договір про закупівлю №9-3667Б-РГ від 18.12.2019, що укладений між Замовником та ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ відрізняється від умов, що викладені у додатку №4 тендерної документації та пропозиції переможця, в частині умов внесення змін до договору?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо усунення порушень. На даний час проводиться робота по усуненню порушень до ТОВ"Херсонрегіонгаз" буде направлено лист для підписання додаткової угоді про розірвання договору проводились нові відкриті торги щодо закупівлі газу UA-2020-01-14 ,яка не відбулася, оголошені нові відкриті торги UA-2020-01-30 для проведення тендеру згідно з діючим законодавством

2020-01-30 11:48:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Виявлені порушення за результатами моніторингу усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-02-11 11:33:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ 178 500,00
UAH з ПДВ
178 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 263 130,00
UAH з ПДВ
263 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
26 листопада 2019 15:26
Довідка ДПІ
25 листопада 2019 13:03
Довідка МВС
15 листопада 2019 16:58
Електронний підпис
14 листопада 2019 15:34
24. Додаток 4_Проект договору.pdf
14 листопада 2019 15:34
20. Копія постанови НКРЕКП 633.pdf
14 листопада 2019 15:34
19. Лист-пояснення.pdf
14 листопада 2019 15:34
Реєстр (опис) документів.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 17:07
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:06
30 Договір транспортування.pdf
19 листопада 2019 17:06
31 Договір зберігання.PDF
19 листопада 2019 17:06
28 Документи на обладнання.pdf
19 листопада 2019 17:06
1 Статут.pdf
19 листопада 2019 17:06
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 листопада 2019 17:06
2 Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2019 17:06
38 Сертифікати якості.pdf
19 листопада 2019 17:06
9 Виписка ЄДР.pdf
19 листопада 2019 17:06
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2019 17:06
6 Протокол призначення.pdf
19 листопада 2019 17:06
33 Проект договору.pdf
19 листопада 2019 17:06
18 Згода з проектом договору.pdf
19 листопада 2019 17:06
39 Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 17:06
Реєстр.pdf
19 листопада 2019 17:06
34 Страховий запас.pdf
19 листопада 2019 17:06
8 Довідка про ліцензію.pdf
19 листопада 2019 17:06
7 Постанова про ліцензію.pdf
19 листопада 2019 17:06
32 Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2019 17:06
14 Гарантійний лист ДСТУ.pdf
19 листопада 2019 17:06
36 Довідка якості.pdf
19 листопада 2019 17:06
5 Наказ про призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ
#39500143
Переможець 178 500,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ
#39500143
178 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 08:35
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 08:34
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 08:30
20200203_090029.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 08:30
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 11:20
20200113_111851.pdf зміни до договору
13 січня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 08:13
20191219_085244.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085317.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085346.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085411.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085440.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085512.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085540.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12
20191219_085612.pdf укладений
19 грудня 2019 08:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни
Номер договору про закупівлю: 9-3667Б-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 9-3667Б-РГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За рекомендацією аудитслужби при здійстненні моніторингу та виявленнь порушень