Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення комплектування закладів загальної середньої освіти сучасною комп'ютерною технікою (ноутбуки)
Очікувана вартість
369 963,00 UAH
UA-2019-11-04-000493-c 14ff8b70b1f54a9e9a20e0c68b7a9fea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григор'єва Неонілла Федорівна

+380684497809 gnf.votmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02136318
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ВИШИВАНОГО, будинок 272/79
Контактна особа: Григор'єва Неонілла Федорівна
+380684497809
gnf.votmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:07
Очікувана вартість: 369 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 699,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Забезпечення комплектування закладів загальної середньої освіти сучасною комп'ютерною технікою (ноутбуки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Забезпечення комплектування закладів загальної середньої освіти сучасною комп'ютерною технікою (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71709, Україна, Запорізька обл., Токмак, Василя Вишиваного,272/79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником на підставі відповідних документів, за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: співфінансування субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти/Нова українська школа/ за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти місцевого бюджету Токмацької міської ради. Оплата товару проводиться в національній валюті-гривні, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 11:56
додаток 4 — зі змінами.doc
07 листопада 2019 11:56
перелік змін до ТД.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 1.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 2.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 3.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 5.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 6.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 7.doc
04 листопада 2019 15:03
ТД.doc
07 листопада 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 11:56
додаток 4 — зі змінами.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 4 .doc
07 листопада 2019 11:56
перелік змін до ТД.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 1.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 2.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 3.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 5.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 6.doc
04 листопада 2019 15:03
додаток 7.doc
04 листопада 2019 15:03
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 07 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першоу питанню. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: (Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
По другому питанню. Замовником було дотримано всіх норм, що зазначені у даній статті. Відповідно до ч.3 ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству.
По третьому питанню. Да, допускаємо до участі неплатників ПДВ. Система сама автоматично порівнює ціни.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 05 листопада 2019 12:47
Дата відповіді: 07 листопада 2019 11:54
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянено та внесено відповідні зміни.
Документація
Дата подання: 05 листопада 2019 14:58
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Вимога пункту трерього частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент", стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовником в рамках даної процедури закупівлі в Додатку 4 до тендерної документації вказані технічні характеристики, які мінімально необхідними, відповідно, учасник торгів має можливість надати еквівалент товару. У разі якщо учасником пропонуєьтся еквівалент товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, та відповідати комплектації, що вимагається замовником в технічних вимогах. Тому замовником були зроблені зміни до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 05 листопада 2019 15:32
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:07
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Комп'ютерна техніка (ноутбуки) поставляється учасником у загальноосвітніх навчальних закладах. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку (витрати на транспортування,навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 177 129,60
UAH з ПДВ
177 129,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 298 487,04
UAH з ПДВ
274 559,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 319 872,00
UAH з ПДВ
274 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 316 800,00
UAH з ПДВ
316 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 14:31
Сертифікат Lenovo V130.pdf
19 листопада 2019 14:31
Висновок СЕС.pdf
19 листопада 2019 14:31
Авторизаційний лист на ПЗ.pdf
19 листопада 2019 14:31
6. Протокол засновників.pdf
19 листопада 2019 14:31
5. Наказ про прийняття.pdf
19 листопада 2019 14:31
4. Статут.pdf
19 листопада 2019 14:31
31. Посібник користувача.pdf
19 листопада 2019 14:31
30. Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 14:31
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
19 листопада 2019 14:30
29. Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2019 14:30
26. Проект договору.pdf
19 листопада 2019 14:30
23. Паспорт Богомаз.pdf
19 листопада 2019 14:30
21. Лист про сертифікацію.pdf
19 листопада 2019 14:30
20. Лист про висновки СЕС.pdf
19 листопада 2019 14:30
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2019 14:30
17. Відгук Чернівці освіта.PDF
19 листопада 2019 14:30
12. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
19 листопада 2019 14:30
11. Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2019 14:30
1. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 11:06
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:18
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 09:36
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:35
ISO 9001 сертификат ноутбук.pdf
19 листопада 2019 09:35
ISO 14001 сертификат ноутбук.pdf
19 листопада 2019 09:35
CЕС Acer.pdf
19 листопада 2019 09:35
Технічне завдання.pdf
19 листопада 2019 09:35
Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2019 09:35
Статут.PDF
19 листопада 2019 09:35
Стаття 17.pdf
19 листопада 2019 09:35
Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 09:35
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 09:35
Паспорт код директора.PDF
19 листопада 2019 09:35
Опис.PDF
19 листопада 2019 09:35
Лист щодо сертифікації.pdf
19 листопада 2019 09:35
Лист щодо ліцензії.pdf
19 листопада 2019 09:35
Згода на обробку даних.pdf
19 листопада 2019 09:35
Згода з ТД.pdf
19 листопада 2019 09:35
Довідка уповноважена особа.pdf
19 листопада 2019 09:35
Довідка платник ПДВ.pdf
19 листопада 2019 09:35
Довідка захист довкілля.pdf
19 листопада 2019 09:35
Гарантійний щодо ПЗ.pdf
19 листопада 2019 09:35
Гарантійний щодо витрат.pdf
19 листопада 2019 09:35
Гарантійний санкції.pdf
19 листопада 2019 09:35
Відомості ЄДРПОУ.PDF
19 листопада 2019 09:35
Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2019 09:35
Витяг з протоколу.pdf
19 листопада 2019 09:35
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
19 листопада 2019 09:35
Виписка з ЄДР.PDF
19 листопада 2019 09:34
АвторизаціяAcerW10.PDF
19 листопада 2019 09:34
Авторизация Acer.PDF

Публічні документи

18 листопада 2019 16:59
Технічна частина.pdf
18 листопада 2019 16:59
Статут.pdf
18 листопада 2019 16:59
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 16:59
Паспорт, код дир.pdf
18 листопада 2019 16:59
Опис.pdf
18 листопада 2019 16:59
Комерційна пропозиція.pdf
18 листопада 2019 16:59
Кваліфікація.pdf
18 листопада 2019 16:59
Витяг платник ЄП.pdf
18 листопада 2019 16:59
Витяг з протоколу.pdf
18 листопада 2019 16:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Рішення скасоване 177 129,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Відхилено 177 129,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:34
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 274 559,04
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
274 559,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 09:06
304.pdf укладений
23 грудня 2019 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 274 559,04
UAH (в тому числі ПДВ 45 759,84 UAH)