Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення сміття (м. Черкаси, вул. Менделєєва, 3, 18009)
Очікувана вартість
640 000,00 UAH
UA-2019-11-04-000413-a 623e7d2482604feeacd30315a978d80b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Євгенівна

380472544493 oksekplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Руденко Оксана Євгенівна
380472544493
oksekplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 15:39
Очікувана вартість: 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 метри кубічні
Послуги з вивезення сміття
(м. Черкаси, вул. Менделєєва, 3, 18009)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:00
ТД менделєєва зміни 12.11.doc
12 листопада 2019 09:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВІД 12.11.docx
12 листопада 2019 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2019 10:00
ТД менделєєва зміни 12.11.doc
04 листопада 2019 11:32
ТД менделєєва.doc
12 листопада 2019 09:52
ПЕРЕЛІК ЗМІН ВІД 12.11.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна" 639 920,00
UAH з ПДВ
639 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 640 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:26
Довідки переможця.pdf
19 листопада 2019 20:31
Електронний підпис
19 листопада 2019 20:28
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 20:28
Довідки та проект договору.pdf
19 листопада 2019 20:28
Довідка щодо санкцій.pdf
19 листопада 2019 20:28
Довідка ст.17.pdf
19 листопада 2019 20:28
Довідка про субпідрядників.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 13:58
Електронний підпис
20 листопада 2019 13:56
технічні вимоги.pdf
20 листопада 2019 13:56
тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 13:56
зміни до договору.pdf
20 листопада 2019 13:56
договір.pdf
20 листопада 2019 13:56
довідки учасника.pdf
20 листопада 2019 13:56
довідка по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гончаренко Альона Юріївна"

ФОП "СУК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна"
#3168423420
Переможець 639 920,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гончаренко Альона Юріївна"
#3168423420
639 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 10:30
ДОД УГОДА № 9.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 10:29
ДОД.УГОДА № 9 на закриття.docx зміни до договору
22 лютого 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 12:11
ДОД УГОДА № 8.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 12:11
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 11:05
ДОД УГОДА № 7.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 12:40
ДОД.УГОДА № 6.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:36
ДОД УГОДА № 5 до № 413.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:13
ДОД.УГОДА 4 ДО № 413 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 10:46
ДОД УГОДА № 3.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:29
ДОД УГОДА № 2.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 11:41
дод угода № 1 до 413.pdf зміни до договору
22 січня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:31
ДОГОВІР № 413 від 27.12.2019.pdf укладений
27 грудня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 6.3 Договору № 413 від 27 грудня 2019 року сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 119 106,71 грн. (Сто дев’ятнадцять тисяч сто шість грн. 71 коп.). без ПДВ 2. Пункт 4.1 Договору № 413 від 27.12.2019р. викласти в наступній редакції: « Сума договору розраховується згідно вартості послуг (Додаток №1), та складає 520 813,29 (Пятсот двадцять тис. вісімсот тринадцять грн. 29 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.8 ч.4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020р., а також з урахуванням положень додаткової угоди № 4 від 30.12.2020р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить складає 520 813,29 (Пятсот двадцять тис. вісімсот тринадцять грн. 29 коп.) Вартість цієї Додаткової угоди складає: 104 146,98 грн. (сто чотири тис. сто сорок шість грн. 98 коп.) без ПДВ. згідно специфікації (Додаток 1),
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися викласти п. 2 Додаткової угоди № 5 від 22.01.2021р. в наступній редакції: «Сума виконання договору, укладеного в попередньому році складає: 520 813,29 (П’ятсот двадцять тисяч вісімсот тринадцять грн. 29 коп.) без ПДВ . Вартість цієї Додаткової угоди складає: 104 146,98 грн. (Cто чотири тисячі сто сорок шість грн. 98 коп.) без ПДВ. Загальна вартість договору складає: 624 960,27 грн. (Шістсот двадцять чотири тисячі дев’ятсот шістдесят грн. 27 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 59 210,20 гривень (П’ятдесят дев’ять тисяч двісті десять гривень 20 коп.). 2. Сума виконання договору складає: 565 750,07 гривень (П’ятсот шістдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 07 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з технічною помилкою, додаткову угоду № 7 від 15.02.2021р. до Договору № 413 від 27.12.2019р вважати не дійсною. 2. Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 44 936,78 гривень (Сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять шість гривень 49 коп.). 3. Сума виконання договору складає: 580 023,49 гривень (П’ятсот вісімдесят тисяч двадцять три гривні 78 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з технічною помилкою, додаткову угоду № 8 від 15.02.2021р. до Договору № 413 від 27.12.2019р вважати не дійсною. 2. Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди щодо зменшення обсягу закупівлі та відповідно суми Договору на 44 936,78 гривень (Сорок чотири тисячі дев’ятсот тридцять шість гривень 78 коп.). 3. Сума виконання договору складає: 580 023,49 гривень (П’ятсот вісімдесят тисяч двадцять три гривні 49 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML