Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області
Очікувана вартість
8 591 248,00 UAH
UA-2019-11-04-000209-b 6db381bc8d3044d683216ccdd212fd7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Костенко

+380993274212 41823830@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41823830
Місцезнаходження: 42140, Україна , Сумська обл., с. Коровинці, вул. Київська, буд. 41
Контактна особа: Людмила Костенко
+380993274212
41823830@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 10:01
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 10:01
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:07
Очікувана вартість: 8 591 248,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 912,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42140, Україна, Сумська область, с.Коровинці, Київська,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 10:05
Електронний підпис
04 листопада 2019 10:04
дод 4.rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4(1).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (8).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (7).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (6).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (5).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (4).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (3).rtf
04 листопада 2019 10:04
дод 4 (2).rtf
04 листопада 2019 10:04
Тендерна док. Реконструкція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 04 листопада 2019 13:10
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:05
Коли термін закінчення виконання робіт? В оголошенні вказано грудень 2019 р.Це не помилка? після аукціону відбувається кваліфікація переможця, потім дається десять днів на оскарження.потім підписання договору і кінець бюджетного року.А коли ж виконувати роботи на 8 мільйонів?
Відповідь: Все вірно. Грудень 2019р.
Строки виконання робіт
Дата подання: 05 листопада 2019 14:32
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:23
Відповідно до тендерної документації Замовника, визначено строки виконання робіт до 31.12.2019 р. Аукціон призначений на 21.11.2019 р. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" на кваліфікацію переможця виділено до 5 та в окремих випадках до 20 робочих днів (тобто переможця можна буде визначати до 19.12.2019 р.) Строк для укладення договору визначений Законом - не раніше 10 днів після визначення переможцем та не пізніше 20 днів (тобто 29.12.2019 р.- 08.01.2020 р.) Таким чином, виконати такий достатньо великий обсяг робіт, які передбачені закупівлею, до 31.12.2019 р. є неможливими за жодних підстав. На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні коригування у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Коригування у тендерну документацію вноситися не будуть, так як кошти на дану закупівлю виділені з ДФРР на поточний бюджетний період 2019р
Щодо надання документів
Дата подання: 06 листопада 2019 11:49
Дата відповіді: 08 листопада 2019 13:48
В додатку №1 після розділу 1 "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям" За мовником вимагається: "Для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати належним чином засвідчені копії дозволів, ліцензій, сертифікатів, паспортів тощо, необхідних для виконання робіт по даній закупівлі" Просимо надати роз'яснення стосовно надання яких сертифікатів та паспортів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів,які має надати Учасник міститься у додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-04-000209-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:01268012
Дата подання: 26 листопада 2019 08:42
про відхилення тендерної пропозиції ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" як учасника закупівлі
ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції , аргументи викладені в прикріпленому файлі 003
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 11:36
Приповторному розгляді тендерної пропозиції ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд", як учасника закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області", встановлено :
1. Копія Ліцензії на виконання робіт категорії СС2 та графік виконання робіт з рухом робочої сили ,які не були виявлені при первинному розгляді тендерної пропозиції вищезазначеного Учасника,виявлені у складі групових файлів,які містять декілька документів.Назва файлів не відповідає суті зазначених документів.В додатку 2 тендерної документації Замовника чітко визначено,що дані документи надаються окремо ,в чітко визначених файлах,що є порушенням умов тендерної документації Замовника щодо Додатку 2.
2. Додатково виявлено ,що кошторисна документація Учасника , яка додавалася на підтвердження виконання технічного завдання Замовника ,відповідно до Додатку 4 тендерної документації,щодо відповідності пропозиції Учасника конкурсних торгів технічним,якісним,кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі - складена станом на 06.02.2019р. Договірна ціна ,локальні кошториси ,відомості та супутні розрахунки складені на виконання робіт терміном 230 календарних днів ,що суперечить наданому графіку виконання робіт з рухом робої сили.Всі розрахунки складені з врахуванням поточних цін на матеріали та роботи станом на лютий 2019року. Таким чином тендерна (цінова) пропозиція Учасника не відповідає вимогам, щодо своєчасного ,якісного виконання робіт відповідно до умов Замовника викладених в Додатку 4. Крім цього вбачається надання Замовнику недостовірної інформації ,з введенням його в оману ,щодо можливості виконання робіт у відведені терміни,відповідно до умов закупівлі.
Враховуюючи вищевизначене, тендерна пропозиція ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" по предмету закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області", повинна бути відхилена.
Рішення :
Тендерну пропозицію Учасника закупівлі ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" відхилити.Вимогу Учасника за номером UA-2019-11-04-000209-b.b2 , розміщену в системі Прозоро вважати розглянутою.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-000209-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:01268012
Дата подання: 26 листопада 2019 08:34
вимога щодо скасування переможця торгів
ДП ПАТ "Сумбуд"БМП "Лебединпромбуд", як учасник публічної закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою: вул.Київська, 70, с.Коровинці, Недригайлівського району Сумської області" висловлює категоричну незгоду з визначенням переможцем закупівлі ТОВ БК "Крос" по причині того, що тендерна документація переможцем була подана з порушенням вимог даної закупівлі .
Розкриття порушень в прикріплених файлах 001 і 002
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 13:12
Аргументи ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" як учасника закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області" щодо скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця по даній закупівлі,є недостатнім для скасування рішення вказаного у протоколі №40 від 25.11.2019.
Тендерний комітет вбачає у діях ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" умисні наміри зірвати закупівлю Замовника, враховуючи лімітовані терміни на виконання робіт. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" тиск на Замовника є неприпустимим ,тим паче ,що Учасник попередньо своєю тендерною пропозицією,в якій умисно містилася недостовірна інформація ,увів Замовника в оману , щодо своєчасного виконання робіт по даній закупівлі. Рішення : вимогу ДП ПАТ "Сумбуд " БМП "Лебединпромбуд " щодо скасування рішення про визначення переможця по закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області" відхилити. Вимогу UA-2019-11-04-000209-b.b1 розміщену в системі Прозоро вважати розглянутою.
Номер вимоги: UA-2019-11-04-000209-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:01268012
Дата подання: 02 грудня 2019 09:45
Вимога тендерному комітету Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради
Рішенням тендерного комітету Замовника, оформленого протоколом № 39 від 22.11.2019р. та відповіді Замовника на скаргу ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" відхилено тендерну пропозицію ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" - учасника процедури закупівлі робіт "ДК 021-2015 45454000-4 Реконструкція ( Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коровинської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою: вул. Київська, 70, с.Коровинці, Недригайлівського району, Сумської області"). Вважаємо, що тендерна пропозиція ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" на будівництво робіт вищевказаного об'єкту надана в повному обсязі і не вводе в оману Замовника. Всі доводи прикріплені у файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2019 16:48
Відповідно до п.1 ч.4 ст 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі ,якщо суб»єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення ,у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав . що вже були предметом розгляду органом оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення.
Рішення :
Враховуючи, що учасник закупівлі ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» вже подавав скарги з приводу та вимогами,які вказані у листі за вихідним №377 від 02.12.2019 і дані скарги були розглянуті і щодо них прийняті рішення , вимоги учасника відхилити.

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 08:42
003.jpg

Документи подані скаржником

26 листопада 2019 08:34
001.jpg
26 листопада 2019 08:34
002.jpg

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-09-000007 ● 684bf823a83f47c4bf0b4dc6c0943ab7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2019 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.12.2019 № 41

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.12.2019 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-04-000209-b 04.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-27 08:47:35

Відповідь на висновок

На вимогу щодо усунення порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення законодавства в частині складання тендерної документації не вбачаємо і повідомляємо наступне. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно у статті 22 мова йдеться про вимоги щодо надання документів за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» документ це - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Тому довідка в довільній формі також є документом виданим учасником. А, отже, вимагати документальне підтвердження по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права .
В ході розгляду висновку про результати моніторингу в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій (стаття 30 Закону України «Про публічні Закупівлі»), повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що 6 грудня 2019 року був укладений договір підряду № 112 , замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій. До того ж , термін дії договіру підряду №112 закінчився 25 грудня 2019 року і документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії даного договору не було (п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»). Будівельні роботи по об’єкту « Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області» не розпочаті, фінансування не здійснювалося.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" 7 939 182,29
UAH з ПДВ
6 091 877,05
UAH з ПДВ
Документи
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" 7 439 371,20
UAH з ПДВ
6 736 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" 8 286 644,27
UAH з ПДВ
7 998 344,69
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 19:10
договірна ціна.pdf
19 листопада 2019 19:10
кошторис.pdf
19 листопада 2019 19:10
наказ на директора.pdf
19 листопада 2019 19:10
пояснювальна записка.pdf
19 листопада 2019 19:10
реквізити учасника.pdf
19 листопада 2019 19:10
свідоцтво єдиний податок.pdf
19 листопада 2019 19:10
свідоцтво пдв.pdf
19 листопада 2019 19:10
статут заверений.pdf
19 листопада 2019 19:10
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 20:09
Електронний підпис
19 листопада 2019 20:07
Проект договора.pdf
19 листопада 2019 20:07
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2019 20:07
Довідка по статті 17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 14:14
Електронний підпис
29 листопада 2019 14:13
Довідка про несудимість.pdf
29 листопада 2019 12:11
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ССР_5.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОС_6-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОС_2-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
29 листопада 2019 12:10
135_ДЦ_ДЦ.pdf
20 листопада 2019 09:41
Електронний підпис
20 листопада 2019 09:05
Тендерна пропоциція.pdf
20 листопада 2019 09:05
Статут нова редакція.pdf
20 листопада 2019 09:05
рішення засновника.pdf
20 листопада 2019 09:05
Про Субпідрядників.pdf
20 листопада 2019 09:05
про надання повноважень.pdf
20 листопада 2019 09:05
про відсутність спорів.pdf
20 листопада 2019 09:05
Пояснення щодо Декларації.pdf
20 листопада 2019 09:05
наказ повноваження.pdf
20 листопада 2019 09:05
локальний кошторис 6-1-1.pdf
20 листопада 2019 09:05
локальний кошторис 2-1-3.pdf
20 листопада 2019 09:05
локальний кошт 2-1-2.pdf
20 листопада 2019 09:05
локальний кош.2-1-1.pdf
20 листопада 2019 09:05
лист-згода.pdf
20 листопада 2019 09:05
лист-гарантія на роботи.pdf
20 листопада 2019 09:05
копія свідоцтва ПДВ.pdf
20 листопада 2019 09:05
копія ліцензії з додатками.pdf
20 листопада 2019 09:05
зведений кошторис.pdf
20 листопада 2019 09:05
договора оренди.pdf
20 листопада 2019 09:05
Довідки до ст 17 Закону.pdf
20 листопада 2019 09:05
Довідка мат.тех.база.pdf
20 листопада 2019 09:05
гарантія на техніку.pdf
20 листопада 2019 09:05
гарантійний лист Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"

ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"
#32602607
Відхилено 6 091 877,05
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 09:05
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД"
#01268012
Відхилено 6 736 120,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 14:00
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
Переможець 7 998 344,69
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 11:33

Документи

22 листопада 2019 09:05
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:03
IMG.jpg
22 листопада 2019 09:03
IMG_0001.pdf
21 листопада 2019 13:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2019 14:00
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:58
IMG.pdf
22 листопада 2019 13:58
IMG_0001.pdf
22 листопада 2019 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС""
#34933208
7 998 344,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 12:51
IMG.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0001.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0002.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0003.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0004.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0005.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0006.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0007.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0008.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0009.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0010.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
IMG_0011.pdf укладений
06 грудня 2019 12:49
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 998 344,69
UAH (в тому числі ПДВ 1 333 057,45 UAH)