Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41823830 |
Місцезнаходження: | 42140, Україна , Сумська обл., с. Коровинці, вул. Київська, буд. 41 |
Контактна особа: |
Людмила Костенко +380993274212 41823830@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 10:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 10:01 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 8 591 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 912,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 5 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2019 10:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4.rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4(1).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (8).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (7).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (6).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (5).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (4).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (3).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
дод 4 (2).rtf | |
04 листопада 2019 10:04 |
Тендерна док. Реконструкція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Копія Ліцензії на виконання робіт категорії СС2 та графік виконання робіт з рухом робочої сили ,які не були виявлені при первинному розгляді тендерної пропозиції вищезазначеного Учасника,виявлені у складі групових файлів,які містять декілька документів.Назва файлів не відповідає суті зазначених документів.В додатку 2 тендерної документації Замовника чітко визначено,що дані документи надаються окремо ,в чітко визначених файлах,що є порушенням умов тендерної документації Замовника щодо Додатку 2.
2. Додатково виявлено ,що кошторисна документація Учасника , яка додавалася на підтвердження виконання технічного завдання Замовника ,відповідно до Додатку 4 тендерної документації,щодо відповідності пропозиції Учасника конкурсних торгів технічним,якісним,кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі - складена станом на 06.02.2019р. Договірна ціна ,локальні кошториси ,відомості та супутні розрахунки складені на виконання робіт терміном 230 календарних днів ,що суперечить наданому графіку виконання робіт з рухом робої сили.Всі розрахунки складені з врахуванням поточних цін на матеріали та роботи станом на лютий 2019року. Таким чином тендерна (цінова) пропозиція Учасника не відповідає вимогам, щодо своєчасного ,якісного виконання робіт відповідно до умов Замовника викладених в Додатку 4. Крім цього вбачається надання Замовнику недостовірної інформації ,з введенням його в оману ,щодо можливості виконання робіт у відведені терміни,відповідно до умов закупівлі.
Враховуюючи вищевизначене, тендерна пропозиція ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" по предмету закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області", повинна бути відхилена.
Рішення :
Тендерну пропозицію Учасника закупівлі ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" відхилити.Вимогу Учасника за номером UA-2019-11-04-000209-b.b2 , розміщену в системі Прозоро вважати розглянутою.
Розкриття порушень в прикріплених файлах 001 і 002
Тендерний комітет вбачає у діях ДП ПАТ "Сумбуд" БМП "Лебединпромбуд" умисні наміри зірвати закупівлю Замовника, враховуючи лімітовані терміни на виконання робіт. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" тиск на Замовника є неприпустимим ,тим паче ,що Учасник попередньо своєю тендерною пропозицією,в якій умисно містилася недостовірна інформація ,увів Замовника в оману , щодо своєчасного виконання робіт по даній закупівлі. Рішення : вимогу ДП ПАТ "Сумбуд " БМП "Лебединпромбуд " щодо скасування рішення про визначення переможця по закупівлі "Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області" відхилити. Вимогу UA-2019-11-04-000209-b.b1 розміщену в системі Прозоро вважати розглянутою.
Рішення :
Враховуючи, що учасник закупівлі ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» вже подавав скарги з приводу та вимогами,які вказані у листі за вихідним №377 від 02.12.2019 і дані скарги були розглянуті і щодо них прийняті рішення , вимоги учасника відхилити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-09-000007 ● 684bf823a83f47c4bf0b4dc6c0943ab7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2019 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2019 № 41
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 09.12.2019 № 41
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-04-000209-b 04.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-27 08:47:35
Відповідь на висновок
На вимогу щодо усунення порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення законодавства в частині складання тендерної документації не вбачаємо і повідомляємо наступне. Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно у статті 22 мова йдеться про вимоги щодо надання документів за статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» документ це - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Тому довідка в довільній формі також є документом виданим учасником. А, отже, вимагати документальне підтвердження по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права .
В ході розгляду висновку про результати моніторингу в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій (стаття 30 Закону України «Про публічні Закупівлі»), повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що 6 грудня 2019 року був укладений договір підряду № 112 , замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерних пропозицій. До того ж , термін дії договіру підряду №112 закінчився 25 грудня 2019 року і документально підтверджених об’єктивних обставин для продовження терміну дії даного договору не було (п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»). Будівельні роботи по об’єкту « Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області» не розпочаті, фінансування не здійснювалося.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" |
7 939 182,29
UAH з ПДВ
|
6 091 877,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" |
7 439 371,20
UAH з ПДВ
|
6 736 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" |
8 286 644,27
UAH з ПДВ
|
7 998 344,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" #32602607 |
Відхилено |
6 091 877,05
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 09:05
|
ДП ПАТ "СУМБУД" БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕБЕДИНПРОМБУД" #01268012 |
Відхилено |
6 736 120,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 14:00
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРОС"" #34933208 |
Переможець |
7 998 344,69
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 12:51
|
IMG.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0001.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0002.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0003.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0004.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0005.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0006.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0007.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0008.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0009.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0010.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|
IMG_0011.pdf | укладений |
06 грудня 2019 12:49
|