Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання скверів, парків та інших місць відпочинку міста Кам`янське)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-11-03-000058-b 6405bbc28dab48c0a8e4125cebde9730
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2019 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 14:34
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги щодо підмітання, посипання, видалення снігу та санітарного утримання скверів, парків та інших місць відпочинку міста Кам`янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2019 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2019 20:30
Додаток 5.doc
03 листопада 2019 20:30
Додаток 4.doc
03 листопада 2019 20:30
Додаток 3.doc
03 листопада 2019 20:30
Додаток 2.doc
03 листопада 2019 20:30
Додаток 1.doc
03 листопада 2019 20:30
ТД послуги щодо підмітання_ посипання_ видалення снігу та санітарного утримання скверів_ парків та інших місць відпочинку_ гарантія 30тис._сума_3.000.000грн_doc.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802" 2 997 043,85
UAH з ПДВ
2 997 043,85
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 13:26
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:09
документи переможця.pdf
19 листопада 2019 09:56
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:44
договір.pdf
19 листопада 2019 09:44
відповідність.pdf
19 листопада 2019 09:44
вимоги.pdf
19 листопада 2019 09:44
вимоги 1.pdf
19 листопада 2019 09:44
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 09:30
Електронний підпис
19 листопада 2019 09:30
Документи ПЕРЕСКОК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕРЕСКОК ІВАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802"
#03341701
Переможець 2 997 043,85
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 21:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 21:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАМ'ЯНСЬКЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 042802"
#03341701
2 997 043,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 12:05
д.у.3 до дог.1015-19 від 13.12.19.PDF укладений
25 лютого 2020 10:19
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:48
д.у.2 від 10.01.20 дог 1015-19.PDF зміни до договору
11 січня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:19
SCAN0098.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 09:15
Електронний підпис укладений
14 грудня 2019 21:38
Дог._1015-19 від 13.12.2019.PDF укладений
14 грудня 2019 21:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 1015-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 1 від 27 грудня 2019 року до Договору № 1015-19 від 13.12.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 1015-19 від 13.12.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 1015-19 від 13.12.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 70 000 грн. 00 коп. (сімдесят тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 11 666,67 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 350 000 грн. 00 коп. (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 58 333,33 грн.)” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника. Кількість 1 шт (послуга)
Номер договору про закупівлю: 1015-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 420000грн. з ПДВ (350000 грн. без ПДВ)