Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – памятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» - Комп'ютери в комплекті з монітором, мишкою та клавіатурою; Ноутбуки; Документ-сканер А3
Очікувана вартість
1 248 388,84 UAH
UA-2019-11-03-000017-a 5f94b0393b6f45db81aec224a443b2c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялька Алла Миколаївна

+380472350301 tender@cdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Лялька Алла Миколаївна
+380472350301
tender@cdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2019 23:20
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 23:45
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 23:45
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:42
Очікувана вартість: 1 248 388,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,24%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
«Комп'ютер «Dell OptiPlex 3070 MT» або еквівалент в комплекті з монітором «Acer 21.5" SA220QAbi» або еквівалент, мишкою «Logitech M170 Wireless» або еквівалент та клавіатурою провідною «Real-El 8700 Backlit USB» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
19 шт
Ноутбук «Dell Vostro 3578 Black» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Документ-сканер А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:44
Зміни 07.11.doc
08 листопада 2019 19:44
ТД_(Машини_для_обробки_даних) (1).doc
08 листопада 2019 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2019 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 19:44
Зміни 07.11.doc
08 листопада 2019 19:44
ТД_(Машини_для_обробки_даних) (1).doc
03 листопада 2019 23:21
ТД_(Машини_для_обробки_даних).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 07 листопада 2019 14:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації Замовник закуповує товар з доставкою, монтажем, підключенням, навчанням, введенням в експлуатацію та гарантійним строком обслуговування
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:30
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 14:27
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:00
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації "Еквівалент товару або його складової частини (технічної характеристики) – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина (технічна характеристика), що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовник згідно вимог цієї документації".
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-03-000017-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 03 грудня 2019 11:35
Оскарження дискваліфікації.
1. На підтвердження виконання умов викладених у тендерній документації ми надали у складі тендерної пропозиції лист-гарантію, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України та в тому числі санкційного. Документ (1. Довідка санкції.pdf) від 18 лист. 18:05.
2. Стосовно пункту: «Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду на використання /не використання печатки», зауважимо, що починаючи з дня набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями», ним запроваджуються наступні положення:
- із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
- незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання;
- виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
- виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
Також, слід враховувати те, що тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" разом з документами до неї завірена цифровим підписом директора даного Учасника, що є цілком достатнім та не потребує обов'язкового завіряння печаткою кожної сторінки будь-якого документа, що міститься у її складі.
3. Стосовно довідки про кінцевого вигодоодержувача. Згідно розділу 5.( Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону) пунту 5.3 тендерної документації – «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» Також в розділі 1 пункт 1.9 тендерній документації зазначено надати: «-довідку в довільній формі з інформацією про кінцевого вигодоодержувача юридичної особи Учасника та/або кінцевого вигодоодержувача її засновника, якщо засновник – юридична особа». Засновником ТОВ «В2В Солюшнз» є фізична особа, про що є інформація у статуті підприємства, який надано до пропозиції «файл 8.3. Статут В2В.pdf», та у відкритих реєстрах.
4. Стосовно довідки про відсутність вироків. Згідно розділу 5.( Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону) пунту 5.3 тендерної документації – «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», а також згідно документу (Довідка Стаття 17.pdf) від 18 лист. 18:05 пункту 5 документа ця інформація була надана, а саме: - «службова (посадова) особа учасника. яка пiдписала тендерну пропозицiю, не _була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивiв, судимiсть з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». До тендерної пропозиції надана згода на обробку персональних даних посадовою особою, яка має повноваженя на вчинення правочину, копія паспорту та її персональні дані(файли 8.5. Довідка про посадову особу+Персональні дані.pdf та 8.7. Паспорт Директор.pdf). Інформація стосовно порушених/відкритих/закритих справ проти посадової особи або фізичної особи міститься у відкритих реєстрах на державному порталі «Судова влада України» https://court.gov.ua/.
5. Стосовно довідки про у довільній формі яка містить інформацію про наявність, або відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти: Згідно розділу 5.( Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16 та 17 Закону) пунту 5.3 тендерної документації – «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», а саме інформація що до неналежного виконання договорів та порушень забов’язань містяться в реєстрах вільного доступу на порталі «Дозоро» та порталі «Судова влада України». До компані «В2В Солюшнз» немає жодного позову та рішення що до господарської діяльності.
6. Стосовно пункту «У складі тендерної пропозиції учасник не надав лист-згоду в довільній формі, яка має містити інформацію про те, що він ознайомлений з вимогами статті 17 Закону та не заперечує проти настання наслідків за певні свої дії чи бездіяльність через її невиконання або неправдиві дані, надані у складі пропозиції, а саме – відхилення тендерної пропозиції.», учасник надав документ «Довідка Стаття 17.pdf» 18 лист. 18:05 з переліком пунктів статі 17 в якому учасник зазначив, що дотримується в своїй діяльності законодавства та перерахував пункти, які він використовує у своїй господарській діяльності в розумінні настання відповідальності що до порушень пунктів статті.
7. Стосовно пункту «Учасник не надав гарантійний лист, що ціни на товар, який він має поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі витрат на транспортування, страхування, розвантаження, навантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що передбачені під час постачання даного товару», учасник у складі тендерної пропозиції у файлі 5. Тендерна пропозиція.pdf від 18 лист. 18:05 надав розрахунок ціни з урахуванням ПДВ та зазначив у пункті 1 «Цінa включає в себе вci витрати, сплату податкiв i зборiв тошо», в файлі 14. Гарантійні листи різні.pdf від 18 лист. 18:05 учасник зазначив в Гарантійному листі шо до ціни поставки наступне: «Наступним ТОВ "В2В Солюшнз" в особi директора Легкоступа Є.С. пiдтверджує, що цiною тендерної пропозицiї вважається сума, зазначена Учасником у його тендернiй пропозицiї як загальна сума, за яку вiн погоджується поставити товар вiдповiдно до технiчного завдання щодо предмету закупiвлi з урахуванням вcix видiв та обсягiв витрат, в тому числi вартостi матерiалiв, поставки товару, його iнсталяцiї, виконання забов'язань за гарантiйним строком та iнше.»
8. Стосовно пункту: «Відгук не по формі Тендерної документації: «підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та до тримання учасником строків поставки» у складі тендерної документації не було надано форми для листа відгуку на відсутність обґрунтованих претензій. В пропозиції учасника міститься лист відгук в файлі «2.1.Досвід_виконання_підтвердження_Компьютеры» в якому Замовник вказує про відсутність зауважень щодо виконання поставки товару та рекомендує співпрацю з учасником як з надійним постачальником. Засвідчити компетентно наявність всіх співробітників та матеріально-технічної бази для виконання договору замовник об’єктивно не може, так як до виконання кожного договору (договорів) та постачань товару залучаються співробітники різної кваліфікації згідно особливостей товару, який постачається замовнику. У складі пропозиції у файлі 3. Довідка працівники.pdf від 18 лист. 18:05, 14.1. Док підтвердження можливості транспортування.pdf від 18 лист. 18:05 учасник надав інформацію стосовно працівників та їх кваліфікації, матеріально технічної бази, які будуть залучатись до виконання договору та постачання.
9. Стосовно пункту: «На клавіатуру і мишку відсутні технічні характеристики» в тендерній документації в додатку 2 стовбчик 4 таблиці з характеристиками замовник не надав до порівняння технічних характеристик маніпулятору типу «миша» та клавіатурного модулю. В першому совбці таблиці замовник конкретно запросив моделі та марку приладів або аналог(мишкою «Logitech M170 Wireless» або еквівалент та клавіатурою провідною «Real-El 8700 Backlit USB» або еквівалент), які повинні бути надані в тендерній пропозиції. Учасник в своїй тендерній пропозиції надав моделі маніпулятора типу «миша» та клавіатурного модулю, а саме «Logitech M170 Wireless», та «Real-El 8700 Backlit USB, які були заявлені в тендерній документації замовника. Посилання на конкретну марку або еквівалент свідчить про обізнаність замовника з технічними характеристиками на пристрій на який іде посилання в тендерній документації. Не надання технічних характеристик до порівняння у встановленій замовником таблиці з відсутністю параметрів до порівняння цих приладів не суперечить тим критеріям, який встановив замовник для порівняння загальних характеристик як предмету закупівлі.
Враховуючи викладене вище вважаємо, що пропозиція ТОВ «В2В Солюшнз» відповідає тендерній документації та закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо відмінити нашу дискваліфікацію. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2019 19:45
Тендерним комітетом була розглянута Ваша тендерна пропозиція та виявлено суттєві невідповідності поданих документів вимогам Тендерної документації замовника, а саме:
1. Учасники не надав у складі тендерної пропозиції лист-гарантію, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України та санкційного, в тому числі:
-Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII;
-Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
-Указу Президента України від 15 травня 2017р. № 133/2017;
-Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року;
-Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
-Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
-Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»
2. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду на використання /не використання печатки.
3. Відсутня довідка про кінцевого вигодоодержувача.
4. Відсутня довідка про відсутність вироків.
5. Відсутня довідка у довільній формі яка містить інформацію про наявність, або відсутність зауважень стосовно виконання аналогічних договорів; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товар, що постачався раніше, за бюджетні кошти.
6. У складі тендерної пропозиції учасник не надав лист-згоду в довільній формі, яка має містити інформацію про те, що він ознайомлений з вимогами статті 17 Закону та не заперечує проти настання наслідків за певні свої дії чи бездіяльність через її невиконання або неправдиві дані, надані у складі пропозиції, а саме – відхилення тендерної пропозиції.
7. Учасник не надав гарантійний лист, що ціни на товар, який він має поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі витрат на транспортування, страхування, розвантаження, навантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що передбачені під час постачання даного товару.
8. Відгук не по формі Тендерної документації: «підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки. Окрім цього відгук повинен містити інформацію про достатність обладнання та матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виготовлення та/або здійснення поставки товару, дотримання учасником умов договорів у частині відповідності товару, що постачався, вимогам Замовника, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримання строків постачання товару.
9. На клавіатуру і мишку відсутні технічні характеристики.
Тендерним комітетом було правомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ» згідно п.4, ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав того, що тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам, встановленим тендерною документацією.

Документи подані скаржником

03 грудня 2019 11:35
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 1 141 083,00
UAH з ПДВ
1 115 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 210 950,42
UAH з ПДВ
1 115 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЛІБДАР" 1 240 000,00
UAH з ПДВ
1 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець СТРІЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 1 248 388,83
UAH з ПДВ
1 248 388,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:16
2. Договір поставки І-Ар-Сі.pdf
20 листопада 2019 15:15
0 Супровідний лист.pdf
18 листопада 2019 18:06
Електронний підпис
18 листопада 2019 18:05
19.1. Додаток.pdf
18 листопада 2019 18:05
18. Банківська довідка.pdf
18 листопада 2019 18:05
17.1. Договір поставки І-Ар-Сі.pdf
18 листопада 2019 18:05
16. Довідка захист довкілля.pdf
18 листопада 2019 18:05
14. Гарантійні листи_різні.pdf
18 листопада 2019 18:05
13. Згода з договором+проект.pdf
18 листопада 2019 18:05
12. Відомості про учасника.pdf
18 листопада 2019 18:05
11. Виписка з ЄДР 13.11.2019.pdf
18 листопада 2019 18:05
8.7. Паспорт Директор.pdf
18 листопада 2019 18:05
8.3. Статут В2В.pdf
18 листопада 2019 18:05
8.2. Протокол №1.pdf
18 листопада 2019 18:05
8.1. Приказ Директор.pdf
18 листопада 2019 18:05
7.Dovirenist_Ryzhiy.zip
18 листопада 2019 18:05
7.2.Licence.zip
18 листопада 2019 18:05
7.1.Гарантия_7447.zip
18 листопада 2019 18:05
6.1.Manual.rar
18 листопада 2019 18:05
5. Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2019 18:05
4. Довідка Стаття 17.pdf
18 листопада 2019 18:05
3. Довідка працівники.pdf
18 листопада 2019 18:05
1. Довідка санкції.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 12:03
Електронний підпис
18 листопада 2019 23:25
Електронний підпис
18 листопада 2019 23:24
Статут (нова редакція).pdf
18 листопада 2019 23:23
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 23:23
Технічні паспорти.pdf
18 листопада 2019 23:23
Відомості про Учасника.pdf
18 листопада 2019 23:23
Порівняльна таблиця.pdf
18 листопада 2019 23:23
Тендерна пропозиція 40439.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 19:41
технічний опис.rar
18 листопада 2019 19:41
довідки.pdf
18 листопада 2019 19:41
досвід.pdf
18 листопада 2019 19:41
дог трансп.pdf
18 листопада 2019 19:41
016-001-44911-2019.zip
18 листопада 2019 19:40
відомості із ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2019 19:40
тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2019 19:40
паспорт директора.pdf
18 листопада 2019 19:40
дов банк.pdf
18 листопада 2019 19:40
наказ директора.pdf
18 листопада 2019 19:40
рішення 2 19.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЛІБДАР"

Фізична особа-підприємець СТРІЛЬЧУК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 1 115 280,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 1 115 286,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 12:43

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
1 115 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:38
Видаткова накладна РН-0000690.pdf укладений
03 січня 2020 13:36
Видаткова накладна РН -0000675.pdf укладений
03 січня 2020 13:36
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 20:10
ДУ 1 до договору 465.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 20:08
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 18:44
Договір 465.pdf укладений
16 грудня 2019 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покрашення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 465
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 115 286,00
UAH (в тому числі ПДВ 185 881,00 UAH)