Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти і культури |
Код ЄДРПОУ: | 41834402 |
Місцезнаходження: | 81634, Україна , Львівська обл., Розвадів, вул. Біласа і Данилишина 18 А |
Контактна особа: |
Галан Олеся Ярославівна +380964582656 rozv.osk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 22:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 22:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 22:40 |
ТД-Дидактика.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000048 ● 687c08aedff24da8af4509c0c2ec36a2
- Статус: вирішено ● Дата: 03 лютого 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 11:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-01-002929-b 01.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявні ознаки порушення (порушень) законодавства.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що замовник категорично не погоджується із твердженням щодо допущених порушень у зв'язку із тим, що код закупівлі, який був обраний найбільше відповідає зазначеному предмету закупівлі, а саме: 8052 - Навчальні засоби, що є дидактичним або іншим роздатковим (демонстраційним матеріалом). Таким чином, замовником не допущено порушення під час вибору коду класифікатора при оголошенні відкритих торгів. Щодо встановлення вимоги про надання зразків продукції, повідомляємо, що така вимога пов'язана із великою кількістю неякісної продукції, що постачається за зазначеним предметом закупівлі. Таким чином, зазначена вимога встановлена для перевірки якості зазначеної продукції Таким чином, замовник вважає, що при проведенні процедури закупівлі ним не допущено порушень процедури закупівлі.
2019-11-26 23:13:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
договір розірвано
2023-02-03 17:27:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" |
989 056,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бі-Про |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІДІС" |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
983 000,00
UAH з ПДВ
|
983 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Топольницька Олена Володимирівна |
1 197 500,00
UAH з ПДВ
|
1 197 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" #42399168 |
Переможець |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 17:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 23:21
|
Додаток до контракту | укладений |
18 грудня 2019 23:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 16:58
|
Договір | зміни до договору |
12 грудня 2019 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 11:08
|
Договір | укладений |
04 грудня 2019 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна помилково оприлюдненої угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |