Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (кошти НСЗУ)
Очікувана вартість
50 250,00 UAH
UA-2019-11-01-002740-b 9ea3d18648d64741b04867789739d717
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Вікторія Вікторівна

+380487447236 tenders-dmp6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 6" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774705
Місцезнаходження: 65022, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Глушка 32 А
Контактна особа: Васильєва Вікторія Вікторівна
+380487447236
tenders-dmp6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Ціна за одиницю: 65.83UAH з ПДВ
Папір офісний Ballet Universal А4 80г / м2 500 листов Белая (BT.A4.80.UN) )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, АК Глушка,32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 40.83UAH з ПДВ
Файл-кишеня Buromax Job А4 40 мкм глянсова Прозора 100 шт (BM.3805)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, АК Глушка,32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 32.5UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Buromax Style А4 70 мм PP Жовтога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, АК Глушка,32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 32.5UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Buromax Style А4 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65022, Україна, Одеська область, Одеса, АК Глушка,32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 листопада 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «РОЗЕТКА. УА»
#37193071
Переможець 50 250,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:52

Документи

01 листопада 2019 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 17:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний Ballet Universal А4 80г / м2 500 листов Белая (BT.A4.80.UN) ) 500 шт 65,83
UAH з ПДВ
Файл-кишеня Buromax Job А4 40 мкм глянсова Прозора 100 шт (BM.3805) 100 шт 40,83
UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Buromax Style А4 70 мм PP Жовтога 50 шт 32,50
UAH з ПДВ
Папка-реєстратор Buromax Style А4 50 мм 50 шт 32,50
UAH з ПДВ