Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка: Персональний комп'ютер форм-фактора планшетний ПК ДК 021:2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002717-b e2b07d26063c42f6ae54a90cd5a75c9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 18:30
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі закупівля здійснюється відповідно до річного плану. . Відповідно до п.5 форми річного плану закупівель замовник зазначає код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Кошти передбачені планом КЕКВ 3110
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерна техніка: Персональний комп'ютер форм-фактора планшетний ПК
ДК 021:2015 код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72300, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь , вулиця Івана Алексєєва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 07:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 07:52
ТД Планшетний ПК листопад 2019.doc
04 листопада 2019 07:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 07:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 07:52
ТД Планшетний ПК листопад 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 03 листопада 2019 15:40
Дата відповіді: 04 листопада 2019 07:54
Шановний Замовнику! Завантажте будь-ласка тендерну документацію
Відповідь: Помилка виправленна
Просимо викласти тендерну документацію
Дата подання: 03 листопада 2019 18:28
Дата відповіді: 04 листопада 2019 07:53
Шановний Замовнику! Просимо викласти тендерну документацію. Час уточнень впливає та потенційні Учасники втрачають можливість задати питання, якщо вони виникнуть. Дякуємо.
Відповідь: Помилка виправленна
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 08:22
Дата відповіді: 04 листопада 2019 10:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В заявці вказані тільки технічні характеристики предмету закупівлі. Торгова марка або модель значення не мають
2. До участі в закупівлі допускаються ФОП неплатники ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ розглядається як остаточна, якщо учасник платник ПДВ, то його остаточна пропозиція враховується з ПДВ
Документація
Дата подання: 04 листопада 2019 13:07
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги товару розглядатиметься, якщо він буде відповідати вимогам вказаним в Додатку 5 до Тендерної документації.
Щодо програмного забезпечення LibreOffece розглядатиметься пакет який відповідатиме - «Пакету програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС та наявність україномовної підтримки від виробника на території України
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 233 688,00
UAH з ПДВ
233 688,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 252 497,70
UAH з ПДВ
252 497,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 09:16
Електронний підпис
28 листопада 2019 09:15
МВС 23.11.2019.pdf
28 листопада 2019 09:15
ДФС довидка 26_11_2019.zip
19 листопада 2019 14:58
Електронний підпис
19 листопада 2019 14:50
с налоговой по 21 ноября.pdf
19 листопада 2019 14:50
МВС с 9 ноября.pdf
15 листопада 2019 14:43
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:28
Финзвит 3 кв 2019.pdf
15 листопада 2019 14:28
водяне досвид.zip
15 листопада 2019 14:28
ид_код кки.pdf
15 листопада 2019 14:28
паспорт кки.pdf
15 листопада 2019 14:28
Опис ВСЕСВИТ.pdf
15 листопада 2019 14:28
Выписка от 31.05.2019.pdf
15 листопада 2019 14:28
Доверенность aia 2019.pdf
15 листопада 2019 14:28
ВИТЯГ 11.12.2018 - Document_USR_1004387031.pdf
15 листопада 2019 14:28
Відгуки та договори(1).zip
15 листопада 2019 14:28
наказ+протокол.pdf
15 листопада 2019 14:28
витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2019 14:28
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 233 688,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
233 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 07:57
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 08:16
img321.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 08:06
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 08:02
img321.pdf укладений
02 грудня 2019 08:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол
Номер договору про закупівлю: 321
Договір:
Номер додаткової угоди: 321
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 233 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 948,00 UAH)