Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пилосмок та сушарки для рук ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002666-b 30f9418c113340b5be8b803d979762b7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Проніна

+380673475741 zosh4779@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 47 маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031598
Місцезнаходження: 87520, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЛУТА, 32
Контактна особа: Наталія Проніна
+380673475741
zosh4779@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 19:00
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Сушарка для рук Valera HANDY (або аналог) - 10 шт, Пилосмок миючий в металевому корпусі Soteco Pony 300 (або аналог) – 1 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Сушарка для рук Valera HANDY (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 штука
Пилосмок миючий в металевому корпусі Soteco Pony 300 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87520, Україна, Донецька область, м. Маріуполь , вул. Лута, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 17:46
дод.4, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.1, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.3, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
оголошення побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.2, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:46
дод.4, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.4, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.1, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.3, побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
оголошення побутова техніка.doc
01 листопада 2019 17:15
дод.2, побутова техніка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 08:24
Дата відповіді: 04 листопада 2019 11:39
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! 1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження. 2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам. 3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА 40 999,00
UAH з ПДВ
40 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:24
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:23
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:21
18. ДОВІДКА ст.17.pdf
11 листопада 2019 15:21
24. Довідка щодо санкцій.pdf
11 листопада 2019 15:21
06. Виписка.pdf
11 листопада 2019 15:21
21. Лист згода.pdf
11 листопада 2019 15:21
02. Технічні характеристики.pdf
11 листопада 2019 15:21
13. Довідка на товар.pdf
11 листопада 2019 15:21
03. Інструкція SOTECO RIO.pdf
11 листопада 2019 15:21
05. Паспорт+ІПН.pdf
11 листопада 2019 15:21
07. Витяг.PDF
11 листопада 2019 15:21
16. Довідка екологія.pdf
11 листопада 2019 15:21
04. Інструкція VALERA HANDY.pdf
11 листопада 2019 15:21
23. Довідка несертифікація.pdf
11 листопада 2019 15:21
08. Довідка ПАТ ПУМБ.pdf
11 листопада 2019 15:21
01. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 листопада 2019 15:21
10. Довідка щодо підпису.pdf
11 листопада 2019 15:21
19. Довідка ст50.pdf
11 листопада 2019 15:21
17. Довідка заборгованність.pdf
11 листопада 2019 15:21
20. Довідка щодо санкцій.pdf
11 листопада 2019 15:21
14. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#2253500762
Переможець 40 999,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 18:34

Документи

13 листопада 2019 18:33
пр-л перем. поб. тех.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 18:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАЙЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА
#2253500762
40 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 18:33
пр-л перем. поб. тех.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп. сушарки.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 16:26
дог. сушарки.PDF укладений
26 листопада 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 47/31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 999,00
UAH