Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1: система збереження даних; лот 2: сервер
Очікувана вартість
3 675 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002644-b 04108b5efdeb4a52b06fff6039b6b19b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 675 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Тендерна документація

01 листопада 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 17:09
Проект договору.docx
01 листопада 2019 17:09
Тендерна документація - СЗД, СЕРВЕР 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-002644-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АВІСТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:35636178
Дата подання: 20 листопада 2019 18:09
Усунення порушень згідно частини 1 статті 30 Закону
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі", Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (у подальшому іменується як "Замовник") на веб-порталі публічних закупівель було оголошено відкриті щодо закупівлі ЛОТ 1 - система збереження даних - 1 комплект (код згідно ДК 021:2015: 48820000-2 "Сервери" (лот 1: код ДК 021:2015 – 48820000-2 "Сервери" (система збереження даних); лот 2: код ДК 021:2015 – 48820000-2 "Сервери" (сервер)), про що свідчить номер оголошення UA-2019-11-01-002644-b.
ТОВ "Авіста Груп" вважає, що тендерна пропозиція на ЛОТ 1 ТОВ "Спеціальні Системи" має бути відхилена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" і обґрунтовує свою позицію наступними доводами.
Пропозиція, подана ТОВ "Спеціальні системи" не задовольняє вимоги Тендерної документації на закупівлю системи збереження даних через наявність трудових крижок працівників, відсканованих в неповному вигляді. Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про трудові книжки працівників» №301 від 27 квітня 1993 р., якою затверджений зразок бланку трудової книжки, трудова книжка працівника повинна містити 64 сторінки. Але ТОВ "Спеціальні системи" надав відскановані трудові книжки лише на кількох сторінках, що порушує цілісність наданих документів. До того ж Тендерна документація не передбачає надання будь-яких документів пропозиції учасників в неповному вигляді та таке оформлення документів не є формальною помилкою згідно Тендерної документації та законодавства.
За таких обставин, на наше переконання, пропозиція ТОВ "Спеціальні системи" повинна бути відхилена Замовником згідно з п.4) ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" як така, що не відповідає умовам Тендерної документації, у зв’язку з наданням відсканованих документів в неповному вигляді.
На підтвердження наявності підстав для відхилення пропозиції ТОВ "Спеціальні системи" через надання відсканованих документів в неповному вигляді свідчать чисельні рішення Антимонопольного Комітету, як наприклад Рішення №2344-р/пк-пз від 04.03.2019, №5802-р/пк-пз від 11.05.2019, №7095- р/пк-пз від 03.06.2019, №14610-р/пк-пз від 10.10.2019 тощо.
Чинне законодавство України про публічні закупівлі передбачає, добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
У зв'язку з вище зазначеним, залишаючи за собою право на захист наших прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ВИМАГАЄМО прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спеціальні Системи" згідно п.4) ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі", через її не відповідність умовам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 листопада 2019 18:16
Причина: Не вірно сформована
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002644-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВІСТА ГРУП", Код ЄДРПОУ:35636178
Дата подання: 20 листопада 2019 18:18
Усунення порушень згідно частини 1 статті 30 Закону
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі", Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру (у подальшому іменується як "Замовник") на веб-порталі публічних закупівель було оголошено відкриті щодо закупівлі ЛОТ 1 - система збереження даних - 1 комплект (код згідно ДК 021:2015: 48820000-2 "Сервери" (лот 1: код ДК 021:2015 – 48820000-2 "Сервери" (система збереження даних); лот 2: код ДК 021:2015 – 48820000-2 "Сервери" (сервер)), про що свідчить номер оголошення UA-2019-11-01-002644-b.
ТОВ "Авіста Груп" вважає, що тендерна пропозиція на ЛОТ 1 ТОВ "Спеціальні Системи" має бути відхилена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" і обґрунтовує свою позицію наступними доводами.
Пропозиція, подана ТОВ "Спеціальні системи" не задовольняє вимоги Тендерної документації на закупівлю системи збереження даних через наявність трудових крижок працівників, відсканованих в неповному вигляді. Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про трудові книжки працівників» №301 від 27 квітня 1993 р., якою затверджений зразок бланку трудової книжки, трудова книжка працівника повинна містити 64 сторінки. Але ТОВ "Спеціальні системи" надав відскановані трудові книжки лише на кількох сторінках, що порушує цілісність наданих документів. До того ж Тендерна документація не передбачає надання будь-яких документів пропозиції учасників в неповному вигляді та таке оформлення документів не є формальною помилкою згідно Тендерної документації та законодавства.
За таких обставин, на наше переконання, пропозиція ТОВ "Спеціальні системи" повинна бути відхилена Замовником згідно з п.4) ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" як така, що не відповідає умовам Тендерної документації, у зв’язку з наданням відсканованих документів в неповному вигляді.
На підтвердження наявності підстав для відхилення пропозиції ТОВ "Спеціальні системи" через надання відсканованих документів в неповному вигляді свідчать чисельні рішення Антимонопольного Комітету, як наприклад Рішення №2344-р/пк-пз від 04.03.2019, №5802-р/пк-пз від 11.05.2019, №7095- р/пк-пз від 03.06.2019, №14610-р/пк-пз від 10.10.2019 тощо.
Чинне законодавство України про публічні закупівлі передбачає, добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
У зв'язку з вище зазначеним, залишаючи за собою право на захист наших прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ВИМАГАЄМО прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спеціальні Системи" згідно п.4) ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі", через її не відповідність умовам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 18:53
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Станом на дату подання вимоги UA-2019-11-01-002644-b.b2 (дата подання: 20 листопада 2019 о 18:18 год) щодо усунення порушень згідно частини 1 статті 30 Закону період подання тендерних пропозицій завершений та електронною системою закупівель проведена оцінка поданих учасниками тендерних пропозицій. Наразі замовником також здійснено розгляд поданих учасниками тендерних пропозицій та прийняте рішення про визначення переможця процедури закупівлі, відповідно до законодавства.
Зважаючи на наведене вимогу UA-2019-11-01-002644-b.b2 щодо усунення порушень згідно частини 1 статті 30 Закону залишено без розгляду.
Додатково повідомляємо, що рішенням тендерного комітету від 21.11.2019 № 95 тендерна пропозиція ТОВ «СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ» по лоту 1 була відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.

Документи подані скаржником

20 листопада 2019 18:09
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: система збереження даних
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 листопада 2019 12:15
Закінчення: 19 листопада 2019 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
система збереження даних
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Дата доставки: 19 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 08:25
Дата відповіді: 05 листопада 2019 18:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (лот 1: код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (система збереження даних); лот 2: код ДК 021:2015 – 48820000-2 «Сервери» (сервер)) (далі –Товар) за лотом 1 визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Разом з тим технічні та якісні характеристики запропонованого учасником Товару не повинні бути гіршими ніж такі, що передбачені умовами тендерної документації, а також з урахуванням того, що: до розгляду приймаються пропозиції тільки від провідних світових виробників систем збереження даних; обладнання, що постачається, не повинно мати статус EOL/EOS (End-of-Life/End-of-Support) або подібного; обладнання, що пропонується до постачання, повинно бути новими та невживаними, з датою виробництва 2018-2019 років.
По-друге. Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Отже, тендерні пропозиції мають право подавати подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
По-третє. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю кожної тендерної пропозиції, незалежно від статусу платника податків учасника та обраної ним системи оподаткування.
По-четверте. Тендерна документація на закупівлю Товару складена відповідно до законодавства про публічні закупівлі з урахуванням вимог до її змісту, встановлених статтею 22 Закону на основі примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Умовами тендерної документації передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх тендерних пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгової марки, а також необхідні технічні характеристики.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спеціальні Системи" 2 991 360,00
UAH з ПДВ
2 976 360,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 2 995 200,00
UAH з ПДВ
2 980 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 2 998 909,09
UAH з ПДВ
2 998 909,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 09:39
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:57
Тендерна пропозиція.rar
17 листопада 2019 20:56
Кваліфікаційні критерії.rar
17 листопада 2019 20:56
Технічні критерії.rar

Публічні документи

18 листопада 2019 09:38
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:37
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 09:37
Таблиця відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:37
Статут.pdf
18 листопада 2019 09:37
сертифікат ISO9001:2015.pdf
18 листопада 2019 09:36
сертифікат ISO14001:2015.pdf
18 листопада 2019 09:36
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 09:36
Призначення керівника.pdf
18 листопада 2019 09:36
ПДВ витяг.PDF
18 листопада 2019 09:36
Лист від виробника.pdf
18 листопада 2019 09:36
Довідка статті 17 закону.pdf
18 листопада 2019 09:36
Довідка про санкції.pdf
18 листопада 2019 09:36
Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2019 09:36
Довідка про ліцензії.pdf
18 листопада 2019 09:36
Декларація відповідності 2.pdf
18 листопада 2019 09:35
Декларація відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:35
Аналогічний договір.pdf
18 листопада 2019 09:35
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 20:39
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:34
Статут.pdf
17 листопада 2019 20:34
ПДВ виписка.pdf
17 листопада 2019 20:34
Договір.pdf
17 листопада 2019 20:34
Тендерна пропозиція СЗД.pdf
17 листопада 2019 20:34
Таблиця відповідності СЗД.pdf
17 листопада 2019 20:34
Лист підтвердження Dorado.pdf
17 листопада 2019 20:34
Авторизаційний лист Dorado.pdf
15 листопада 2019 11:12
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:08
Тендерна пропозиція СЗД.pdf
15 листопада 2019 11:08
Таблиця відповідності СЗД.pdf
15 листопада 2019 11:08
Статут.pdf
15 листопада 2019 11:08
ПДВ виписка.pdf
15 листопада 2019 11:08
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеціальні Системи"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціальні Системи"
#39882593
Відхилено 2 976 360,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 17:33
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»
#37142603
Відхилено 2 980 200,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 18:06
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
Переможець 2 985 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 18:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП"
#35636178
2 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 22:03
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 18:33
Забезпечення виконання договору - ЛОТ 1.pdf укладений
03 грудня 2019 18:32
Договір - ЛОТ 1.pdf укладений
03 грудня 2019 18:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 985 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 497 500,00 UAH)