Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання в комплекті
Очікувана вартість
229 500,00 UAH
UA-2019-11-01-002489-b fd0df7e6b8f940ca8a989e7d210045ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 12:27
Очікувана вартість: 229 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 147,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання в комплекті

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Грушевського,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Продавець надає Замовнику належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:33
Додаток №1 Технічний опис нова редакція.doc
07 листопада 2019 13:33
Перелік змін до тендерної документації.docx
07 листопада 2019 13:33
Додаток 1 порівняльна таблиця.docx
01 листопада 2019 16:32
Дод 4 Проєкт договору.doc
01 листопада 2019 16:32
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
01 листопада 2019 16:32
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
01 листопада 2019 16:32
ДКТ - комп. обладнання.doc
07 листопада 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:33
Додаток №1 Технічний опис нова редакція.doc
01 листопада 2019 16:32
Додаток №1 Технічний опис.doc
07 листопада 2019 13:33
Перелік змін до тендерної документації.docx
07 листопада 2019 13:33
Додаток 1 порівняльна таблиця.docx
01 листопада 2019 16:32
Дод 4 Проєкт договору.doc
01 листопада 2019 16:32
ДОДАТОК №3 Перелік документів.doc
01 листопада 2019 16:32
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
01 листопада 2019 16:32
ДКТ - комп. обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 01 листопада 2019 19:13
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! В тендерній документації замовника в додатку 3 п.4,6 пп. 3 зазначено: авторизаційний лист виробника (окрім Російського виробника), дана вимога стосується всіх складивих комплекту предмету закупівлі, до яких передбачено наявність даного листа відповідно до законодавства.
Документація
Дата подання: 03 листопада 2019 18:56
Дата відповіді: 04 листопада 2019 08:16
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 04 листопада 2019 10:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника. 2) згідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Для платників ПДВ: копія Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копія Свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку., тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
Щодо вимог до ПЗ
Дата подання: 06 листопада 2019 21:37
Дата відповіді: 07 листопада 2019 11:16
Шановний Замовник! Просимо більш детально вказати вимоги до ПЗ: "Преінстальована ліцензійна Windows 10" , а саме: яка версія вимагаэться Вами, Professional ? А також, просимо надати роз'яснення, яким чином Офісний пакет WPSOffice може відповідати вимогам, що прописані у Наказі МОН щодо рекомендацій до ПЗ, що закуповується навчальними закладами, якщо WPSOffice не має навіть українського інтерфейсу, вже не кажучи про підтримку виробника ПЗ на території України. Просимо передивитись та змінити ваші вимоги до ПЗ, що планується до закупівлі у даній тендерній процедурі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни в документацію.
Документація
Дата подання: 07 листопада 2019 15:15
Дата відповіді: 07 листопада 2019 15:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1. У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари. У розумінні цієї тендерної документації любі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі, джерело його походження або виробника всі такі посилання вживаються у значенні (або еквівалент), але показники товару мають бути не гірше ніж в технічних вимогах замовника
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-002489-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 29 листопада 2019 16:49
неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику
1) Згідно технічних вимог замовник вимагав Процесор: не гірше IntelPentium G4560 (3.5 ГГц) 2 ядра , учасник ФОП Скоркіна М.В. запропонував до розгляду процессор i3-4160 BOX . Запропонований процессор не може розглядатись як аналог, оскільки розрахований для материнських плат на сокеті Socket 1150 , яка підтримує тип оперативної памяті ddr3 , що значно гірше ніж того вимагав замовник, адже з процессором Intel Pentium G4560 підтримує оперативну память ddr4
2) Також згідно технічного завдання повинен бути преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
Учасник ж запропонував WPS Office , перейшовши за посиланням на безкоштовне завантаження,що наведено нижче, можна переконатись , що у даному додатку відсутній україномовний інтерфейс
https://www.microsoft.com/uk-ua/p/wps-office-for-free/9pl7xqb5rbfr?activetab=pivot:reviewstab

Тому просимо відхилити учасника ФОП Скоркіна М.В. , як таку що не відповідає технічним вимогам Вашої ТД ,
З повагою та надією на розуміння Олена Балюк 067 504 83 83
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2019 23:49
Тендерний комітет здійснює закупівлі через систему PROZORRO, суворо дотримуючись вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», створюючи рівні умови для всіх учасників закупівель, чесний та неупереджений розгляд та оцінку їх пропозицій.
При порівнянні технічних характеристик процесору i3-4160 (3.6 ГГц) 2 ядра і IntelPentium G4560 (3.5 ГГц) 2 ядра по швидкодії перевага надана процесору i3-4160 (3.6 ГГц) 2 ядра. Про тип оперативної пам’яті, з яким працює даний процесор, в технічній характеристиці мова не йдеться. Вимога про об’єм оперативної пам’яті RAM 4 Гб учасником дотримана. Щодо вимоги: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, а також згідно пункту 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник звернувся до учасника за підтвердженням даної вимоги. Учасником було надано гарантійний лист, щодо підтвердження зазначеної вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В. 207 315,00
UAH з ПДВ
206 167,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 212 184,00
UAH з ПДВ
207 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 19:10
Довідка з податкової
21 листопада 2019 19:10
Довідка з МВС
18 листопада 2019 15:31
цінова пропозиція (оновлена)
15 листопада 2019 20:23
Електронний підпис
15 листопада 2019 20:21
Витяг з ЄДРОПУ.pdf
15 листопада 2019 20:21
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 20:21
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 20:21
Проєкт договору.pdf
15 листопада 2019 20:21
Паспорт.pdf
15 листопада 2019 20:21
Кваліфікаційна частина.pdf
15 листопада 2019 20:21
Ідентифікаційний код.pdf
15 листопада 2019 20:21
Довідка щодо постачання.pdf
15 листопада 2019 20:21
Довідка щодо ліцензії.pdf
15 листопада 2019 20:21
Довідка щодо витрат.pdf
15 листопада 2019 20:21
Iнструкцiя_ПК_Technic-Pro.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 16:47
Електронний підпис
17 листопада 2019 16:46
Дод 4 Проєкт договору.pdf
17 листопада 2019 16:46
Витяг ПДВ копія.pdf
17 листопада 2019 16:46
повноваження директора.pdf
17 листопада 2019 16:46
Витяг 05.11.19.pdf
17 листопада 2019 16:46
Статут.pdf
17 листопада 2019 16:46
довідка санкції.pdf
17 листопада 2019 16:46
13412297_пропозиція.pdf
17 листопада 2019 16:46
відомості про учасника.pdf
17 листопада 2019 16:46
відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скоркіна М.В.

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
Переможець 206 167,50
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
206 167,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:13
Договір №182 від 02.12.2019р..pdf укладений
02 грудня 2019 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 206 167,50
UAH