Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002483-b e53139726ff1411baf490d8476ca0230
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Циба

+380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Юлія Циба
+380976606325
tsibae@vn.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:57
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8784 людино-година
Фізична охорона адмінбудівлі;
джерело фінансування-кошти державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Форма розрахунків - безготівкова. Оплата послуг охорони здійснюється Замовником щомісячно на протязі 10 (десяти) календарних днів після підписання актів виконаних робіт та рахунків, наданих Охороною. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:48
Зміни .docx
06 листопада 2019 16:48
Т.Д. ОХОРОНА 2020 зі змінами.doc
01 листопада 2019 16:30
Т.Д. ОХОРОНА 2020.doc
06 листопада 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:48
Зміни .docx
06 листопада 2019 16:48
Т.Д. ОХОРОНА 2020 зі змінами.doc
01 листопада 2019 16:30
Т.Д. ОХОРОНА 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Права на застосування зброї
Дата подання: 05 листопада 2019 10:22
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:23
Шановний Замовнику! У додатку 1 до ТД Вами зазначено: Обов’язки Учасника: - персонал Учасника повинен мати законодавчо визначені права на застосування фізичної сили, спеціальних засобів та зброї з метою припинення правопорушень, протидії злочинності під час охорони громадського порядку на об’єкті; Чи необхідна зброя? Поясніть , будь ласка, яким чином повинно бути підтверджено права на застосування зброї персоналом Учасника? Якщо зброя необхідна зазначте, будь ласка, яка саме зброя та для чого вона потрібна? Заздалегідь дякуємо. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту.
Внутрішньооб'єктовий режим установлений у межах об'єкта охорони, забезпечується сукупністю заходів і правил внутрішнього розпорядку, обов'язкових для виконання особами, які на них перебувають.
Охорона майна здійснюється із застосуванням заходів охорони, спрямованих на забезпечення охорони недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, транспортних засобів, рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Стосовно зброї. Це пристрої для відстрілу гумових набоїв, власники цих пристроїв мають використовувати їх з дотримання основних правил, що визначають порядок застосування травматичної зброї. До особливостей використання травматичних пристроїв варто віднести:
- заборону стріляти по живих цілях із відстаней, менших за дозволену технічними характеристиками пристрою, як правило до 3,5 м;
- заборону стріляти в голову, шию, грудну клітину та область паху;
- відносно малу дальність ефективної дії пристрою, як правило 5–7 м, що передбачає наявність у його власника певних навичок у поводженні зі зброєю.
Навзаєм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 05 листопада 2019 15:37
внесення змін в ТД
документацією вимагається надання копії 1,2,11 сторінок паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Просимо внести зміни в документацію та передбачити також можливість надання копії ID-паспорту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 16:12
Доброго дня.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: в тендерній документації ДК 021:2015 «79710000-4» охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі) були враховані Ваші побажання крім надання копії 1,2,11 сторінок паспорту передбачено можливість надання копії ID-паспорту, що відображено у новій редакції тендерної документації, яка розміщена на вебпорталі Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 05 листопада 2019 15:42
внесення змін у ТД
тендерна документація передбачає загальний обсяг послуги у розмірі 8760 людино-годин., період надання послуг - 01 січня 2020 р. - 31 грудня 2020 р. Однак, оскільки 2020 рік має 366 днів, то загальна кількість годин у вказаний період буде становити 8 784 людино-годин. Відповідно, просимо внести зміни в документацію та привести показники до єдиного значення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 16:04
Доброго дня.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне: в пункті 4.3 Розділу I (Загальні положення) та Додатку 1 до тендерної документації ДК 021:2015 «79710000-4» охоронні послуги (фізична охорона адмінбудівлі) була допущена технічна помилка яка усунена, що відображено у новій редакції тендерної документації, яка розміщена на вебпорталі Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 05 листопада 2019 16:04
Дискримінаційні умови
Тендерною документацією вимагається наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності (адміністративних будівель органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, тощо), які виконувалися учасником протягом 2012-2019 рр., з додаванням копій аналогічних договорів (не менще трьох договорів). Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників з огляду на наступне. Відповідно до ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" одним із кваліфікаційних критеріїв для учасників є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не виокремлює окремо вид власності/тип об'єкту щодо якого виконувався/виконується аналогічний договір. Окрім того, Закон України "Про охоронну діяльність" та "ліцензійні умови провадження охоронної діяльності" також не розмежовують надання послуг з охорони стосовно державної, комунальної чи приватної власності; послуги мають надаватись з однаковою якістю не залежно від власності об'єкту. Таким чином, вимога щодо наявності аналогічного договору виключно з підприємством/організацією державної власності є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушує вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (недискримінація учасників). Окрім того, вказана вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників та, як наслідок, призведе до зменшення конкуренції та порушення ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - максимальна економія та ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, як зазначалось вище, Закон про публічні закупівлі передбачає надання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, тобто одного договору, а тому вимога про надання трьох договорів не відповідає вимогам законодавства. Враховуючи вищевказане, вимагаємо виключити вимогу, щодо охорони обєктів "державної" власності та "не менше трьох договорів".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 16:36
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо. Згідно статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Так, згідно пункту 3 додатку 3 замовником вимагається оригінал довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою учасника за наявністю) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання договорів щодо охорони об’єктів державної власності (адміністративних будівель органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, тощо), які виконувалися учасником протягом 2012-2019 рр., з додаванням копії аналогічного договору.
На думку замовника, аналогічними договорами є договори, з охорони об’єктів державної власності, оскільки Головне управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області є державною установою, а відтак, дана вимога не може вважатись дискримінаційною. Крім того, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у визначенні кількості договорів, які підтверджують досвід надання аналогічних послуг. На думку Головного управління Державної казначейської служби значна кількість укладених та виконаних належним чином договорів свідчить про безперечний досвід у сфері надання охоронних послуг та позитивну репутацію учасника. Це в свою чергу дозволить зробити вибір на користь учасника, який сумлінно та належним чином, враховуючи специфіку об’єкта, який підлягає охороні, буде виконувати умови договору, а це дозволить ефективно використати бюджетні кошти. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, а тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 22 листопада 2019 12:31
Вимога щодо скасування рішення про обрання переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Вимога в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 15:22
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника повинна відповідати тендерній документації замовника.
Розділом ІІІ тендерної документації Головного Управління Державної казначейської служби України у Вінницькій області визначено механізм підготовки та вимоги до тендерної пропозиції учасника.
Так, пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1,2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасниками у складі пропозиції у довільній формі.
Пунктом 5 розділу ІІІ передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17, шляхом оприлюднення їх через електронну систему закупівель та додатково надає їх замовнику у паперовому вигляді.
Таким чином, тендерною документацією Головного управління передбачено, що на етапі подання пропозицій учасниками процедури закупівлі надають в довільній формі інформацію про відповідність учасника вимогам ч.1 та 2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток 3 до тендерної документації визначає загальний перелік документів, які повинен надати учасник для участі в процедурі закупівлі та перелік документів, які повинен надати учасник, який визнаний переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Що стосується надання кольорових сканкопій документів, то замовник вважає, що усі документи, подані учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідають вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 09 грудня 2019 10:36
Вимога щодо скасування рішення щодо обрання переможця. Вимога в прикріпленому файлі
Вимога прикріленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 18:24

За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" на думку Головного управління відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002483-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:41680942
Дата подання: 10 грудня 2019 11:35
Звернення до ОК Кардинал
Шановний ОК Кардинал.
Звертаємо Вашу увагу перш ніж упереджено писати скаргу та підготовлювати власну цінову пропозицію уважно вивчайте тендерну документацію. На майбутнє звертаємо Вашу увагу на п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону Тендерної документації замовника, в якій вказано, що : " До встановлення Кабінетом Міністрів України порядку видачі єдиного документа, що підтверджує відповідність учасника вимогам, визначеним частинами першою і другою статті 17 Закону, на підтвердження вимог згідно із статтею 17 Закону від учасників вимагається надання інформації у довільній формі, а від переможців процедури закупівлі – документальне підтвердження такої інформації згідно із законодавством – відповідно до Додатку 3."
Тому просимо ОК Кардинал Уважно вивчати тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 грудня 2019 18:20
Розглянувши Ваше звернення до ОК Кардинал, повідомляємо, що Головне управління погоджується із Вашою позицією з приводу згаданого питання.

Документи

06 листопада 2019 16:12
Т.Д. ОХОРОНА 2020 зі змінами.doc

Документи

06 листопада 2019 16:04
Т.Д. ОХОРОНА 2020 зі змінами.doc

Документи подані скаржником

22 листопада 2019 12:31
Вимога №987 від 22.11.2019 р..PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ" 270 000,00
UAH з ПДВ
250 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 280 297,44
UAH з ПДВ
251 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки 317 717,28
UAH з ПДВ
310 690,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 333 352,80
UAH з ПДВ
317 629,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:39
Інформ довідка банкрутсво.pdf
22 листопада 2019 15:39
Довідка ДПС.pdf
22 листопада 2019 15:39
Довідка до п.2 ст.17.pdf
22 листопада 2019 15:39
Тендерна пропозиція нова.pdf
15 листопада 2019 10:22
Електронний підпис
15 листопада 2019 10:08
Копія Статуту.pdf
15 листопада 2019 10:08
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 10:08
Проект Договору.pdf
15 листопада 2019 10:08
Лист провадж по Статуту.pdf
15 листопада 2019 10:08
Копія паспорта.pdf
15 листопада 2019 10:08
Копія Ліцензії МВС.pdf
15 листопада 2019 10:08
Копія анал Договору 5 (2).pdf
15 листопада 2019 10:08
Копія Анал Договор 7.pdf
15 листопада 2019 10:08
Копія Анал Договор 2.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка технічні кількісні.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка працівники.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка мат база.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка захист довкілля.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка економ конкур..pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка еколог. безпека.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка відпов ст. 17.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка відомості про ПП.pdf
15 листопада 2019 10:08
Довідка аналог Договорів.pdf
15 листопада 2019 10:08
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 11:36
Несклада, кор..zip
10 грудня 2019 11:36
Dovidka_19315459930280973442.pdf(1).p7s
10 грудня 2019 11:36
Dovidka_19315459930280973442.pdf
15 листопада 2019 15:20
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 15:20
Ліцензія.pdf
15 листопада 2019 15:20
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 15:20
Лист-згода з договором.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка щодо тех. вимог .pdf
15 листопада 2019 15:20
Копія паспорту керівника.pdf
15 листопада 2019 15:20
Статут.pdf
15 листопада 2019 15:20
Протокол.pdf
15 листопада 2019 15:20
Наказ.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка щодо повноважень.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка працівники.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка пояснення.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка захист довкілля.pdf
15 листопада 2019 15:20
Договір, акти 3.pdf
15 листопада 2019 15:20
Договір, акти 2.pdf
15 листопада 2019 15:20
Договір з актами 1.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка досвід.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка про повязаних осіб .pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка корупція.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка до санкцій.pdf
15 листопада 2019 15:20
Довідка банкрутство.pdf
15 листопада 2019 15:20
Відповідність ст.17.pdf
15 листопада 2019 15:20
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 15:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 15:20
Витяг єд.податок Самсон.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 16:11
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:09
ст.17.PDF
14 листопада 2019 16:09
протокол загальних зборів.PDF
14 листопада 2019 16:09
Проект договору.PDF
14 листопада 2019 16:09
Тендерна пропозиція.PDF
14 листопада 2019 16:09
статут.pdf
14 листопада 2019 16:09
Лист-відгук Прокуратура.pdf
14 листопада 2019 16:09
Лист Відгук ДФС.pdf
14 листопада 2019 16:09
Копія договору Прокуратура.PDF
14 листопада 2019 16:09
Договір університет.PDF
14 листопада 2019 16:09
Договір оренди приміщення.PDF
14 листопада 2019 16:09
Договір казначейство копія.PDF
14 листопада 2019 16:09
Договір ДФС.pdf
14 листопада 2019 16:09
Довідка про формений одяг.PDF
14 листопада 2019 16:09
Довідка про працівників.PDF
14 листопада 2019 16:09
Довідка про повязаних осіб.PDF
14 листопада 2019 16:09
Довідка про ліцензію.PDF
14 листопада 2019 16:09
Довідка про банкрутство.pdf
14 листопада 2019 16:09
Відомості про учасника.PDF
14 листопада 2019 16:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 16:09
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

16 листопада 2019 10:24
Електронний підпис
16 листопада 2019 10:22
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:16
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:03
Розяснення щодо ліцензії.PDF
15 листопада 2019 14:03
Пульт.PDF
15 листопада 2019 14:03
Проект договору погодження.PDF
15 листопада 2019 14:02
п.7 ч.1 Ст.17.PDF
15 листопада 2019 14:02
п.6 ч.1 Ст.17.PDF
15 листопада 2019 14:02
п.4 ч.1 Ст.17.PDF
15 листопада 2019 14:02
п.2 ч.1 Ст.17.PDF
15 листопада 2019 14:02
п.1 ч.1 Ст.17.PDF
15 листопада 2019 14:02
Лист-згода на обробку даних.PDF
15 листопада 2019 14:02
Копія Статуту з описом.PDF
15 листопада 2019 14:02
Документ_ЄДР_1005951883.zip
15 листопада 2019 14:02
Довідка санкції.PDF
15 листопада 2019 14:02
ДОВІДКА про ПЕРСОНАЛ.PDF
15 листопада 2019 14:02
Довідка МВС -5осіб.PDF
15 листопада 2019 14:01
Довідка ГШР.PDF
15 листопада 2019 14:01
Довідка (2).zip
15 листопада 2019 14:01
011-1-Протокол на директора.pdf
15 листопада 2019 14:01
01-3-Документи фото Пассат.pdf
15 листопада 2019 14:01
01-3-Документи на Туксон.PDF
15 листопада 2019 14:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"
#38135487
Рішення скасоване 250 999,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:43
Приватне підприємство "ФОРТ-ГАРАНТ"
#38135487
Відхилено 250 999,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:53
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
Переможець 251 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:57

Документи

05 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
05 грудня 2019 16:48
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"
#40945059
251 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:34
Договір охорона.pdf укладений
24 грудня 2019 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 958,88
UAH