Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дискові полиці
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002378-b 3580afd895b648c9a06e2daba6cea02c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Будченко

+380442499673 budchenko@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ
Код ЄДРПОУ: 39411771
Вебсайт: http://land.gov.ua/
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Народного Ополчення, буд. 3
Контактна особа: Віталій Будченко
+380442499673
budchenko@land.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:48
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
дискові полиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:09
Проект договору.docx
01 листопада 2019 16:09
Тендерна документація - ДИСКОВІ ПОЛИЦІ 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 05 листопада 2019 18:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. При цьому технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та містить опис поточної (наявної) конфігурації системи зберігання даних (далі – СЗД) Замовника.
Разом з тим технічні та якісні характеристики запропонованого учасником Товару не повинні бути гіршими ніж такі, що передбачені умовами тендерної документації, а також з урахуванням того, що: запропонований Товар та його компоненти повинні бути повністю сумісними (на рівні інтерфейсів комутації, необхідного функціоналу та відмовостійкості) з існуючою системою зберігання даних (далі – СЗД) замовника; постачання Товару не повинно створювати умови необхідності заміни наявного у замовника обладнання СЗД та програмного забезпечення; пропоновані модулі Товару повинні бути сучасними, та такими, що мають останні стабільні версії програмного забезпечення.
По-друге. Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини другої статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Отже, тендерні пропозиції мають право подавати подають будь-які особи (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці) не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування.
По-третє. Відповідно до частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію визначені частиною першою розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель за кінцевою вартістю кожної тендерної пропозиції, незалежно від статусу платника податків учасника та обраної ним системи оподаткування.
По-четверте. Тендерна документація на закупівлю Товару складена відповідно до законодавства про публічні закупівлі з урахуванням вимог до її змісту, встановлених статтею 22 Закону на основі примірної тендерної документації, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Умовами тендерної документації передбачена необхідність зазначення учасниками в своїх тендерних пропозиціях конкретне найменування пропонованого Товару, його виробника та торгової марки, а також необхідні технічні характеристики.
Відповідь на запитання надана відділом закупівель Департаменту фінансового забезпечення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спеціальні Системи" 1 996 080,00
UAH з ПДВ
1 986 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 1 995 432,00
UAH з ПДВ
1 995 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 1 998 000,00
UAH з ПДВ
1 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 17:31
тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 17:31
Довідка з ДФС.pdf
25 листопада 2019 17:31
Довідка МВС.pdf
25 листопада 2019 17:31
Довідка МВС.p7s
18 листопада 2019 09:39
Електронний підпис
17 листопада 2019 21:00
тендерна пропозиція.rar
17 листопада 2019 21:00
Кваліфікаційні критерії.rar
17 листопада 2019 21:00
Технічні критерії.rar

Публічні документи

18 листопада 2019 09:50
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:50
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 09:50
Таблиця відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:50
Статут.pdf
18 листопада 2019 09:50
сертифікат ISO9001:2015.pdf
18 листопада 2019 09:50
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 09:50
Призначення керівника.pdf
18 листопада 2019 09:50
ПДВ витяг.PDF
18 листопада 2019 09:50
Лист від виробника.pdf
18 листопада 2019 09:50
Довідка статті 17 закону.pdf
18 листопада 2019 09:50
Довідка про санкції.pdf
18 листопада 2019 09:50
Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2019 09:50
Довідка про ліцензії.pdf
18 листопада 2019 09:50
Декларація відповідності.pdf
18 листопада 2019 09:50
Декларація відповідності 2.pdf
18 листопада 2019 09:50
Аналогічний договір.pdf
18 листопада 2019 09:50
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 20:36
Електронний підпис
17 листопада 2019 20:27
авторизаційний лист.pdf
17 листопада 2019 20:27
Лист підтвердження.pdf
15 листопада 2019 11:24
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:20
Таблиця відповідності.pdf
15 листопада 2019 11:20
Статут.pdf
15 листопада 2019 11:20
ПДВ виписка.pdf
15 листопада 2019 11:20
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спеціальні Системи"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціальні Системи"
#39882593
Переможець 1 986 080,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціальні Системи"
#39882593
1 986 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 22:13
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 18:27
Договір.pdf укладений
03 грудня 2019 18:26
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
03 грудня 2019 18:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 986 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 331 013,33 UAH)