Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт благоустрію Дружківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради, розташованої за адресою: вул. Козацька, 86" (завершення робіт)
Очікувана вартість
2 375 096,40 UAH
UA-2019-11-01-002335-b 5b1df2c347f94a01bc434169fcb3b4a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Винокуров

+380932682037 bud.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юрій Винокуров
+380932682037
bud.d@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 23:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:13
Очікувана вартість: 2 375 096,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 252,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС1. Строк виконання - 90 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 8527,52 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт благоустрію Дружківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Дружківської міської ради, розташованої за адресою: вул. Козацька, 86" (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Козацька,86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%
01 листопада 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:02
Специфікація Дружківка ЗОШ №17 Капрем благоус (зав роб).rar
01 листопада 2019 16:02
Проект Договору.docx
01 листопада 2019 16:02
ТД_№71 (457) Дружківка ЗОШ №17 Капрем благоус (зав роб).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОІВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 2 374 100,00
UAH з ПДВ
2 374 100,00
UAH з ПДВ
1 2 374 100 Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 2 372 596,72
UAH з ПДВ
2 372 596,72
UAH з ПДВ
1.0526315789 2 253 966.88 Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 11:03
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:00
документи засвідчені КЕП.zip
15 листопада 2019 11:00
10. Ліцензія.pdf
15 листопада 2019 11:00
9. Довідка банку.pdf
15 листопада 2019 11:00
8. Баланс.pdf
15 листопада 2019 11:00
6. Відомость обсягів робіт.pdf
15 листопада 2019 11:00
5. Субпідрядники.pdf
15 листопада 2019 11:00
4. Графік.pdf
15 листопада 2019 11:00
3. Зведена довідка.pdf
15 листопада 2019 11:00
2. Досвід.pdf
15 листопада 2019 11:00
1. Заява-пропозиція.pdf
15 листопада 2019 11:00
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 грудня 2019 16:52
Довідка МВД.pdf
03 грудня 2019 16:52
Довідка ДФС.pdf
15 листопада 2019 12:44
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:43
5._Субпiдрядники.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
9. Довідка банку.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
0.Банкiвс_ка_гарантiя.zip
15 листопада 2019 12:43
10.Ліцензія.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
8._Баланс.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
6._Вiдомiст__обсягiв_робiт.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
2. Досвід.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
4._Графiк.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
3.Зведена_довiдка.pdf.p7s
15 листопада 2019 12:43
1.Заява-пропозицiя.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПЕРША СПЕЦІАЛІЗОІВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 2 372 596,72
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
2 372 596,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2022 00:17
ду 4 від 27.07.2022 дог 122б-19.PDF зміни до договору
30 липня 2022 00:16
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 17:02
ду 3 від 29.12.2021 дог 122б-19.pdf зміни до договору
04 січня 2022 17:01
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 17:00
ду 2 від 01.03.2021 дог 122б-19.pdf зміни до договору
02 березня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:18
ду_1 від 24.12.2020 до Договору № 122б-19 від 12.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:12
122б-19 від 12.12.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація змін до договору у відповідності до положень п.6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 20.12.2020, зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. Підстава для публікації змін п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в ред. від 02.04.2020. Подовження строку дії договору до 31.12.2021. Через оновлення функціоналу майданчику та зміни порядку обчислення ПДВ задля оприлюднення змін до договору щодо подовження строку його дії (порада служби підтримки майданчику Zakupki.prom.ua), Замовник змушений виправити суму договору без ПДВ (з 1977163,93 грн. на 1977163,94 грн.) застосувавши підставу п.5 ч.4 ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 122 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Зміна умов попередньої оплати. Зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 122 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 122 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 3 від 29.12.2021 дог 122б-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 122 б-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 4 від 27.07.2022 дог 122б-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML