Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні таблички
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002324-b ● e6684fb0d378464db420e97e50841e19
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна +380629334247 mariupol.ttu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 16:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 16:05 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 24 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 шт
Інформаційні таблички. Розробка макету, виготовлення табличок. Матеріал основи ПВХ 3мм, друк на плівці, двостороння поклійка. Розміри, кількість та інформація згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Відповідно до документації, м.Маріуполь, вул.Миколаївська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 16:01 |
Проект договору 10 2019.doc |
01 листопада 2019 16:01 |
Кваліф.критерії.docx |
01 листопада 2019 16:01 |
Істотні умови порядку приймання-передачі товару (1) (1).docx |
01 листопада 2019 16:01 |
трафарет.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Cтрок поставки
Дата подання: 04 листопада 2019 15:30
Дата відповіді: 04 листопада 2019 16:25
Строк поставки до 30,112019 чи так як в договорі 14 календарних днів з дня заявки?
Відповідь: Доброго дня. Строк поставки, згідно з проектом договору.
Аукціон
Дата подання: 04 листопада 2019 15:52
Дата відповіді: 04 листопада 2019 16:24
дата аукціону 25,07,2019 р.?
Відповідь: Після завершення строку подання пропозицій автоматично система призначить дату і час проведення аукціону й повідомить про це учасників, що подали свої пропозиції.
Найменування
Дата подання: 05 листопада 2019 12:36
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:08
В ціновій пропозиції Учасник зазначає повну назву та ціну КОЖНОЇ ПОЗИЦІЇ технічної специфікації." - під поняттям "Кожна позиція" Ви маєте на увазі поділ за розмірами чи за дизайном?
Відповідь: Можна подати цінову пропозицію на три найменування з повним технічним описом.
1 Боковий трафарет 220*900мм
2 Передній трафарет 275*930мм
3 Задній трафарет 275*400мм
1 Боковий трафарет 220*900мм
2 Передній трафарет 275*930мм
3 Задній трафарет 275*400мм
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-002324-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 05 грудня 2019 16:10
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ПП "АНТАЛ" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Кваліфікаційних критеріях Документації закупівлі Замовником чітко зазначено "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА" і які мав надати Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 12 листопада 2019, 16:05 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагалися:
1. Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче, у якій "Учасник обов’язково повинен надати інформацію щодо найменування виробника(ків) продукції, міста та країни походження товару" (вимога зазначена на аркуші Цінової пропозиції).
3.2 Копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ.
З чіткою умовою, що "Усі документи подаються виключно в електронному вигляді і тільки через електронну систему закупівель (електронний майданчик)".
По цих пунктах ПП "АНТАЛ" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано, або ж подано невчасно.
У Ціновій пропозиції відсутня інформація про "місто" походження товару, що вимагалось.
А копія Статуту згідно п. 3.2 не подана до початку торгів.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП "АНТАЛ" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ПП "АНТАЛ" неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.
У Кваліфікаційних критеріях Документації закупівлі Замовником чітко зазначено "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА" і які мав надати Учасник торів у складі своєї пропозиції. І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 12 листопада 2019, 16:05 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагалися:
1. Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче, у якій "Учасник обов’язково повинен надати інформацію щодо найменування виробника(ків) продукції, міста та країни походження товару" (вимога зазначена на аркуші Цінової пропозиції).
3.2 Копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ.
З чіткою умовою, що "Усі документи подаються виключно в електронному вигляді і тільки через електронну систему закупівель (електронний майданчик)".
По цих пунктах ПП "АНТАЛ" не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано, або ж подано невчасно.
У Ціновій пропозиції відсутня інформація про "місто" походження товару, що вимагалось.
А копія Статуту згідно п. 3.2 не подана до початку торгів.
Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ПП "АНТАЛ" не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на майданчику торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.
Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ПП "АНТАЛ" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Зі своєї сторони гарантуємо поставку якісного товару у визначені терміни.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 15:04
На момент розгляду пропозиції учасника ПП "АНТАЛ" необхідні документи у наявності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" |
11 870,40
UAH з ПДВ
|
8 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" |
14 454,00
UAH з ПДВ
|
8 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРМЕДIАТРЕНД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
15 391,20
UAH з ПДВ
|
8 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МОСКАЛЕНКО СВІТЛАНА ВАЛЕРІЇВНА" |
15 688,00
UAH з ПДВ
|
9 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА МЕДІА ГРУП ЛТД" |
22 251,60
UAH з ПДВ
|
11 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
15 057,00
UAH з ПДВ
|
15 057,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АНТАРЕКС ГРУП |
23 141,38
UAH з ПДВ
|
18 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АНТАЛ" #30470839 |
Переможець |
8 495,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
19 грудня 2019 15:06
|