Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для оснащення ресурсної кімнати
Очікувана вартість
10 300,00 UAH
UA-2019-11-01-002012-b ff43b0e008a34e1cb85fb6a90bae4356
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Славний Сергій Володимирович

+380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район
Контактна особа: Славний Сергій Володимирович
+380616522744
osvita_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Для КУ Пологівський Колегіум № 1 (за результатом двічі відмінених процедур)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Меблі для оснащення ресурсної кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, м. Пологи, вул. Державна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Договором проводиться безготівковим платежем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20-ти банківських днів з дати отримання Товару. Передоплата за даним Договором не передбачається. Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету (спеціальний фонд) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

01 листопада 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сперелупа Д. Г.
#2863504025
Переможець 10 290,00
UAH
01 листопада 2019 15:26

Документи

01 листопада 2019 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:49
Додаткова угода 1 .pdf зміни до договору
12 листопада 2019 10:48
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:38
Договір укладений
01 листопада 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору у зв'язку з продовженням строку поставки товару до 29 листопада 2019 року.
Номер договору про закупівлю: №388
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML